برترین های کسب و کارپزشکی

بهترین برندهای تولید کننده کرم ضد چروک

خرید بهترین کرم ضد چروک تا زمانی که درگیر بازی خط اخم و چین و چروک پیشانی نشده‌ایم مضحک به نظر می‌رسد. به هر حال این تحولات ضمنی همزاد سلامتی ما هستند و ظهور آن‌ها غیرقابل انکار است. واقعیت این است که بر خلاف تصور بهبود مسائل با افزایش سن، برخی از موضوعات پیرامون ما به دغدغه مهمی تبدیل می‌شوند.

موضوعاتی نظیر رصد کردن پوست دست و صورت در آینه و ارزیابی گذر عمر روی زیبایی ظاهر خود. اگرچه این تغییرات در نگاه اول کمی ترسناک به نظر می‌رسند اما بدون جراحی و با انتخاب بهترین مارک ضد چروک همه چیز قابل حل است!

چین و چروک‌ها طی روند طبیعی افزایش سن زمانی به وجود می‌آیند که کلاژن و الاستین پوست ضعیف و شکننده می‌شوند. به این شکل که با گذشت زمان حالت ارتجاعی پوست از بین رفته و شل می‌شود که با تغییر رنگ و بافت پوست نیز همراه است. برخی رفع این چین و چروک‌ را مستلزم جراحی می‌دانند و بازار مکاره لوازم آرایش هم بی‌شمار انتخاب در اختیارتان قرار می‌دهد.

با توجه به این نکات، وجود طیف گسترده محصولات آرایشی و تبلیغات جوانسازی پوست، خرید کرم ضد چروک قوی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. همین حالا این حجم از ناامیدی‌ را دور بریزید و برای همیشه با چین و چروک خداحافظی کنید. راهنمایی که در ادامه می‌خوانید با رویکردی مقایسه‌ای، خوب و بد برندهای معتبر بازار را پیش رویتان قرار می‌دهد!

خداحافظی با چین و چروک پوست

قبل از بررسی بهترین مارک کرم ضد چروک و بررسی برندها، باید با ترکیبات یک ضد چروک قوی آشنا باشیم. بنابراین اولین سوالی که در خرید کرم‌های ضد چروک باید پاسخ داده شود، ترکیبات اصلی آن است. البته که هرگز پاسخ مطلقی برای این پرسش وجود ندارد و با تحرک بازار، همه چیز بر اساس زمان و برند متغیر است.

دکتر جنیفر چوالک، متخصص پوست و مو در مرکز لیزر پوست منهتن در این باره نظراتی کاربردی دارد. او معتقد است انتخاب ضد چروک به زمانی از سال بستگی دارد که برای خرید اقدام می‌کنیم. مثلا در خرید ضد چروک در فصل خشک و سرد سال باید معیار مرطوب‌کنندگی محصول را بیش از پیش در نظر داشته باشیم. این در حالی است که در فصول گرم تحمل فرمولاسیون خاص آن فصل برای بدن ساده‌تر است.

دکتر چوالک فاکتور سن را به عنوان مورد مهم دیگر مطرح می‌کند؛ چون پوست جوان‌تر تحمل غلظت‌های بالاتر نرم‌کنندگی را دارد. ضمنا پاسخ به درمان و تحریک‌پذیری پوست جوان با انتخاب بهترین مارک کرم ضد چروک بهتر ارزیابی شده است. با این اوصاف ترکیبات اندک و مشخصی وجود دارد که یک ضد چروک قوی باید دربرداشته باشد.

ترکیبات ضروری یک ضد چروک قوی

روی بسته‌بندی بهترین مارک کرم ضد چروک قطعا باید فاکتورهای زیر درج شده باشد:

فاکتور SPF

SPF یا ترکیبات مهم‌ترین فاکتور در خرید مواد آرایشی هستند؛ چون اشعه فرابنفش خورشید عامل اصلی مسن شدن پوست انسان است. اکنون ثابت شده است محصولاتی که به تنهایی حاوی SPF هستند می‌توانند بدون هیچ گونه ترکیب همراه، از ظهور چین و چروک و رنگدانه‌های پوستی جلوگیری کنند.

دکتر کارن کمپبل، متخصص ساکن در سانفرانسیسکو معتقد است کرم‌های ضد چروک با SPF بالاتر از 30 نه تنها اثرات ضد چروک بلکه تاثیرات عکس آن را به همراه دارند. به این معنا که به جوانسازی پوست کمک می‌کنند. پس به SPF کرم ضد چروک خود دقت کنید.

رتینوئید

نکته مهم در استفاده از این ترکیبات تاثیر موقتی آن‌ها است؛ بنابراین باید دائمی و تا پایان عمر استفاده شوند. به علاوه استفاده از آن‌ها ممکن است باعث حساسیت پوستی شود. از این رو حتی بهترین مارک کرم ضد چروک می‌تواند با مقادیر متعادل‌نشده رتینوئید حساسیت‌زا باشد.

ویتامین C

موثرترین آنتی‌اکسیدان در ترکیبات یک ضد چروک قوی، ویتامین C است. ویتامین C بیش‌ترین اثر محافظت‌کنندگی را در برابر رادیکال‌های آزاد دارد و کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند. یکی دیگر از تاثیرات این ویتامین، درخشندگی پوست همراه با جلوگیری از بروز لکه‌های پوستی است.

اغلب متخصصان معتقدند ترکیب SPF با آنتی‌اکسیدان‌ها، بهترین محصول شیمیایی یا معدنی را برای جلوگیری از اشعه مضر و چروک شدن تشکیل می‌دهد.

اگرچه ترکیبات موجود روی محصولات ضد چروک برای بررسی کیفیت و خواص آن‌ها مفید هستند؛ اما برای خریدار کافی نیستند. برای خرید این محصولات باید ویژگی پوستتان و سایر ترکیبات اساسی نظیر اسید هیالورونیک، سرامیدها و شی‌باتر را در نظر داشته باشید.

مثلا افرادی که پوست چربی دارند و در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند، ضد چروک سبکی نیاز دارند که از SPF 30 و بالاتر برخوردار باشد. در مقابل اگر کسی در منطقه سرد و خشک زندگی می‌کنند باید ضد چروک قوی و غنی‌تر خریداری کند. معرفی بهترین مارک های کرم ضد چروک

بهترین مارک های کرم ضد چروک  معمولا بعد از سن 30 سالگی به بعد تولید و ساخت کلاژن پوست بسیار کند می شود و بعد از مدتی متوقف می شود.بنابراین شروع استفاده از این کرم ها باید از همین سن شروع شود.

برای استفاده از کرم های ضد چروک باید جنس پوست ، خشک و چرب بودن آن بررسی گردد.ممکن است فردی از سن 25 سالگی به بعد دچار چروک گردد. بنابراین باید زیر نظر پزشک از کرم های ضد چروک و کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

چروک ها دو نوع هستند نوع اول چروک ها ناشی از انقباض ماهیچه های زیر پوست است مانند چروک روی پیشانی و چروک اطراف لب ها است.و یا هنگام صحبت کردن و خندیدن چروک ها به صورت بارز مشخص می شوند.

نوع دوم چروک ها با بالا رفتن سن و با از بین رفتن کلاژن پوست و کاهش بافت های پوست و کوچک شدن استخوان ها ، چروک های عمیقی را به وجود می آورند.که بهترین راه پیشگیری استفاده از کرم های ضد چروک و مواد پر کننده نیز است.

در ادامه این مقالع شما را با 10 تا از بهترین مارک های کرم ضد چروک آشنا می سازیم!!

یک کرم ضد چروک در صورتی تاثیر گذار خواهد بود که ترکیبات به کار رفته آن از مواد عالی و درجه یک باشد.این کرم ها در لیفت پوست و سفت شدن تاثیر زیادی ندارند و باعث انعطاف و رطوبت پوست خواهند شد.بهترین مارک های کرم ضد چروک

در هنگام خرید یک کرم ضد چروک خوب باید دقت زیادی در ترکیبات به کار رفته در آن داشته باشید.کرم ضد چروک معمولا دارای ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید است که در بهبود رنگ پوست و جلوگیری از ایجاد چروک پوست نقش دارد که در اثر بالا رفتن سن و عوامل محیطی مانند آلودگی ، نور خورشید ، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی به وجود می آید.

یک کرم ضد چروک خوب حاوی ترکیباتی از قبیل مواد مرطوب کننده ، رتینوئید و ویتامین C, E است.

مواد مرطوب کننده : پوست نقش بسزایی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست دارند.این مواد مرطوب کننده باعث انعطاف پوست و مانع از کش آمدن پوست میگردد.انواع مرطوب کننده ها به صورت ژل ، لوسیون ، کرم ، روغن و سرم در بازار عرضه می شوند که دارای ترکیباتی مانند گلیسیرین ، موم و پروتئین است.

ویتامین C و E: این ویتامین ها باعث اکسیژن رسانی به پوست می شوند و کنترل رادیکال های آزاد پوست را بر عهده دارند.

قبلا از انتخاب کرم ضد چروک باید جنس پوست خود را بشناسید.

پوست معمولی:رنگ پوست این افراد ، طبیعی و یکدست است و خصوصیات پوست چرب و خشک را ندارند و منافذ پوستشان بسته است.

پوست خشک:افرادی با پوست خشک ، رطوبت کمی در سطح پوست خود دارند و گاهی با قرمزی و التهاب مواجه می شوندو به علت کاهش رطوبت در پوست خود سریع دچار چین و چروک در پوست می شوند .

پوست چرب : افرادی که پوست چرب دارند بیشتر دچار جوش ، آکنه و کک و مک می شوند و دارای منافذ باز پوست هستند و به دلیل چربی زیاد ، سطح پوست براق می شود.

پوست مختلط:صاحبان این پوست در ناحیه پیشانی و چانه چربی سطحی پوست دارند و بقیه ی نواحی پوست نرمال و خشک است.و مشکلاتی مانند جوش زدن صورت ، منافذ باز در پوست مختلط دیده می شود.

کرم های شفاخوشه دارای %20 آفر میباشد.

كرم بوتاكس يا جوانساز شفاخوشه محصولي كاملاً گياهي و چند منظوره است .ويژگيهاي اين كرم عبارتند از: ١.ضد چروك.
٢.تقويت كننده و جوانساز پوست.٣.سفت كننده پوست ( باعث تدوام كشساني پوست ميگردد)

ما شما را با کرم جوانساز بوتاکس شفاخوشه آشنا می کنیم و یک عمر خیال تان از بابت داشتن یک كرم ضد چروك خوب راحت می شود. دیگر نیازی نیست که به دنبال مارک های جدیدتر و محصولات شیمیایی گران قیمت باشید. شفاخوشه كرم جوانساز بوتاکس صورت را به شما پیشنهاد می کند تا در طول روز همیشه پوستی شاداب و شفاف داشته باشید.

کرم ضد چروک آردن کاهش دهنده شلی پوست ، چین و چروک های عمیق پوست ، سفت کننده و استحکام بخش پوست است و از پیری زود رس جلوگیری می کند. لوسیون ضد چروک C20 آردن حاوی 20% آسکوربیل سیلان C (فرم فعال ، پایدار و قابل جذب ویتامین C) و 6 % اسید گلیکولیک است.

و علاوه بر خاصیت جوان کنندگی قوی به رفع تدریجی لک های قهوه ای و تیرگیهای پوست کمک شایانی می نماید. مصرف همزمان این فرآورده با سایر محصولات روشن کننده باعث تاثیر بهتر و سریعتر جهت رفع لکها و ترگیهای سطح پوست می شود.

در ساختار این کرم از مواد طبیعی و گیاهی استفاده شده است.بین محصولات این برند ، این کرم قوی ترین خاصیت ضد چروک و افتادگی را دارد و لک های ناشی از بالا رفتن سن را کمرنگ و محو می کند. در فرمولاسیون این محصول عوامل سم زدای پوست به کار رفته و مواد مغذی موجود در آن سبب افزایش حجم و استحکام پوست می شود.

کرم ضد چروک سینره که ساخت کشور ایران است .متناسب با سن و جنس پوست در بازار عرضه گردید.کرم ضد چروک سینره از سن 25 سالگی باید استفاده گردد. با استفاده از این کرم خط و خطوط ناشی از خنده و چروک های عمیق پوست به تدریج کاهش می یابد.در کرم ضد چروک سینره  از خواص معجزه‌آسای ترکیب کمپلکس MDI که یکی از قوی‌ترین مهار کننده‌های کلاژن است استفاده شده که این ترکیب می‌تواند میزان کلاژن پوست را افزایش دهد و با پیری پوست مبارزه کند.

آنتی اکسیدان‌ها فوق‌العاده در حفاظت از ساختمان پوست و حذف رادیکال‌های آزاد موثر هستند به همین دلیل از ویتامین E و کوانزیم Q10 هم در این کرم استفاده شده است. با استعمال کرم ضد چروک سینره بر روی پوست ، از آن در برابر آلودگی ، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی مراقبت می‌شود و چروک‌های سطحی رفع و عمق چین‌وچروک‌ها کاهش پیدا می‌کند.

عصاره‌ی گیاه مورد از تخریب کلاژن پوست جلوگیری و طول عمر سلول‌های پوست را افزایش می‌دهد. نحوه‌ی استفاده از کرم ضد چروک سینره ، هر صبح و شب بر روی پوست تمیز صورت و گردن است. شرکت سینره با برخورداری از دانش روز ، نیروهای متخصص و ساختاری نظام‌مند و با استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت از گیاهان مفید و سودمند بهره گرفته و محصولات بهداشتی مورد نیاز مصرف کنندگان را تولید کرده است.

مطالعه ببیشتر: The Ordinary

بهترین کرم سفت کننده و ضد چروک صورت | بهترین کرم ضد چروک امریکایی

کرم ضد چروک لیراک ساخت کشور فرانسه است.یکی از کرم های قوی در زمینه جوان سازی پوست است.و چین و چروک های پوست ناشی از افزایش سن را از بین می برد.چروک های عمیق ، ناهمواری های پوست و خطوط ایجاد شده را محو کرده و به علاوه پوست را به طور عمیقی تغذیه رسانی می کند. نتیجه پوستی صاف ، شفاف و ظاهری جوانتر است.بهترین مارک های کرم ضد چروک

کرم شب ضد چرک پریم در سال 1369 و توسط لابراتور دکتر اخوی تولید گردید.این کرم سرشار از مواد آنتی اکسیدان قوی و ویتامین های ضروری است که در برابر رادیکال های آزاد پوست مقاومت می کنند.

استفاده از کرم شب ضد چروک پریم از سن 30 سالگی توصیه می گردد.کرم‌ های شب در حین خواب ، مواد مغذی و ویتامین ‌های مختلف و نیز عوامل جوان ‌کننده را به پوست فرد رسانده و بتوانند در این زمان اثرات خوب خود را اعمال نمایند. از آنجا که بیشترین میزان جذب داروهای فعال از طریق پوست در شب اتفاق می ‌افتد ، و همین موضوع استفاده از این نوع کرم در شب موثرتر عمل خواهد کرد.

کرم شب ضد چروک فابریگاس ساخت کشور ایران است و دارای مواد مغذی برای استحکام بخشیدن به پوست و سفت کردن پوست است.این کرم با تولید کوآنزیم Q10 باعث تولید انرژی در سلول های پوستی می گردد.این ماده مغذی در بدن تولید می گردد و در اثر بالا رفتن سن کاهش می یابد و باعث چین و چروک پوست میگردد.سرشار از مواد معدنی و ویتامین های ضروری پوست است که باعث آبرسانی و تغذیه پوست می گردد.کرم شب فابریگاس در طول شب کلاژن سازی کرده و الاستین لازم را به پوست میرساند.

موجب جلوگیری از ایجاد لک ، چین و چروک ، افتادگی و پیری پوست میشه و خاصیت الاستیسیته و لطافت و جوانی پوست رو حفظ میکنه. یکی دیگه از خواص مهمه کوآنزیم کیوتن برای پوست آنتی اکسیدان بودنشه که از تخریب سلولهای پوست در مقابل رادیکالهای آزاد جلوگیری میکنه. کرم شب کیوتن فابریگاس حاوی دوز بالایی از ویتامینها و مواد معدنی مؤثر و مورد نیاز پوسته تا در طی شب که بهترین زمان جذب و تأثیر گذاری مواد مغذی روی پوسته ، سلولهای آسیب دیده رو ترمیم و بازسازی کنه.

جهت اثربخشی بیشتر مصرف این کرم همزمان با کرم روز کیوتن فابریگاس توصیه میشه کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست شما باشن و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده بشن.

روش استفاده:کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست شما باشن و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده بشن.بعد از پاک کردن کامل پوست و شستشوی صورت ، مقدار مناسبی از کرم رو با فواصل منظم روی پوست صورت قرار بدین و از چانه تا پیشانی بصورت دورانی و بسمت بالا روی پوست صورت (بجز دور چشم) ماساژ بدین تا کاملاً جذب پوست بشه و یادتون باشه که گردن رو فراموش نکنین.

از جمله خواص کرم ضد چروک الی ژن رفع عوارض پیری ، رفع چروک و خطوط پوستی ، برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست ، ویتامین رسانی و تقویت دایمی سلامت پوست و جوانسازی و افزایش جریانات خونی مویرگ های پوستی خود می باشد.

کرم ضد چروک سی گل ساخت کشور ایران است .دارای ویتامین های مغذی از جمله ویتامین C و E است.ائن مواد باعث رطوبت رسانی به پوست میگردند و از خشکی پوست جلوگیری میکنند همچنین ویتامین E موجود در این کرم از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.این ماده علاوه‌بر جلوگیری از التهاب پوست از آن در برابر آفتاب نیز محافظت می‌کند.

همچنین ویتامین C می‌تواند از پیری پوست جلوگیری کند. محافظت از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب و کاهش قرمزی و آفتاب‌سوختگی از دیگر ویژگی‌های این ماده است. از دیگر مواد درنظرگرفته شده برای این محصول ، اسید میوه است که می‌تواند به برطرف‌کردن چروک‌های سطحی کمک فراوانی کند. مواد به‌کاررفته در این محصول می‌تواند به جوان‌سازی پوست نیز کمک فراوانی کند.

روش استفاده:پس از تمیز کردن پوست ، مقدار کمی از کرم را روزی یکبار (ترجیحا عصر یا شب) با حرکات چرخشی ملایم ، روی پوست تمیز شده صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب شود.

رفع چین و چروک با دارو امکان پذیر نیست ، زیرا در واقع سلول‌های پوست از بین رفته‌اند. استفاده از کرم‌های ضد چروک پیش از آسیب رسیدن به پوست توصیه می‌شود. برای افرادی با پوست خشک از اوایل ۲۰ سالگی و در صورت داشتن پوستی چرب از سن ۳۰ به بعد ، محصولات اوردینری را می‌توان به کار برد.

در این مقاله شما را با 10 تا از بهترین مارک های کرم ضد چروک  آشنا کرده ایم تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید.همچنین خوشحال می شویم اگر در استفاده از این محصولات تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!!

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا