صنعت و تجارت

آب آزاد Ozarka

آب آزاد Ozarka

قبل از اینکه وارد گوشت همه چیز بشویم. هنگامی که در حال انجام آزمایش های ساده آب هستیم ، معمولاً فقط روی چند ماتریس تمرکز می کنیم. یکی از آنها خواندن TDS است. TDS مخفف کلمه کاملاً حل شده است.

TDS Meter چه گزارشی ارائه می دهد؟ محتوای ترکیبی تمام مواد آلی و معدنی موجود در یک مایع را اندازه گیری می کند (در قطعات در میلیون ، قطعات در میلیون). واقعاً هر چیزی می تواند باشد. رواناب کشاورزی و مسکونی ، شستشوی آلودگی خاک ، تخلیه آلودگی آب از یک منبع نقطه ای از گیاهان صنعتی یا تصفیه خانه های فاضلاب.

متداول ترین ترکیبات شیمیایی کلسیم ، فسفات ، نیترات ، سدیم ، پتاسیم و کلرید هستند. غیرمعمول ترین و مضرترین عناصر TDS آفت کش هایی هستند که از رواناب سرچشمه می گیرند.

به طور کلی ، سطح بالای TDS به طور کلی نشان دهنده آب سخت است که می تواند باعث تجمع مقیاس در لوله ها ، سوپاپ ها و فیلترها شود که باعث کاهش عملکرد و افزایش هزینه های نگهداری سیستم می شود. (زیر آب سخت)

قرائت TDS که در مناطق محلی می گرفتیم بسیار بیشتر از حداکثر میزان آلودگی آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده است که 500 قسمت در میلیون است. اخیراً در رد اوک ، تگزاس ، من شخصاً با خانواده ای که در حال نوشیدن آب آشامیدنی بودند با تماس TDS با 897 ppm تماس گرفتم. این باید هشداری برای جوشیدن باشد.

با این حال ، اگر این واقعیت را در نظر بگیرید که فقط در آب خالص باید بین 0-15 ppm میزان TDS (استاندارد شخصی ما 0-5 ppm است) مشخص شود که بسیاری از خانواده ها آلودگی های زیادی را به خود می گیرند. و من شما را به همان کار دعوت خواهم کرد. هنگامی که آب شما آزمایش می شود ، میزان TDS را دریافت کنید و هر زمان که سیستم تصفیه آب خود را دریافت کردید ، مطالعه دیگری انجام دهید تا ببینید که چگونه پیشرفت انجام شده است.

با این حال ، میزان TDS برای متوسط ​​آب بطری Ozarka 26 ppm بود (7 بطری آزمایش شده). بعضی از بطری ها بالاتر و بعضی دیگر به 23 ppm رسیده بودند. ما قبلاً مقاله ای درمورد خطراتی که هر مصرف کننده باید از آنها آگاه باشد و از آن خطرات منتشر کرده و تأکید زیادی بر منبع و کیفیت آب بسته بندی شده داشتیم. هیچ قانونی برای شرکت های آب بسته بندی شده بطری مانند Ozarka ، Nestle و غیره برای گزارش فرمولاسیون آب بطری شده وجود ندارد. به طور متوسط ​​23 صفحه در دقیقه است. این می تواند هر چیزی را به یک مصرف کننده ارجاع دهد.

باز هم ، ما بحث کردیم که چرا تصفیه آب در خانه برای مصرف کننده مهم است. نه تنها ارزان تر است ، بلکه کنترل و محافظت بیشتری نیز دارد.

تیم من آزمایشات آب و آب بیشتری را جمع آوری کرده است و این آزمایشات در دسترس همه کسانی است که هر روز به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد آب مورد استفاده ما هستند.

با تشکر

الیل آری

متخصص تصفیه آب

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا