بازرگانیبرترین های کسب و کار

آیا نیاز به تغییر دکوراسیون اداری دارید؟ 5 نکته مفید برای تغییرات در چیدمان محل کار

چه یک مکان کوچک باشد چه بزرگ، مهمترین چیز این است که دفتر کار مرتب باشد. به این ترتیب دکوراسیون داخلی می تواند نقشی محوری داشته باشد تا به شما الهام ببخشد و رفاه را القا کند.

این نکات برای تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار به شما این امکان را می دهد که در فضایی که بیشتر روز را در آن سپری می کنید، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. دکوراسیون خوب علاوه بر تسهیل نظم و نظافت، به طور مستقیم بر سلامت روحی و جسمی تأثیر می گذارد. چه محرک بهتری برای دادن ظاهری جدید به دفتر کار؟

سهیل

نکاتی در مورد تغییر دکوراسیون اداری

به این فکر کنید که چه حسی به شما دست می دهد که وارد دفتر خود شوید و همه جا کاغذها را پیدا کنید، خودکارهایی در اطراف و یک میز قدیمی بزرگ در گوشه ای بدون روشنایی که شما را ملزم به روشن نگه داشتن لامپ ها در تمام طول روز می کند. دلهره آور است، اینطور نیست؟ این به این واقعیت مربوط می شود که مبلمان نامناسب و نا متعارف می تواند تأثیر منفی بر خلق و خو و بهره وری ما داشته باشد.

در عوض، امروزه راه حل های زیادی برای مبلمان اداری در بازار وجود دارد که علاوه بر ظرافت بخشیدن به فضای کاری شما، آن را کمی خوشایندتر کرده و شما را برای کار روزانه ترغیب می کند: از روی میز، در مدل های مختلف و احتمالا با واحد کشو برای نگهداری اسناد، به کمد، شلف، کتابخانه و قفسه تا همیشه همه چیز را مرتب و در دسترس داشته باشید.

سهیل

اما بیایید با جزئیات بیشتر ببینیم:

  1. طراحی دیوار با رنگ آمیزی

رنگ آمیزی دیوارهای دفتر خود با رنگ های روشن مانند سفید یا کرم باعث می شود فضای کاری شما روشن تر به نظر برسد. اگرچه صداهای دیگری نیز وجود دارد که طبق مطالعات انجام شده بر خلاقیت و بهره وری در هنگام کار تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، نارنجی رنگی است که با خلاقیت، موفقیت و تشویق مرتبط است. بنابراین منطقی است که طراحی دکوراسیون دیوار به این رنگ در دفتر ایجاد کنید یا آن را در لوازم جانبی بگنجانید. از سوی دیگر، متوجه می شویم که رنگ آبی، بنفش و خاکستری نماد موفقیت است.

سهیل

  1. منابع نور طبیعی

نور طبیعی محیط کار فواید زیادی برای سلامتی دارد. مطالعات نشان داده اند که قرار گرفتن در معرض نور طبیعی می تواند عملکرد و عملکرد شناختی را بهبود بخشد، زیرا بر هیپوکامپ تأثیر می گذارد.

در عین حال، تحقیقات نشان داده است که داشتن نور طبیعی، به ویژه در ساعات صبح، تولید سروتونین را تحریک می کند و سنتز ویتامین D را بهبود می بخشد. دلایل خوبی برای استفاده حداکثری از آن در محل کارتان است!

  1. میز اداری

میز مهم ترین عنصر یک دفتر است. اگر دوست دارید فضای بزرگی داشته باشید، ایده آل این است که میز اداری پهن باشد.

از سوی دیگر، اگر دفتر شما کوچک است، با استفاده از میز با کشوهای عمودی که می توانید وسایل کار خود را در آن نگهداری کنید، فضا را بهینه کنید.

توصیه دیگر برای کسانی که در فریلنسری و در خانه کار می کنند: اگر اتاقی برای استفاده به عنوان دفتر ندارید، میزهای تاشو یا میزهای دیواری را در نظر بگیرید که می توانند با اشغال حداقل فضا در انتهای اتاق ذخیره شوند.

  1. قفسه بندی عمودی

اگر کار شما با اسناد، پوشه ها یا موارد کاری زیادی مرتبط است، استفاده از قفسه بندی برای حفظ نظم عالی خواهد بود. قفسه بندی عمودی با قفسه های زیاد، ترجیحاً نوع آویز را ترجیح دهید، که به شما امکان می دهد از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید.

  1. گیاهان در دفتر، آیا این ایده خوبی است؟

به طور خلاصه، چیدمان گیاهان آپارتمانی در مکان های استراتژیک اداره، جلوه خوبی به آن می دهد. اینها این قدرت را دارند که زندگی و طبیعی بودن را به هر فضایی که آنها را در آن قرار دهید بیاورند و این دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

گیاهان با هر تم دکوری مطابقت دارند به شرطی که خیلی بزرگ یا زیاد نباشند. ترفند این است که گیاهانی را انتخاب کنید که به آب زیاد و نور زیاد نیاز نداشته باشند تا مراقبت از آنها آسانتر شود. آنها معمولاً در گوشه ها، روی قفسه ها و میزها تا زمانی که کوچک هستند عالی به نظر می رسند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا