طراحی و سئو وب سایت

آژانس های رسانه ای در مورد تبلیغات چه می دانند – و آن را نمی گویند

در این عصر جدید فناوری که تقریباً در هر صنعتی که فکرش را بکنید ، منعکس شده است ، آسان است که بگوییم بسیاری از مناطق سنتی مانند تبلیغات باید سازگار شوند. در حالی که برخی از این آژانس ها برای تحقق این وظیفه کم کاری می کردند ، برخی دیگر به آژانس های تبلیغاتی معروف تبدیل شدند و از قدرت فن آوری به نفع خود استفاده کردند. همین امر باعث شد شرکت هایی که آنها را استخدام می کردند ، علی رغم هر دوره ، یکی از تفاوت های بین مصرف کنندگان و آژانس های تبلیغاتی عدم ارتباط است. مشتریان احساس می کنند که نمی توانند بیرون بروند و از برنامه ها و استراتژی هایی که برای آنها هزینه می کنند اطلاع ندارند و این هرگز برای افراد مناسب نیست. مشتریان به کارمندان خود اعتماد ندارند و این نمایندگان شروع به از دست دادن مشتری می کنند. شاید دلیل پنهان کاری این باشد که این آژانس ها سعی می کنند تمام تلاش خود را برای محافظت از دارایی های شرکت هایشان انجام دهند. با این حال ، اگر مشتریان قادر به انجام این کار باشند یا اگر رقیبی این اطلاعات را پنهان کند ، آنها پشت تبلیغات اطلاعاتی هستند. اما ، وقتی چشم تبلیغات تصمیم گرفت دیواری ضرب المثلی را بین آنها و مشتریانشان حفظ کند ، خیلی راضی کننده نبود. اگر شرکتی می خواهید کمی از آنچه آژانس تبلیغاتی می داند اما چیز زیادی نمی گوید ، بدهید ، این 411 است: آنها به عنوان مشتری تغییر می کنند – ورود به شرکت برای مشتریان سخت است ، یعنی اطلاعاتی که چشم انتخاب شده باید قبل از بازی باقی بمانید تا به مکانی که می خواهید برسید. وقتی تجارت برای شما راه اندازی شده باشد ، برای آنها تغییر می کند. فرم پوکر بهتری داشتند. حضور انسان مهم است – علیرغم فشارهای شدید فنی ، چشم پشت تمام تلاش خود را می کند تا مرکز ارتباطات را مرکز تمام فعالیت های خود قرار دهد. وقتی این تمرکز از بین می رود ، ارتباطات قطع می شود. فناوری در اولویت قرار می گیرد – اگر شما یک فرد رسانه اجتماعی هستید ، باید در مورد سخت افزار ، سیستم عامل ها ، اینترنت ، رسانه های اجتماعی و همه چیز در این زمینه بدانید. این دانش به مشتری می رسد که به حداکثر برسد. رسانه ها مبهم نیستند – اینجاست که اوضاع کمی عجیب می شود. تعریف رسانه در سالهای اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است و درک اینکه رسانه نماینده چه چیزی است دشوار است. از بسیاری جهات ، این می تواند مفید باشد زیرا حتی اگر رسانه مبهم باشد ، نحوه استفاده از آن نیز می تواند منحصر به فرد و متفاوت باشد. تبلیغات فرصت ها – چشم پشت شما را می شناسد و شما نیز همین کار را می کنید. بیشتر تبلیغات مربوط به نوع زمان بندی است که ممکن است باعث شود شما فقط کلمه مربوط به کسب و کار خود را منتشر کنید. اگر وقت برای جستجو ندارید ، نه آژانس و نه مشتری آنها نمی توانند غرق شوند. مطمئناً ، آژانس های تبلیغاتی اکنون راهی برای انجام کارها هستند و اگر می خواهید به سرعت با دنیای کار ارتباط برقرار کنید ، باید در مورد نحوه کار این آژانس ها هوشمند باشید. با این حال ، مهم است که بدانیم آنها حضور خود را از منابع مشابهی دارند که تجارت شما را به خوبی می شناسند. بنابراین ، ایجاد یک رابطه قوی از ارتباط و درک رایگان برای آژانس ها و مشتریان آنها مفید است..

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا