طراحی و سئو وب سایت

آیا بازاریابی باید دلیلی برای انتخاب یک کارآفرین عمومی باشد؟

به عنوان یک مالک ، در شناسایی اولین مدیران کل (GC) در یک زمین بازی شلوغ ، جایی که بسیاری از بازیکنان به عنوان بازیکنان برتر دیده می شوند ، مشکل دارید. شما ممکن است معیارهای زیادی را قبل از شروع GC در نظر بگیرید ، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که یک روش بازاریابی می تواند نمای کلی از شهرت یک شرکت را به شما ارائه دهد؟ بسیاری از شرکتهای ساختمانی به بازاریابی اهمیت زیادی نمی دهند. منصفانه نیست اگر بگوییم GC احترام نمی گذارد مگر در تجارت. با این حال ، کسانی که تمایل بیشتری به تفکر دارند تمرکز خود را بر شهرت ، خدمات به جامعه و کمک به مشتریانی که ارائه می دهند ، دارند.
برخی GC برند را مورد توجه قرار می دهند. با توجه به اینکه تجربه مشتری قسمت بزرگی از یک مارک تجاری است ، این یک اشتباه بزرگ است. شرکت های ساختمانی که برند را درک می کنند و روی آن سرمایه گذاری می کنند در سطح بالاتری کار می کنند. آنها این کار را به عنوان یک سرمایه گذاری می دانند و می خواهند با دیدی پایدار تجارت خود را انجام دهند. آنها به هر جنبه از شرکت از جمله برداشت خود از جهان خارج اهمیت می دهند. اگر اینها برخی از مشاغل مورد نظر شما از یک تولید کننده است ، فراتر از نشان GCs بروید. اطلاعات خوب
رسانه ها درباره این معامله چه می گویند؟ هنگام جستجوی در Google ، چه نوع عناوینی را می بینید؟ کارآفرینی را به من نشان دهید که اکنون به دنیای خارج اهمیت می دهد و من به شما کارآفرینی را نشان خواهم داد که به طرف دیگر تجارت خود اهمیت می دهد. شناخته شده است که رسانه های اجتماعی همکاران شما را نادرست معرفی می کنند یا آنها را نادرست معرفی می کنند ، بنابراین مراقب باشید که در وضعیت دشواری قرار دارید و اطلاعات کافی برای شناسایی روندها را ندارید.
شرکت های موفق معتقدند که بهبودی و به طور کلی کارآفرینان تفاوتی ندارند. آیا GC شما از خیریه حمایت می کند؟ آیا آنها از این رویداد حمایت و شرکت می کنند؟ آیا آنها از جامعه محلی حمایت می کنند؟ آیا کارکنانی داوطلب گروه صنعتی دارند؟ بسیاری از نیکوکاران آن را در حاشیه بازی می کنند ، بنابراین ممکن است لازم باشد تکالیف خود را انجام دهید. به عنوان مثال ، JH Greene در سال 2017 با ایجاد یک هشتگ شخصی (# JHGreeneCares) ، که کارمندان برای حمایت از اهداف خوب از جمله پشتیبانی جمع آوری کمک مالی در اینترنت برای بانک های مواد غذایی در هوستون پس از طوفان هاروی ، به مسئولیت اجتماعی متعهد شدند. همه شرکت های بزرگ می توانند در رویدادهای خیریه شرکت کنند ، اما فقط متخصصان می توانند در اطراف آنها کمپین ایجاد کنند. شبکه های اجتماعی
این ممکن است تعجب آور باشد ، اما بسیاری از GC ها در رسانه های اجتماعی سرگرمی زیادی ندارند. برخی در گفتار هستند و برخی از گفتار استفاده می کنند زیرا از این فرصت برای تبلیغ خود و تعامل با مشتری و مشتری و مشتری استفاده می کنند. مشخصات کامل کارآفرین خود را دریافت کنید ، فعال شوید و با پیروان خود ارتباط برقرار کنید فقط برای ارسال پست در داخل.افرادی که دومی را تمرین می کنند اغلب در شبکه های اجتماعی مورد تأیید قرار نمی گیرند زیرا به آنها گفته شده است که باید در آن شرکت کنند.
بازاریابی در منزل – راهی برای اشتراک اطلاعات مورد نیاز برای جذب مشاغل جدید – استراتژی است که هنوز در صنعت ساخت و ساز اجرا نشده است. استراتژی های رایج ممکن است شامل چندین وبلاگ ، خبرنامه ، مقاله مهمان ، کتاب الکترونیکی باشد. دو دلیل برای اهمیت شما به عنوان مالک یک برنامه بازاریابی داخلی GC وجود دارد. از طرف دیگر ، آنها می توانند به شما کمک کنند که از نظر طراحی یا طراحی ، مهارت کافی در مدیریت شرکت دارند. دوم ، این نشان می دهد که آنها سخاوت را ارزش می دهند و می خواهند تخصص خود را با بازار به اشتراک بگذارند.
بیشتر GC ها در ایجاد ارجاعات کلامی اطمینان دارند زیرا به کیفیت کار انجام شده بستگی دارد. برخی از افراد در جاهایی که فکر می کنند بازاریابی غیرضروری است مشاغل ارجاعی انجام می دهند ، این یکی از بزرگترین دلایلی است که من هرگز نگفته ام کارآفرینان اگر نتوانند درآمد کسب کنند صادق نیستند. آیا آنها مهلت دارند؟ آیا آنها از پیمانکاران فرعی ماهر استفاده می کنند؟ برای انجام این کار ، شما به مجموعه ای از مراحل به صورت تلفن ، ایمیل و رسانه های اجتماعی احتیاج دارید. نتیجه گیری: بازاریابی یکی از معیارهایی است که مالکان هنگام نظارت بر GC باید در نظر بگیرند. اگرچه درست است که می توان از بازاریابی تهاجمی برای پوشاندن اشتباهات استفاده کرد ، اما اغلب بازتابی از تفکر و عملکرد در دنیای کار است. درباره نویسنده: Brian M. Fraley صاحب استراتژی بازاریابی با Fraley Build ، یک مشاور ارتباطات بازاریابی با 100٪ تمرکز منحصر به فرد و درک عمیق از صنعت است. وی حدود 25 سال در این بازار پر رونق کار کرده است. برایان در LinkedIn ، Facebook و Twitter فعال است و با مجله بازاریابی INSITE ، وبلاگ Straight Marketing Talker و انتشارات مختلف بازاریابی مشارکت دارد.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا