دنیای وب

ابزارهای تبلیغاتی هوشمند برای افزایش فروش شما

تبلیغات می تواند هر کسب و کاری را غنی سازد ، اگر با استراتژیک با ابزار و دانش مناسب اداره شود. این یک افسانه کامل است که “محصولات خوب به تبلیغ نیاز ندارند”! برای به دست آوردن مشتری بیشتر و محبوبیت بیشتر باید هر کالایی ، هر خدماتی و هر شرکتی تبلیغ شود. شما باید موارد را با مشتریان در میان بگذارید ، در غیر این صورت آنها از کسب و کار شما چگونه می دانند؟!

این فقط در مورد هوش و انعطاف پذیری در مدیریت بازاریابی تبلیغاتی است. شما باید تحقیق کنید و به درستی برسید. جذاب ترین روش ها برای اجرای تبلیغات را بیاموزید و ابزارهایی را برای زنده ماندن آنها به کار بگیرید.

یکی از مهمترین ویژگی های هر تبلیغ جذابیت است. تبلیغ باید به گونه ای ایجاد شود که در نگاه اول توجه مشتری را به خود جلب کند. مشتری باید او را اغوا و علاقه مند کند. منافع مشتری را منتقل کنید تا آنها تمایل به تأیید پیشنهاد شما داشته باشند. رنگ های جذاب و تصاویر / فیلم های جالب در تبلیغات ، م mainلفه های اصلی دستیابی به نتایج مطلوب برای بازاریابی شما هستند.

البته ، دومین قسمت اساسی تبلیغات ، محتوا است ، متنی که از طریق آن پیشنهاد خود را با مشتریان خود به اشتراک خواهید گذاشت. اطمینان حاصل کنید که برای مشتریان شما مطلوب است. از تمام مهارت های گفتاری خود استفاده کنید تا سخنرانی را هرچه بیشتر فریبنده کنید.

نکته دیگر گزینه های نمایش تبلیغات است. باز هم ، شما باید به روش هایی فکر کنید که آن را به همان سرعتی که قابل اجرا است ، بسازید. بنابراین یک باره توجه را به خود جلب می کند!

بهترین راه حل در این مورد استفاده از پنجره های بازشو برای نمایش تبلیغات به جذاب ترین شکل ممکن است. این یک تضمین کامل است که کاربر پیام شما را می بیند و در پیشنهاد شما مشترک می شود.

شمارش معکوس نشان می دهد

پیشنهادات تخفیف چیزی است که همه مشتریان به آن علاقه دارند. هیچ چیزی به غیر از ارائه تخفیف مناسب در زمان مناسب نمی تواند تحریک کننده برای فروش باشد. ماهیت همه مشتریان این است – ما موافقت می کنیم که در همه خبرنامه ها مشترک شویم تا تخفیف زیادی در خرید داشته باشیم.

به عنوان یک مالک وب سایت هوشمند ، نمی توانید از این ترفند در وب سایت تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید. ده ها مشترک جدید که با تخفیف های سودآور برای خریداران اشتراک ارائه می دهند ، درآمد کسب کنید. این نوع پیشنهاد می تواند ماهی یک بار یا در روزهای تعطیل برگزار شود.

موردی وجود دارد که تأثیر بهتری در ایجاد ثبات در روند ایجاد مشتری برای عضویت در خبرنامه شما خواهد داشت. یک توهم تقلبی “جعلی” ایجاد کنید تا وقت خود را هدر ندهند و به سرعت برای حریف ثبت نام کنید.

روش ایده آل برای نشان دادن این نوع ارائه استفاده از پنجره های بازشو “ترکیبی” است. مانند شمارش معکوس + ثبت نام فرم. تایمر شمارش معکوس توهم عجله را تضمین می کند ، زیرا کاربران نمی خواهند با تخفیف در خرید ، هر زمان تخمینی را هدر دهند. فرم اشتراک برای عضویت در خبرنامه شما در دسترس است.

آموزش های ویدئویی بیشتر

آموزش های ویدئویی گاهی اوقات پس انداز واقعی دارند. وقتی توضیحات را بارها و بارها می خوانید ، اما هنوز نمی توانید نحوه کار را بفهمید. گاهی اوقات باید برای دیدن ایده واضح آن را ببینید. این زمانی است که بیشتر به آموزشهای ویدئویی نیاز است.

به طور کلی ، این یک روش عالی برای ارائه درس های ویدئویی است که وقتی برخی موارد فنی را توضیح می دهید ، یا چیزی را به خوانندگان / کاربران خود یاد می گیرید.

با استفاده از دروس ویدئویی خود می توانید مشترکین را جمع آوری کنید. لیست پستی خود را افزایش دهید ، ویدئوهای آموزشی برای اشتراکات ارائه دهید. به پست های وبلاگ خود یک پنجره ویدیویی اضافه کنید. دکمه اشتراک را در زیر ویدئو قرار دهید تا کاربران بتوانند در لیست شما مشترک شوند تا درس های ویدئویی بیشتری از شما دریافت کنند.

هدف این است که پنجره بازشو را در زمان مناسب ارائه دهید تا کاربران بخواهند آن را تماشا کنند و برای دریافت موارد بیشتر مشترک شوند. وقتی خواننده 80٪ صفحه را اسکرول کرده است ، پنجره بازشو را نشان دهید ، بنابراین پس از خواندن کل پست ، آموزش را می بیند.

نکته اصلی دیگر ، فیلمبرداری با کیفیت بالا و با دستورالعمل های واضح است. کاربران اگر مورد اول را دوست ندارند ، به آموزش های بیشتری احتیاج ندارند. بنابراین فقط خیلی تلاش کنید و آن را جدی بگیرید.

کوپن های یک روزه

هیچ چیز بهتر از کوپن تخفیف خریداران آنلاین نیست. چه عواملی می تواند خریداران را ترغیب به خرید بیشتر از کوپن فروش ارائه شده هنگام ورود به فروشگاه آنلاین کند؟

پیشنهاد خود را هدفمند قرار دهید ، متن را به انگیزه خریدار و تعیین میزان تخفیف اضافه کنید. اگر ذکر کرده باشید که کوپن فقط برای این روز در دسترس است ، خریدار بسیار خوشحال خواهد شد که از کد استفاده کرده و بیشترین تعداد خرید را انجام دهد.

از تصاویر با کیفیت و جذاب به عنوان پس زمینه استفاده کنید تا جلوه چشم شما را جلب کند. وقتی صحبت از جزئیات سایت می شود ، هرگز نباید ظاهر را فراموش کنیم. هر چیز کوچکی می تواند بر فروش شما تأثیر بگذارد. بنابراین مراقب باشید و مضامین طراحی مناسب را انتخاب کنید.

بیایید به چگونگی نمایش این پیشنهاد بسیار سودآور در سایت خرید خود بپردازیم. تمام مواد ذکر شده در بالا – تصویر جذاب ، متن انگیزشی و دکمه کد کوپن – را مصرف کنید. این کل بسته را در پنجره بازشو و اینجا! پیشنهاد ایده آل شما آماده فروش بیشتر فروشگاه آنلاین و رونق تجارت الکترونیکی شماست.

تنها چیزی که باقی مانده این است که یک پنجره بازشو در صفحه اول خود اضافه کنید تا کاربران را فریب دهید تا پس از ورود به سایت شما خریدهای خود را انجام دهند.

تبلیغات وبینار

وبینارها یکی از بزرگترین نوآوری هایی هستند که در چند وقت اخیر ظاهر شده اند. متخصصان در زمینه های مختلف وبینارهایی را ترتیب می دهند تا به مردم در یادگیری چیزهای جدید کمک کنند. مستقیماً به سوالات پاسخ دهید و همه اینها مانند یک سخنرانی آنلاین احساس می شود. این یک روش عالی است و سایتهایی که وبینار برای کاربران خود به اشتراک می گذارند محبوبیت و موفقیت بیشتری نسبت به سایرین در همان صنعت دارند.

بنابراین ، اگر شما یک مالک وب سایت هستید که وبینارهایی را در سایت ارائه می دهید ، باید جنبه هایی را برای موفقیت بیشتر تصدیق کنید. داشتن وبینار واقعا جالب است ، اما شما به تعداد زیادی بیننده نیز احتیاج دارید ، درست است؟

به همین دلیل است که شما باید برای وبینار خود تبلیغ ایجاد کنید و برای بدست آوردن نمایندگان بیشتر هنگام شروع وبینار خود ، تبلیغات کنید.

اگر قبلاً زمان شروع وبینار را تخمین زده اید ، از قبل در سایت خود تبلیغ کنید. یک پنجره تصویر ساده برای تبلیغ کوتاه شما مناسب است. به سادگی یک تصویر پس زمینه متناسب با موضوع وبینار خود انتخاب کنید و زمان شروع وبینار خود را به تصویر اضافه کنید. فقط بگویید که کاربران باید با یک جمله انتظار داشته باشند و همه موارد را به صورت بازشو پوشش دهند. اگر ابزار مناسبی برای آن دارید بسیار مفید است. خدمات و افزونه های وردپرس زیادی برای انتخاب وجود دارد. پس از ایجاد پنجره بازشو ، فقط آن را به تمام صفحات خود اضافه کنید تا کسی تبلیغ شما را از دست ندهد. این هست! هنگام شروع وبینار فقط منتظر ناظران باشید!

تبلیغ عالی در پنجره بازشو

برای کسب محبوبیت ، حتی خوشمزه ترین شکلات نیز باید اعلام شود. همین است که هست.

بنابراین ، اگر می خواهید شکلات خود را به مردم عرضه کنید و فروش زیادی روی آن داشته باشید ، پس یک تبلیغ ویدیویی خوب برای آن در نظر بگیرید.

ایده خلاق ابتدای هر تبلیغ ویدیویی است. اگر یکی از آنها را دارید ، فقط مراحل تهیه فیلم را طی کنید. یک فیلم انیمیشن جذاب ضبط کنید که متناسب با موضوع تبلیغ شما باشد. فراموش نکنید که لوگویی را انتخاب کنید که توجه بینندگان شما را جلب کرده و آنها را وادار به تماشای ویدیو پر از هیجان کند.

“چه چیزی بهتر از یک شکلات شیرین شیرین در یک روز غم انگیز است؟!”

این یکی از آن آرم هایی است که قطعاً بازدیدکنندگان شما را به خود جلب می کند و علاقه آنها را به اعتبار پیشنهاد شما سوق می دهد.

نکته بعدی که باید به آن فکر کنید این است که چگونه آگهی خود را در سایت نمایش می دهید. البته می توانید آن را جایی در صفحه خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان سایت بتوانند آن را بررسی کنند.

اما برای گرفتن نتیجه بهتر و اطمینان از اینکه هیچ یک از بازدیدکنندگان سایت شما تبلیغ ویدیویی شما را از دست نمی دهند ، باید آن را در پنجره بازشو قرار دهید. پنجره بازشو در صفحه تازه واردان به سایت شما چشمک می زند و هیچ فرصتی برای توجه به تبلیغ شما وجود ندارد. همه کسانی که به سایت شما می آیند تبلیغات پر زرق و برق شما را مشاهده می کنند و فروش شکلات شما ده برابر افزایش می یابد.

نتیجه

تبلیغات ، صرف نظر از زمینه ، نیاز هر محصول و خدمات ، کاتالیزور هر کاری است. شما باید محصول / خدمات خود را به مردم ارائه دهید تا آنها از وجود محصول / خدماتی که می خواهید بفروشید مطلع شوند. نکته خوب در مورد استفاده از تبلیغات این است که شما می توانید تمام جنبه های مثبت محصول / خدمات خود را نشان دهید تا مردم آن را دوست داشته باشند.

همین امر به روند جمع آوری اشتراک های جدید برای لیست ایمیل شما اشاره دارد. شما باید به جای داشتن آدرس ایمیل آنها در لیست خود ، چیزی برای ارائه به کاربران داشته باشید. مردم دوست دارند رشوه بگیرند

هزاران راه برای دستیابی به تبلیغات برای محصولات / خدمات خاص وجود دارد. فقط جستجو کنید و یکی از مواردی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

برای سریعتر و موثرتر کردن تبلیغات خود از بازاریابی پنجره ای استفاده کنید. گروه های پنجره ای برای دریافت اشتراک بیشتر و افزایش فروش شما در آنجا هستند. تبلیغات خود را بلندتر فریاد بزنید ، آنها را در پنجره های بازشو نمایش دهید و اطمینان حاصل کنید که تمام بازدیدکنندگان از آن مطلع هستند.

اگر آنها را خلاقانه ضبط کنید و در پنجره های بازشو نمایش دهید تا به بازدیدها دسترسی پیدا کنید ، تبلیغات ویدیویی به افراد بیشتری خواهد رسید و تأثیر بیشتری دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا