بازرگانیبرترین های کسب و کار

آموزش خرید دستگیره کابینت

خرید دستگیره کابینت یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام سفارش ساخت کابینت باید به آن توجه کنید. دستگیره کابینت علاوه بر آنکه نقش زیبایی را در کابینت ایفا می‌کند. وسیله‌ای بسیار کاربردی است که روزانه شاید صدها بار برای باز و بسته کردن کابینت باید از آن استفاده کنیم. پس انتخاب مدل و جنس مناسب در هنگام خرید دستگیره کابینت بسیار مهم است. ما در این مطلب می‌خواهیم راهنمایی به شما ارائه دهیم تا نکات مهم و ضروری هنگام انتخاب دستگیره کابینت را بهتر بشناسید.

آموزش | احتمال

چطور دستگیره کابینت مناسب را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید دستگیره کابینت باید به این نکته توجه کنید که مدل و رنگ آن باید با رنگ کابینت و آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از مدل‌های مختلف، یک نمونه تهیه کنید و روی کابینت نصب کنید تا کیفیت و زیبایی آن را بر روی در کابینت خود مشاهده کنید. مسئله بعدی سایز دستگیره است. باید دقت کنید که تناسب دستگیره نسب به درب کابینت بسیار مهم است. چه در زیبایی آن و چه در کارایی. اگر درهای کابینت شما بزرگ و سنگین هستند، باید دستگیره شما نیز بزرگ‌تر و قوی‌تر از سایزهای معمولی باشد.

همچنین مهم است که دستگیره قرار است در کجای درب کابینت نصب شود، وسط، بالا یا گوشه. بسته به اینکه شما قرار است در کدام قسمت دستگیره را قرار دهید نیز می‌تواند در انتخاب اندازه دستگیره کابینت تأثیرگذار باشد.

جنس دستگیره کابینت

آموزش | احتمال

یکی دیگر از نکات مهم که هنگام خرید دستگیره کابینت باید به آن توجه کرد، جنس دستگیره کابینت است. طیف گسترده‌ای از جنس‌های مختلف مانند آلومینیومی، چوبی، برنجی، فلزی و . … برای دستگیره‌های کابینت وجود دارد. در هنگام انتخاب جنس دستگیره کابینت دو نکته مهم وجود دارد. ابتدا مسئله نظافت دستگیره و استحکام آن.

به این دلیل که کابینت آشپزخانه مدام در معرض آلودگی قرار دارد و همیشه در آشپزخانه پخت‌وپز صورت می‌گیرد. جنس دستگیره کابینت شما باید به‌گونه‌ای باشد که کمترین میزان آلودگی و بخصوص چربی را به خود جذب کند. زیرا شما نباید هر روز مجبور شوید وقت زیادی از خود را صرف تمیزکردن دستگیره کابینت کنید.

مسئله دوم که اهمیت انتخاب صحیح جنس دستگیره کابینت را بالا می‌برد، استفاده مکرر از آن است. روزانه بیش از صدها بار درب کابینت شما باز و بسته می‌شود؛ بنابراین نباید جنس دستگیره شما طوری باشد که خیلی زود خراب شود. شما مدام از آنها قرار است استفاده کنید پس کیفیت ساخت و جنس آن باید مناسب باشد.

مدل دستگیره کابینت

آموزش | احتمال

نکته دیگری که هنگام خرید دستگیره کابینت آشپزخانه ترند سال مهم است، انتخاب مدل مناسب است. همان‌طور که در بالاتر هم گفتیم مدل دستگیره کابینت شما برای زیباتر کردن کابینت و آشپزخانه بسیار مهم است. اما یک مسئله دیگر نیز هنگام انتخاب مدل وجود دارد. اینکه چقدر این دستگیره راحت و خوش‌دست است.

سعی کنید دستگیره شما زاویه‌های تیز نداشته باشد، زمخت نباشد تا باعث آسیب دیدگی بدن شما شود. همچنین اگر درخانه کودک دارید باید دقت کنید که فرزندان شما ممکن است با دستگیره کابینت برخورد کنند. این دستگیره‌ها نباید به شکلی باشد که باعث آسیب دیدن بدن کودکان شما شود.

بهترین دستگیره کابینت را از کجا بخریم؟

حالا که با شرایط خرید یک دستگیره کابینت استاندارد آشنا شدید، احتمالاً این سؤال را در ذهن دارید که خب! این دستگیره استاندارد را از کجا تهیه کنیم. ما به شما افرنگ استور (afrangstor) را پیشنهاد می‌کنیم. یک شرکت کاملاً معتبر و شناخته شده در صنعت تجهیزات کابینت و آشپزخانه که به تولید و فروش محصولات با کیفیت مشهور است.

شما در وبسایت افرنگ استور می‌توانید تمامی مدل‌های مختلف و کاربردی دستگیره کابینت و سایز تجهیزات کابینت را مشاهده کنید و براساس اطلاعات درج شده در محصول، مناسب‌ترین مدل مد نظر خود را تهیه کنید. تمامی محصولات این شرکت با گارانتی و همچنین تضمین کیفیت به شما ارائه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا