دنیای وب

آیا باید به دانشگاه ثروتمند بپیوندم؟

این سوالی است که بسیاری در انجمن های بازاریابی اینترنتی می پرسند: آیا باید به دانشگاه ثروتمندان بپیوندم؟ خوب ، بگذارید بگویم که من عضو این برنامه آموزشی بودم و سه سال را در آنجا گذراندم. می خواهم بگویم که تجربه من عموماً منصفانه بود. همانطور که می دانید یا نمی دانید دانشگاه موسوم به آموزش عناصر مختلف بازاریابی اینترنتی را ارائه می دهد ، که به شما جنبه های بازاریابی اینترنتی را آموزش می دهد. این یک منبع آموزشی جامع است که بازاریابی آنلاین را در جوهر ابتدایی آن می شکند. این درک را به مبتدی می دهد که اینترنت چه کسی می تواند برای شخصی که علاقه مند به خرید اینترنتی است ، ارائه دهد. این برنامه به عنوان بهترین سایت آموزش بازاریابی کمیسیون رتبه بندی شده است. در مراحل ابتدایی حضور خود در آنجا ، شما از طریق یک برنامه 8 هفته کاری گرفته می شوید که شما را در مسیر یادگیری موارد لازم برای بازاریابی اینترنتی قرار می دهد. در چند روز اول یاد می گیرید که چگونه یک وب سایت اختصاصی برای موضوع ایجاد کنید. سپس نحوه کسب درآمد از سایت ، افزایش تعداد بازدید از آن و کسب درآمد از تلاش های خود را بیاموزید.

در طی چند روز اول ، اکثر مردم به دلیل انبوه اطلاعات موجود برای جذب آن ، از اضافه بار اطلاعات رنج می برند. اما یکی از موارد جالب شما در WA پیدا کردن فروم اعضا است. در انجمن کاربران می توانید سوالات خود را ارسال کرده و درمورد هر موضوعی سؤال کنید. پس از آن سوالات شما توسط یکی از اعضای زیادی که در آنجا حضور دارند ، پاسخ داده می شود ، برخی از آنها بازاریاب برتر هستند که بیشترین درآمد را کسب می کنند و شش شماره درآمد دریافت می کنند. می توانید از مالکان کایل و کارسون سؤال کنید ، اگرچه جوابهای دریافتی شما اندکی نازک است. من فکر می کنم آنها کمی مشغول یک میلیونر بازاریاب اینترنتی هستند. این سایت جنبه های بازاریابی اینترنتی را از بازاریابی مقاله ، پرداخت هر کلیک ، بازاریابی شرکت های وابسته ، تحقیقات کلمات کلیدی ، لیست های ساختمان و… در بر می گیرد.

گزینه های عضویت زیادی در دسترس است و شما می توانید با توجه به دسترسی شما به برنامه ، عضویت رایگان استارت کاملاً محدود دریافت کنید. عضویت ماهانه پرداخت شده دسترسی کامل به این سیستم عامل را در اختیار شما قرار می دهد و ماهانه 47 دلار هزینه برای شما خواهد داشت. بیشتر افرادی که به این برنامه می پیوندند بطور متوسط ​​5 تا 6 ماه باقی می مانند ، اما کسانی هستند که چندین سال در آنجا هستند. آنها میزبان وب را به عنوان بخشی از عضویت شما ارائه می دهند ، به این ترتیب که می توانید سایت های خود را روی سرورهای آنها بسازید و نیازی نیست در طول آموزش خود به جای دیگری بروید. توصیه می شود دانشگاه را در یکی از اولین کمپین های خود ارتقاء دهید تا بتوانید به برنامه های آموزشی دسترسی پیدا کنید که تلاش های بازاریابی شما را مشکل تر می کند. از آنجایی که شما عضو برنامه هستید ، می توانید نگاهی به آنچه که این برنامه در پی دارد ارائه دهد. آیا باید بپیوندید؟ این برای تصمیم شماست ، امیدوارم که این بررسی بینشی از آنچه می توانید از این برنامه انتظار داشته باشید فراهم کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا