طراحی و سئو وب سایت

آیا ترجیح می دهید کتابی بنویسید یا آن را بفروشید؟

“بیایید با نقل قولی از سو سو چارمن-اندرسون در مقاله فوربس که در 19 ژوئن 2012 منتشر شد شروع کنیم.” به نظر می رسد همه اینها نشان می دهد که موفقیت غیرعمدی بوده و از عهده نویسنده خارج بوده است. این یک ایده جالب است زیرا در یک نویسنده کاملا منحصر به فرد بازاریابی ، به ویژه برای اولین بار ، از یک کتابفروشی آنلاین مانند آمازون نظرات خوبی دریافت می کنید ، کتاب شما در 100 جستجوی برتر یا لیست برتر یافت نمی شود و بدون آن پذیرفته نمی شود توسط الگوریتم های ارجاع. آنها در یک حلقه بد قرار دارند که هیچ کس اینگونه کتاب شما را نمی بیند ، هیچ کس از آن استفاده نمی کند ، به این معنی است که ایده ای وجود ندارد و شما با نتایج جستجو همراه هستید. شما با پیشنهاد ملاقات نمی کنید یا در آن ظاهر نمی شوید. “تنها راه برای شکستن این چرخه ایده گرفتن است ، و این به معنای تبلیغ کتاب شماست. شما باید آن را در حضور دوستان و خانواده ، وبلاگ نویسان و بازبینی کنندگان کتاب و حتی غریبه های جامعه مشاهده کنید. اینترنت. این کار را انجام می دهید در شبکه های اجتماعی مانند توییتر یا فیس بوک ، یا ایمیل به دوستان خود ، یا در گودریدز و کتابخانه ، شما باید کاری انجام دهید. به هیچ وجه. حتی انتشار کتاب دوم یا سوم این است که جریان را متوقف نمی کند ، اما به این معنی است که شما دو یا سه کتاب ناشناخته داشته باشید که برای فروش نیست. “خانم Charman-Anderson یک بررسی مختصر و دقیق انجام داد. چهار سال پس از انتشار این مقاله ، من فکر می کنم انصاف است که بگوییم اکثر نویسندگان از اهمیت فروش کتاب ، اطلاعات ، ایده ها و رتبه بندی آگاه هستند. به گروه تبلیغات کتاب فیس بوک یا صفحه توییتر مراجعه کنید تا ببینید چه تعداد نویسنده برای نمایش شبکه های اجتماعی ، وبلاگ نویسان و تحلیل گران رقابت می کنند. آیا حسابداری مectiveثر است؟ اما آیا موثر است؟ شاید ، اما فکر می کنم تعداد کتابهایی که به بیشتر خوانندگان می رسد بسیار ناچیز است. برای نشان دادن این نکته ، من از یکی از محبوب ترین گروههای تبلیغ کتاب در فیس بوک بازدید کردم و زمانی بود که به لیست پنج کتاب اول آمدم. وقتی صفحه بحث را باز کردم نگاه کردم ، پنج روز بعد تعداد هر کتاب را در آمازون بررسی کردم ، عمداً نام واقعی کتابها یا نویسندگان را برای ایجاد شرمساری در کسی قرار ندادم. این چیزی است که من پیدا کردم: کتاب شماره 1: شماره 3،212،608 شماره کتاب 2: قیمت 238،283 پرداخت شده در فروشگاه Kindle Book No. 3: نه 560،430 در شماره کتاب. 4: شماره 205.932 پرداخت شده در فروشگاه Kindle No. 5: 1،098،578 قیمت خرده فروشی فروشگاه Kindle یافتن کتاب شماره یک و شماره پنج را دشوار می کند. اگرچه در جلدهای دوم و چهارم اولویت وجود دارد ، اما حفظ این نابرابری ضروری است. در حقیقت ، اگرچه به سختی می توان ساختار رتبه بندی آمازون را مشاهده کرد ، اما برخی منابع تخمین می زنند که حداکثر فروش آمازون بیش از 100000 نشانگر کتابی است که کمتر از یک نسخه در روز می فروشد. فکر می کنم این نویسندگان در فروش چند کتاب سخت کار کردند. فروش کتاب بدون نیاز به عرق کردن یعنی چه؟ رسانه های اجتماعی ، لیست های ایمیل ، امضای کتاب ، جلسات باشگاه کتاب ، کنفرانس نویسندگان ، کنفرانس های اجتماعی ، درخواست بررسی.راه موفقیت برای نویسندگان منتشر شده شما می تواند بسیار زیاد باشد. رمز موفقیت در تبلیغات کتاب باید در مهارت های تیم چاپ و نشر باشد. به عنوان نویسندگان مخفی ، ما معتقدیم که استفاده از قدرت خرید گروهی از ناشران و تبلیغ کتابهای عالی برای خوانندگانی که با محصولات با کیفیت بالا آشنایی ندارند ، کلید ایجاد یک کتاب است. نیاز شدید نویسندگان به مخاطبان عام. با این حال ، آیا شما ترجیح نمی دهید که بنویسید تا فروش کنید؟
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا