آینده سئو همانطور که توسط کارشناسان صنعت پیش بینی شده است

اگر در زمینه بازاریابی اینترنتی کار می کنید ، می دانید سئو چقدر مشکل است. Google و SERPS به طور مداوم الگوریتم ها را تغییر می دهند و با افزایش محبوبیت هوش مصنوعی ، SEO در آینده تغییر چشمگیری خواهد داشت.

در اینجا برخی از تغییرات مورد انتظار در SEO در آینده نزدیک ارائه شده است.

ساختمان پیوند

برای مدت طولانی ، ایجاد لینک تنها عاملی بود که باعث افزایش دید در موتورهای جستجو شد. موتورهای جستجو هنگام ایجاد بسیاری از لینک های با کیفیت بالا ، سایت شما را به عنوان یک برند بزرگ تشخیص می دهند و رتبه بندی شما شروع به بهبود می کند.

این در حال تغییر است با بروزرسانی Google RankBrain Google که بیشتر روی اهمیت ، متن و کیفیت متمرکز است. این امر به این دلیل است که الگوریتم RankBrain عمدتاً بر هدف کاربر تمرکز دارد. برای رتبه بندی وب سایت خود ، بهتر است قبل از اینکه حتی در مورد ساختن لینک ها فکر کنید ، به هدف پژوهشگر پاسخ دهید و ارزش آن را ارائه دهید.

محتوای تصویری را بهبود بخشید

با توسعه مستمر هوش مصنوعی ، موتورهای جستجو با محتوای بصری مانند تصاویر ، فیلم ها و غیره باهوش تر می شوند. بنابراین ، برای سازندگان محتوا مهم است که مانند ویدیوهای YouTube ، محتوای تصویری خود را بهبود بخشند. این کار با بهبود برچسب عنوان ، توضیحات متا و برچسب ها ، با در نظر گرفتن طول فیلم و موارد دیگر انجام می شود.

ساخت یک مارک

به گفته نیل پاتل ، برند جهانی در بازاریابی اینترنتی ، آینده سئو در ساختن یک برند نهفته است. بیشتر مارک هایی مانند Forbes ، CNN ، Huffingtonpost و غیره بر بازار مسلط هستند. اگر به دنبال کنندگان خود ارزش استثنایی بدهید ، برند شما رشد می کند و به زودی خواهید دید که در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارید.

هنگامی که شما به عنوان یک برند شناخته شده باشید ، ایجاد لینک ها و سایر موارد مربوط به سئو در مکان مناسب خود ، آسان است. هنگامی که تعداد افرادی که به صورت آنلاین به جستجوی شما می پردازند ، اقتدار می کنید و این قدرت را به شما می دهد.

بهینه سازی برای جستجوی تلفن همراه و صدا

اکثر مردم اکنون از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند. از ابتدا ، سایت شما به یک طراحی پاسخگو نیاز دارد. این بدان معنی است که باید مطابق با اندازه دستگاه مورد استفاده خود را تطبیق دهد. در حقیقت ، گوگل پیشنهاد می کند که ابتدا باید وب سایت موبایل خود را ایجاد کنید ، نه دسک تاپ خود را.

Google با غلبه بر رتبه بندی سایت های خود ، سایت های غیر بهینه را جریمه می کند. با افزایش تعداد محصولات خانگی تعداد تلفن های همراه ، جستجوی صوتی در حال افزایش است. Cortana ، جستجوی صوتی Google ، Siri و Amazon Echo دستیاران مجازی مورد علاقه برای بسیاری از افراد هستند.

جستجوهای صوتی معمولاً طولانی تر و مکالمه تر هستند ؛ بنابراین ، باید چنین کلمات طولانی را در وب سایت خود هدف قرار دهید. در وبلاگ خود مکالمه بیشتری داشته باشید و کلمات کلیدی را برای عبارات طولانی انجام دهید.

گوگل و سایر موتورهای جستجو باهوش تر شده اند و بنابراین دشوار است که با تکنیک های استراتژی های بد SEO روبرو شوید. با این حال ، با هوش مصنوعی و اطلاعات بیشتر در مورد قصد کاربر ، اگر به سؤالات افراد پاسخی ارزش دهید و به آنها پاسخ دهید ، ممکن است برچسب های شما فقط به صفحه اول Google برسند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا