دنیای وب

آینده بازاریابی اینترنتی

“تعریف جنون همچنان همان کارها را انجام می دهد و انتظار نتایج متفاوتی را دارد.” – آلبرت انیشتین

بیا با آن روبرو شویم. شیوه درک مصرف کنندگان از اطلاعات – و راه هایی که ما با مارک ها و پیام های مارک ادراک می کنیم ، آنها را حفظ و تعامل می کنیم – به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

مجلات ، پخش کننده ها و شبکه های تلویزیونی تبلیغات را در اینترنت از دست می دهند. با توجه به شبکه های تلویزیونی ، مشکل رو به رشد این است که تلویزیون دیجیتال منجر به تقاضای زیاد فیلم ، بارگیری فیلم ، شبکه های بازی تعاملی ، تلویزیون اینترنتی و سایر سازمان های مصرف کننده و سرقت درآمد می شود. پخش کننده های رادیویی شنوندگان ، استعدادها و درآمد خود را برای لیست های پخش iPod و ستاره های ماهواره ای از دست نمی دهند.

از آنجا که مصرف کنندگان کافی وقت زیادی را برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی ها از طریق رسانه های دیجیتال – تلویزیون کابلی ، تلفن های همراه ، بازی های ویدئویی و اینترنت می گذرانند – الگوی کلی استفاده از رسانه تغییر کرده است.

این بدان معناست که این زمان ها می تواند برای بازاریابان اینترنتی که از روند آگاه هستند و قادر به تغییر هستند ، زمان بسیار خوبی باشد.

یکی از مواردی که در بالای لیست بازاریابی شما قرار دارد باید استفاده از رسانه های مختلف برای ایجاد معنی بیشتر برای مشتری و ایجاد روابط عمیق تر با آن باشد.

یک راه مطمئن برای ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتری ، اضافه کردن ویدیو به وب سایت شماست. اگر بتوانند شما را ببینند و بشنوند ، مردم نسبت به نمایش شما بازتر خواهند شد. شما می توانید با استفاده از چهره های صورت و صدای صدا ، یک حس عمیق تر از احساسات را در پیام های خود منتقل کنید ، در نتیجه روابط بین شما و مخاطبان خود را عمیق تر کنید.

یکی دیگر از راه های سریع و آسان اضافه کردن پادکست یا پخش وب به وب سایت شماست که مورد توجه بازار هدف شما خواهد بود. صدها وب سایت در اینترنت با اطلاعات رایگان ، فیلم ، آموزش و آموزش در پادکست و اضافه کردن صدا و فیلم به وب سایت شما وجود دارد که هر روز اینترنت بیشتر و بیشتری می شود.

اکنون به نظر می رسد که “ساعت نخست” نیز وجود دارد – ساعت 9 صبح – 5 بعد از ظهر. چرا؟ به این دلیل که تعداد بیشتری از افراد می توانند در طی این ساعت ها به رایانه دسترسی پیدا کنند. یک بررسی جدید توسط مجله اینترنتی خرده فروشی (www.internetretailer.com) نشان داد که تعداد بیشتری از افراد از استراحت ناهار خود برای خرید آنلاین استفاده می کنند.

دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه و iPod راه های دیگری را برای دستیابی به مشتریان خارج از خانه های خود ایجاد می کنند.

بزرگسالان و کودکان به طور یکسان پادکست ها ، لیست های پخش ، نشریات آنلاین و حتی سوابق و فیلم های اصلی را پخش می کنند ، و براساس مجله استراتژی + تجارت ، بیش از 8 میلیون آمریکایی وبلاگ های خود را حفظ می کنند. MySpace ، سایت شبکه های اجتماعی که در آن مردان و زنان و فرزندان خود و منافع خود را می گذرانند ، بالغ بر 50 میلیون کاربر ثبت شده دارد و در پایان سال گذشته 4 میلیون کاربر جدید در ماه اضافه می کرد. خرید EBay دارای 79 میلیون کاربر ثبت نام شده است. و YouTube ، وب سایتی که در فوریه 2005 برای ویدئوهای آپلود شده توسط اعضا راه اندازی شده است ، در حال حاضر ویدیوهای بیشتری را نسبت به گوگل یا یاهو پخش می کند.

با اینکه بسیاری از افراد اکنون از جهات مختلف با رسانه ها ارتباط برقرار می کنند ، امروز امکانات و فرصت های تبلیغ کنندگان بی پایان است. آنچه اکنون می بینیم این است مهم ترین حرفه بازاریابی در بیش از 50 سال تغییر کرده است.

با در آغوش گرفتن و استفاده از کانالهای تبلیغاتی مختلفی که این رسانه دیجیتال جدید در اختیار ما قرار می دهد و با تزریق این قالب به نبوغ و خلاقیت خودمان ، بازاریاب اینترنتی امروزی می تواند در هزاره بعدی همچنان به موفقیت خود ادامه دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا