آیا می خواهید رتبه بندی در SEO محلی خود داشته باشید؟ این نکات را دنبال کنید

نکات مربوط به سئو محلی برای در نظر گرفتن

اطمینان حاصل کنید که در شهر مورد نظر خود آدرس فیزیکی از آجر و ملات را داشته باشید.

این مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک آدرس فیزیکی را در سایتی که مایل به بهبود آن هستید درج کنید. علاوه بر این ، این آدرس باید در منطقه یا منطقه هدف شما باشد یا در نزدیکی آن باشد.

از Google برای کسب و کار من به درستی استفاده کنید.

Google اهمیت بیشتری به GMB می دهد ؛ این بدان معناست که هرگونه اطلاعات تجاری که در اینجا درج می کنید در Google Maps و

جستجو وظیفه مشتریان برای پیدا کردن شما ، بدون توجه به اینکه از تبلت ، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند استفاده می کنند ، از این طریق بسیار ساده تر می شوند.

مطالب پربازدید کاربران

هنگام ایجاد یا توسعه وب سایت Google My Business ، SEO ، مطمئن شوید که:

– هنگام پر کردن یک حساب Google برای کسب و کار من ، از اطلاعات کامل ، دقیق ، سازگار و مرتبط استفاده کنید.

– لیست سایت GMB که می توانید بررسی کنید؛

– برای استفاده از شهر و شهری که می خواهید در عنوان صفحه فرود رتبه بندی کنید.

– کالاها یا محصولات شما در رده های اصلی GMB قرار می گیرند و در یک گروه جستجو گسترده تر قرار می گیرند.

اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن (یا NAP) موجود در سایت شما با NAP در GMB مطابقت دارد.

علاوه بر آدرس واقعی شما ، برنامه ملی تجارت باید با نام تجاری واقعی شما مطابقت داشته باشد و در هر جایی که در اینترنت ظاهر می شود باید سازگار باشد.

در حقیقت ، بهتر است در هر مکانی که از این جزئیات استفاده می کنید ، چه در سایت ، GMB ، وب سایت های دیگر و چه در فهرست ، از یک الگوی دقیق برای NAPA استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که نقشه سایت خود را در وب سایت خود ذکر کنید.

گذشته از افزودن اطلاعات مخاطب به وب سایت خود ، لازم است نقشه فیزیکی در وب سایت خود درج کنید ، تا بینندگان بتوانند مکان دقیق شما را ببینند. یک کد تعبیه شده نقشه در صفحه تماس با وب سایت شما می تواند به ساختمان شما اضافه شود.

علاوه بر این ، داشتن برخی از اطلاعات زیر در وب سایت شما ، به ویژه در صفحه تماس با شما ، بسیار مفید خواهد بود:

ساعت کار شما افتتاح و بسته می شود.

مسیرهای برجسته به ساختمانهای شما.

پیوند به تماسهای تلفنی برای تماس مستقیم با تلفنهای همراه.

پیوندهای رسانه های اجتماعی ، اما گزینه های اشتراک گذاری نیز دارند.

با شروع مرحله بعد باید با سئو آشنا باشید. در غیر اینصورت ، آموزش سئو را دریافت کنید.

حتماً برای هر سایت تجاری یک صفحه وب جدید ایجاد کنید

اگر شرکت شما دارای چندین شعبه است ، اطمینان حاصل کنید که هرکدام یک صفحه وب منحصر به فرد دارند ، که به درستی برای سایت خاص خود بهینه شده است.

به نقل از صحیح استفاده کنید

برای SEO محلی بسیار مهم است که استنادهایی را در فهرستهای مهم بین المللی ، منطقه ای و محلی دریافت کنید. نقل قول ها می توانند به ایجاد قدرت و یکپارچگی سایت شما کمک کنند و مهمتر از همه ، ترافیک مفید را به صفحه (های) شما هدایت کنند.

علاوه بر این ، اگر وب سایت ندارید (که در حال حاضر ضروری است) ، لیست های محلی بینش بیشتری می بخشد.

اگر استناد را در نظر می گیرید ، اطمینان حاصل کنید:

شما نقل قول های مداوم دارید؛

شما از نقل قول های وب سایت های معتبر و معتبر استفاده می کنید.

می توانید روش هایی را برای استفاده از شغل خود در مقالات مختلف یا پست های وبلاگ در روزنامه های محلی پیدا کنید.

شما دامنه های مربوط به صنعت و صنایع زیادی دارید که شرکت شما را به روشی مثبت استناد می کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا