آیا تجارت کوچک شما مجبور است یک متخصص سئو استخدام کند؟

اگر صاحب یک تجارت کوچک هستید ، کارهای زیادی در ذهن دارید: تولید سرب و فروش ، مارک های شخصی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، حقوق و دستمزد کارکنان … این لیست ادامه دارد و ادامه می یابد.

در بهبود موتور جستجو چقدر فکر و تلاش کردید؟

این روند جذب ترافیک ارگانیک (ارگانیک) از نتایج جستجو در موتورهای جستجو است. شما به کسب و کار خود نیاز دارید تا در نتایج رایگان رتبه بالایی داشته باشد یا مشتریان بالقوه نمی دانند که وجود دارند.

این کار را به درستی انجام دهید ، و شما به ترافیک هدفمند در وب سایت خود خواهید رسید تا بیشتر بدانید و / یا آنچه را که می فروشید بخرید. عدم موفقیت ، و مشتریان بالقوه شما بدون اطلاع از وجود شما ، رقابت شما را پیدا می کنند.

اغلب اوقات ، صاحبان مشاغل کوچک سعی می کنند بودجه های بازاریابی کوچک را افزایش دهند. آنها حتی ممکن است SEO خود را به کار گیرند و یک کمپین DIY را جمع آوری کنند که نتیجه ای حاصل نشود یا در نهایت به آنها آسیب برساند.

یا آنها شرکتی را استخدام می کنند که وعده های دروغین زیادی می دهد ، مانند “شما شماره یک گوگل خواهید شد!” (هیچ کس نمی تواند به شما وعده دهد که به هر حال).

در اینجا سه ​​دلیل قانع کننده برای استخدام یک متخصص در صورت تعجب وجود دارد ، “آیا باید هزینه بهینه سازی موتور جستجو را بپردازم؟”

1. شما از تجربه و دانش متخصص بهره مند می شوید.

اگرچه فقط گوگل جواب را می داند ، اما تخمین زده می شود 200 عامل وجود دارد که از الگوریتم جستجوی Google برای رتبه بندی وب سایت ها و صفحات استفاده می کند.

این بخش از بازاریابی شما کار و مسئولیت زیادی دارد – آیا شما مایلید خودتان این کار را انجام دهید یا به موفقیت شرکت خود نسبت به یک شرکت خارجی اعتماد دارید که قیمت های بسیار پایینی به شما ارائه می دهد؟

اگر شرکت اشتباهی را استخدام کنید ، فقط نتایج بد نیست. بسیاری از این شرکت ها از فناوری های غیرقانونی استفاده می کنند. این اقدامات مشکوکی است که Google شما را مجازات خواهد کرد ، حتی ممکن است با حذف کامل شما از نتایج جستجو.

استراتژیست SEO در رأس قوانین و روندهای در حال تغییر است و طبق قوانین Google کار خواهد کرد. آنها رقابت شما را ارزیابی می کنند و به شما در ایجاد و اجرای استراتژی کمک می کنند تا نتیجه حاصل شود.

2. آنها به شما کمک می کنند تجربه کاربری بهتری ایجاد کنید.

وقتی صحبت از برون سپاری SEO می شود ، مهم است که آن را به عنوان یک فرآیند جامع ببینید. تلاش های آنها باید بر کل وب سایت تأثیر بگذارد ، نه فقط به صفحات دارای محتوای پیشرفته.

به همین دلیل یافتن یک شرکت بازاریابی معتبر که فقط روی کلمات کلیدی تمرکز ندارد ، ضروری است. اگرچه هدف قرار دادن کلمات کلیدی صحیح و استفاده از آنها تعداد کافی از بار در وب سایت شما ضروری است ، اما تعداد بیشتری از آن وجود دارد ، مانند:

• سرعت سایت شما چقدر سریع می شود

• استفاده از ناوبری آسان است یا خیر

دوستی موبایل

با استخدام یک شرکت بازاریابی خوب ، استراتژی شما نه تنها بر کلمات کلیدی ، بلکه بر سایر عوامل کلیدی که می توانند موفقیت آمیز یا تجزیه شوند ، تمرکز می کند.

3. آنها داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند.

ایجاد تغییرات و آزمایش چیزهای مختلف یک چیز است ، اما چگونه موفقیت خود را اندازه می گیرید یا از دست می دهید؟ فقط اگر نتایج را بیابید و تنظیماتی انجام دهید ، نتایج را مشاهده خواهید کرد و آنچه را انجام نمی دهد بهبود می بخشد.

اگر یک متخصص سئو استخدام کنید ، آنها می توانند آماری مانند:

تعداد بازدید کنندگان

• کلمات کلیدی افرادی که برای یافتن سایت شما استفاده می کنند

• نرخ گزاف گویی (تعداد افرادی که روی صفحه قرار می گیرند ، با آن تعامل و ترک نمی کنید)

• محتوایی که بازدید کنندگان با آنها تعامل دارند

• میزان ترافیکی که از رسانه های اجتماعی دریافت می کنید

به احتمال زیاد شما وقت یا آموزش لازم برای بررسی دقیق تحلیل های خود و برداشتن داده های مربوطه را ندارید. با انتخاب بهبود جستجوی پرداخت شده خود ، می توانید روی کارهایی که در تجارت خود انجام می دهید ، متمرکز شوید.

سؤالاتی که باید قبل از استخدام یک متخصص سئو بپرسید

شما باید این روند را به عنوان مصاحبه شغلی ببینید. شما یک شخص مهم برای شرکت خود استخدام می کنید – کسی که بازدید کننده را به خود جذب می کند و آنها را در سایت خود نگه می دارد.

قبل از استخدام شخص دیگری برای تیم خود ، شش سوال برای پرسیدن از کارمند جدید بالقوه در اینجا وجود دارد:

1. آیا می توانید سایت ما را از نظر اصطلاح جستجو در رتبه نخست قرار دهید؟

این اولین سؤالی است که باید بپرسید ، زیرا اگر جواب “بله” باشد ، آنها یک شرکت معتبر نیستند. همانطور که در بالا اشاره کردم ، هیچ کس نمی تواند این را تضمین کند.

2. چگونه می خواهید رتبه بندی موتورهای جستجو خود را بهبود بخشید؟

اگر مشاور یا شرکت شما خوب باشد ، آنها یک استراتژی SEO اثبات شده و صحیح دارند که آنها با خوشحالی با شما در میان خواهند گذاشت. پاسخهای مبهم درباره پیوند یا تحقیقات کلمات کلیدی را تماشا کنید – چیزهای دیگری نیز وجود دارد.

در مورد پیوندها صحبت کنید ، زیرا آنها برنامه ریزی برای ایجاد لینک دارند. بک لینک خوب مستحق بیش از هزاران بک لینک با کیفیت پایین است و برخی از مشاوران سعی می کنند به جای کیفیت ، شما را با شماره خیره کنند.

3. روند گزارش گیری شما چیست؟

از شرکت بالقوه خود در مورد معیارهای خود سوال کنید. شما باید از آنچه اتفاق می افتد آگاه باشید و شرکت ها معمولاً گزارش ماهانه (حداقل) ارسال می کنند. نسبت به کسانی که برنامه زمانبندی پایداری ندارند برای آگاهی دادن به مشتریان احتیاط کنید – این اغلب به این دلیل است که آنها نتایج خوبی برای به اشتراک گذاشتن ندارند.

4- آیا جستجوی صوتی بهبود یافته است؟

وقتی کسی را استخدام می کنید ، آنها باید فراتر از زمان فعلی فکر کنند و به آینده شغلی شما متمرکز شوند. یک استراتژی کوتاه بینانه نتایج دراز مدت برای شما به همراه نخواهد داشت و جستجوی صوتی باید در رادار شما باشد.

طبق ComScore ، 50 درصد جستجوها تا سال 2020 جستجوهای صوتی خواهند بود ، بنابراین وب سایت جستجوی صوتی شما اکنون باید بهینه شود.

5- آیا می توانید ارجاع یا گواهی نامه از مشتری ارائه دهید؟

این شرکت معتبر باید ارجاع آنلاین داشته باشد که شامل اسامی و سازمانهای مربوط به آنها یا در وب سایت شرکت ، در گوگل یا Yelp می باشد.

اگر کسی نمونه ای از موفقیت های گذشته نداشته باشد ، نمی تواند تجارت شما را به سطح بعدی برساند.

در اینجا یک ترفند خوب وجود دارد: از آنها بخواهید مشتری برای مدت طولانی تر با چه مواردی بوده است. اگر او کمتر از یک یا دو سال است ، اجرا کنید! این بدان معنی است که آنها ممکن است از تکنیک های کوتاه مدت استفاده کنند که دوام ندارند.

6. چرا باید شما را استخدام کنم؟

به پرچم های قرمز مانند “ما ارزانترین” یا “بیشترین لینک ها را می دهیم” گوش دهید. می خواهید بشنوید که برنامه آنها شامل یک استراتژی بلند مدت با تحقیق ، اجرا و آزمایش است.

در اینجا چند روش عالی برای کمک به شما در یافتن یک حرفه ای معتبر برای رفع نیازهای SEO شما وجود دارد. اگر بپرسید ، “هزینه SEO چقدر است؟” پاسخ من: بستگی دارد. یک شرکت قابل اعتماد با شما همکاری خواهد کرد تا بهترین بسته و قیمت گذاری را برای تجارت خود پیدا کنید.

استخدام یک متخصص سئو یک تصمیم بزرگ است و در این میان موارد زیادی وجود دارد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا