ابزارهای جستجوگرها با تجزیه و تحلیل رایگان هستند

استادان وب و صاحبان وب سایت سالهاست که با یک چیز ساده می جنگند: رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر! دلیل آن ساده است و به وضوح قابل درک است. هرچه رتبه بندی بهتر باشد ، میزان ترافیک وب سایت و محبوبیت بیشتر خواهد بود. انگیزه سایت به دست آمده و بازده سرمایه گذاری افزایش یافته است. کسب رتبه های بهتر به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه سازی موتور جستجو معروف است. روش ها و ابزارهای زیادی برای سئو وجود دارد و با توسعه فناوری ، این ابزارها با در نظر گرفتن الزامات سخت موتورهای جستجوگر معروف مانند گوگل و یاهو ، بهتر و بهتر شده اند. در این مقاله سعی شده است تا مختصراً در مورد ابزارهای مختلف جستجوگرها که در دسترس اساتید وب و شرکتهای سئو هستند قرار گیرد. در این مقاله ، شرح مختصری از ابزارها به همراه جوانب مثبت و منفی آنها بیانگر حوزه های توسعه آنها خواهد بود.

ابزارهای مرتبط با کلید واژه:

تحلیلگر کلید واژه: گوران نگی و کریس لی ابزارهای تحقیقاتی در زمینه کلمات کلیدی را با به روزرسانی های جدید بطور منظم توسعه داده اند ، و این نرم افزار به سرعت تکامل یافته و در چشم انداز همیشه در حال تغییر شبکه جهانی وب عملکرد خوبی داشته است. اساساً مبتنی بر یاب کلمات کلیدی Overture ، توانایی تجزیه و تحلیل داده های استخراج شده از WordTracker و Keyword Discovery را دارد. برخی از جوانب مثبت و منفی در آنالایز کلمات کلیدی وجود دارد و آنها عبارتند از:

جوانب مثبت:

این ابزار حفاری عالی دارد.

o امکان وارد کردن داده های Keyword Discovery و WordTracker.

o از اصطلاحات مرتبط با Google استفاده می کند.

با موتورهای جستجو بسیار دوستانه است.

o کلیک راست بر روی افزودن تابع.

ابزارهای اضافی ارائه شده است.

منفی:

Q یک درخشش رابط جزئی دارد. با کلیک بر روی منو به طور خودکار یک برگه جدید ایجاد می شود.

o امکان ترکیب لیست های مختلف کلمات کلیدی وجود ندارد.

o به طور عمده از داده های ارائه نادرست 100٪ استفاده می کند

آنالایزر کلمات کلیدی برای تبلیغ کنندگان PPC ، ناشران AdSense ، Minhe Miners و تا حدودی SEO مناسب است.

ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی MacDar:

ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی McDar در صدر سئو به عنوان یک ابزار کاملاً جدید ظاهر شده است. این تمرکز بر پیش تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی نیست ، بلکه در واقع بر تجزیه و تحلیل پس از بهینه سازی کلمات کلیدی تمرکز دارد. به عبارت دیگر ، هنگامی که صفحه قبلاً بهینه شده است ، کلمات کلیدی را تحلیل می کند! و تصور کنید چه؟ آیا می توانید برای یک کلمه کلیدی خاص مطالعه کنید!

هنگامی که یک صفحه را برای کلمه کلیدی یا عبارت بهینه کرده اید و صفحه بهینه شده زنده شده و توسط گوگل عنکبوت جستجو می شود ، باید اطلاعات زیر را در مک دار وارد کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی:

o برای بهینه سازی در ابزار تحلیل کلید واژه مک دار ، URL صفحه را وارد کنید.

o کلمه کلیدی را که در آن صفحه وب تجزیه و تحلیل خواهد شد وارد کنید.

پس از اتمام دو مرحله قبلی ، ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی McDar تجزیه و تحلیل آنچه را باید در نظر بگیرید جوانب مثبت ابزار:

تعداد صفحات موجود در Google.

o تعداد کل بک لینک های موجود برای آن صفحه در Google.

o تعداد کل لینک دهنده های موجود برای آن صفحه در یاهو.

o صفحه را با استفاده از “allinanchor” (کلمه یا عبارت وارد شده) ترتیب دهید.

o رتبه بندی کلی صفحه برای صفحه وب.

هنگامی که تجزیه و تحلیل انجام شد ، نتایج را می توان برای بهبود بر اساس یک تصمیم آگاهانه استفاده کرد.

منفی:

اشکال اصلی ابزار این است که این ابزار به مجموعه کوچکی از فاکتورهای SEO نگاه می کند!

ابزار WordZe:

کلمات کلیدی و عبارات یکی از مهمترین عوامل بهینه سازی وب سایت و دستیابی به رتبه بهتر است. WordZe به گرفتن برخی از کلمات کلیدی چشمگیر در بازار کمک می کند. WordZe کلمات کلیدی را مطالعه می کند و بر اساس گزارش ها ، روند داده ها و تغییرات در کلمه کلیدی ، عملکرد کلمه کلیدی مورد قضاوت قرار می گیرد. طراحی WordZe با طراوت است و طیف گسترده ای از ابزارها را قادر به ارائه کلمات کلیدی قوی و قابل اعتماد می کند.

جوانب مثبت:

o WordZe رابط کاربری بسیار ساده ای دارد.

WordZe داده های کلیدی کلیدی و معتبر را ارائه می دهد. Word Sorter مجموعه ای از داده های منحصر به فرد را ارائه می دهد.

o عملکرد WordZe بسیار مدرن و روان است.

o هزینه WordZe در هر ماه. هزینه عضویت ماهانه 35 دلار است.

منفی:

o ابزار جستجوی رتبه WordZe محدودیت های بزرگی دارد. در طبیعت محدود است.

با وجود محدودیت ، WordZe یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود در بازار است و کاربران می توانند از عملکرد کلی راضی باشند.

ابزارهای مرتبط با دامنه:

ابزار آمار دامنه: همانطور که از نام آن پیداست ، ابزار Domain Statistics به مدیران وب کمک می کند تا کلیه اطلاعات مربوط به دامنه وب سایت رقبا را بدست آورند. داده های آماری استخراج شده توسط ابزار دامنه آماری شامل Domain Lifetime ، لیست Dmoz ، Yahoo WebRank ، تعداد بک لینک ها ، رتبه ترافیک الکسا ، تعداد صفحات نمایه شده توسط موتورهای جستجو متنوع MSN ، Yahoo ، Google و غیره است. این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا برخی از رقبا در جستجوی موتورهای جستجو و کارهایی که باید انجام شود تا وب سایت شما به خوبی انجام شود!

ابزار دامنه سن: سن دامنه معمولاً دو چیز را نشان می دهد. سن وب سایت مورد نظر و مدت زمان ثبت دامنه. این در واقع برای بررسی طول عمر و اصالت سایت نیز لازم است. مردم بیش از سایتهای جدید به وب سایت های قدیمی اعتماد خواهند کرد. ابزار Domain Age سن تقریبی یک وب سایت را در شبکه جهانی وب نمایش می دهد. این به شما امکان می دهد مراحل ابتدایی وب سایت را جستجو کنید و می توانید وب سایت خود را بر این اساس بهینه کنید.

نقطه ضعف این است که فقط می تواند نشان دهد وب سایت رقیب با توجه به سن دامنه ، در نتایج موتور جستجو برنده می شود. این خوب است زیرا می توانید استراتژی ها و تکنیک های سئو دیگر را برای افزایش رتبه صفحه خود قرار دهید.

جستجوگر متقابل لینک: بررسی کننده پیوند متقابل از تکنیک های پیشرفته ای برای بررسی وضعیت لینک و تولید گزارش در پرونده txt یا html استفاده می کند. این در واقع مسئولیت دو چیز است:

o محبوبیت وب سایت را بررسی کنید

نمای کلی سایت.

چک کننده اتصال دهنده بین المللی مسئولیت نظارت بر وضعیت بک لینک و مدیریت پیوندهای ورودی به وب سایت را بر عهده دارد. چک کننده اتصال بین متقابل بطور خودکار انواع مختلف متقاطع را در وب سایت مدیریت می کند و باعث افزایش رتبه صفحه می شود.

جوانب مثبت:

o این یک ابزار قدرتمند برای ارتقاء رتبه بندی صفحات وب سایت است.

o نظارت و تأیید وضعیت بک لینک.

o دارای رابط گرافیکی تعاملی بسیار آسان است.

o کیفیت و محبوبیت لینک را افزایش می دهد.

مقرون به صرفه ، قابل اعتماد و سریع است.

منفی:

اگر فعالیت پرداخت به ازای هر کلیک به دلیل کلیک های کلاهبرداری و از این رو افزایش هزینه می باشد ، بررسی کننده همبستگی متقابل می تواند موفق باشد.

ابزارهای مرتبط با پیوند:

سئو بزرگوار: سئو شگفت انگیز یکی از پیشرفته ترین خدمات تجزیه و تحلیل بک لینک است و امکان گزارش دهی جامع از لینک دهنده را فراهم می کند. این ابزار به شرح زیر است:

نمای کلی دامنه: گزارش برتر لنگر ، گزارش زمینه های مرجع و گزارش های صفحه برتر را ارائه می دهد.

o جداولی را ارائه می دهد که مناطق مربوط به سایت را نشان می دهد.

o پیوندها را برای هر وب سایت با www و غیر www بررسی می کند.

o مشاهده گزارش برچسب ها برای گزارش های خاص تر اجازه می دهد.

o مزیت صادرات به CSV را فراهم می کند

بسیاری از ویژگی های دیگر یا مزایای این ابزار وجود دارد ، اما ذکر همه آنها هنوز از این مقاله خارج است.

برخی از معایب نیز وجود دارد. آنها را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

شما باید گزینه “مرتب سازی و فیلتر کردن داده های آنلاین” را داشته باشید. اگرچه می توان داده ها را برای تعالی و مرتب سازی صادر کرد ، مرتب سازی آنلاین کمک می کند و زندگی را آسان می کند.

o به نظر می رسد برخی از اطلاعات قدیمی نیستند.

کنار گذاشتن این خطاها ، SEO Majestic ابزاری بسیار مفید و جامع است که می تواند برای وب مسترها مفید باشد

پیوند برداشت: Link Harvester یکی از ابتکاری ترین نژادهای آن است. این کمک می کند تا از هر ابزار دیگری ، نگاه عمیق تری به نتایج داشته باشید. علاوه بر این دیگر این است که سریعتر از هر ابزار دیگری کار می کند. با استفاده از Yahoo! در نتیجه ، کاربران نباید نگران نقض شرایط و قوانین موتورهای جستجو باشند.

جوانب مثبت:

Q به اندازه کافی سریع است که می توانید همه وب سایت هایی که به یک صفحه وب یا دامنه پیوند دارند ، بدانید.

o تعداد صفحات فهرست بندی شده را تشخیص می دهد.

o تعداد کل پیوندهای صفحه اصلی ، پیوندهای ورودی و میزان لینک عمیق را می یابد.

o اطلاعات مربوط به آدرس IP خوشه C را ارائه می دهد.

این برنامه رایگان و سریع است.

این ابزار شناخته شده است که پیوندهایی به منبع WhoIs و دستگاه Wayback در کنار هر دامنه ارائه می دهد.

منفی:

o ابزار فاقد ویژگی خراش صفحه برای جمع آوری متن پیوند است زیرا هرگونه عملکرد اضافی باعث کند شدن ابزار می شود.

o از این ابزار فقط برای یک اتصال از یک درایو استفاده می کند.

گذشته از منفی ها ، ابزار به طور متوسط ​​یکی از بهترین ها در کلاس خود است!

محور یاب: Hub Finder یکی دیگر از ابزارهای رایگان و مفید تجزیه و تحلیل لینک برای SEO است.

Hub Finder دارای ویژگی ها یا مزایای زیر است:

درجه گرفتن صفحه در گوگل یا یاهو.

o این امکان را برای برجسته کردن هر اقتدار در نتایج فراهم می کند و اجازه می دهد تا لینک های محور (بالقوه) مشاهده شود.

o به خروجی CSV نتیجه اجازه می دهد.

o کاربران می توانند عمق جستجو را تنظیم کنند.

o این امکان مقایسه لینک های بک لینک را در ده سایت رتبه بندی اول فراهم می آورد.

o لیستی از تعداد کل صفحات محور در تعداد کل سایتهای خزنده فراهم می کند.

o به سرعت تعداد کل HubPages نقطه را کشف کنید.

یک نقص آشکار در Hub Finder وجود دارد. ضرر این است:

o وجود وب سایتهای غیرفعال در بعضی از حوزه ها می تواند Hub Finder را جمع کند.

بسیاری از مزایای دیگر و برخی از معایب Hub Finder وجود دارد ، اما در حالی که هر یک از آنها را می گیرید ، آنها خارج از محدوده مقاله هستند.

SEO یک چیز کوچک و آسان نیست. برای یافتن رتبه خوب در SERP تلاش زیادی می شود. تعداد زیادی ابزار موجود در بازار وجود دارد. برخی از آنها رایگان و برخی دیگر تجاری هستند. انتخاب به عهده شماست. به یاد داشته باشید ، این سایت شماست ، این سرمایه گذاری شماست!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا