ابزارهای جستجوگرها همه باید از آنها استفاده کنند

در بازی سئو ، برندگان و بازندگان هستند. تفاوت بین آنها در نظم آنهاست. برنامه ریزی استراتژی شما یکی از عوامل است. نظارت بر موفقیت شما در موتورهای جستجو موضوع دیگری است. در سال 2018 بازی دوباره تغییر کرد.

برخی از افراد تجاری برای استراتژی های SEO مشورت با یک شرکت بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند. با این حال ، اگر خودتان را آماده کنید تا ببینید سایت شما در موتورهای جستجو چگونه کار می کند ، می توانید در مورد بهترین ابزارهای SEO اطلاعات کسب کنید.

به یاد داشته باشید که برخی از ابزارها پرداخت می شوند و برخی رایگان هستند. با این حال ، این ابزارها بهترین و جدیدترین هستند ، بنابراین احتمالاً ارزش سرمایه گذاری در آن را دارند.

معیارها را جستجو کنید

Searchmetrics تجزیه و تحلیل سئو ، لینک دهنده و رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. آنها مجموعه ای از داده های جمع آوری شده برای هر وب سایت را در اختیار شما قرار می دهند و بینش ها و گرایش های بک لینک ، دید سئو و موارد مشابه را به شما ارائه می دهند.

همچنین طبقه بندی کلمات کلیدی هفتگی را ارائه می دهد ، که برای اندازه گیری کلمات کلیدی وب سایت شما باید رتبه بندی شود. معیارهای جستجو بینشی در مورد روندهای کلی جستجو ارائه می دهند.

Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools یک ابزار ابزار رایگان است که به شما کمک می کند آنچه را که در وب سایت شما اتفاق می افتد درک کنید. همچنین اصول اولیه جستجوی گوگل را توضیح می دهد و به شما کمک می کند چگونگی Google را در سایت خود مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های آن به شما امکان می دهد مقاله ای را که توسط Google درک می شود ، مرور کنید. این به شما امکان می دهد بازی سئو خود را شدت بخشید ، مخصوصاً اگر کمپین شما عملکرد ضعیفی داشته باشد. داده های جمع آوری شده از این ویژگی می تواند به شما در ویرایش صفحه وب برای نتایج بهتر کمک کند.

SEMrush

SEMrush یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی رایگان است. این سایت ابزارهای مختلفی از جمله ابزار جستجوگرها را ارائه می دهد. یکی از مهمترین ویژگی های آن به شما امکان می دهد صفحات وب مختلفی را به شما متصل کنید تا بدانید که چگونه آنها برای کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند ، چگونه این صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی می شود ، حجم جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی خاص و موارد مشابه.

علاوه بر این ، SEMrush همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنید ، عملکرد صفحه خود را با عملکرد رقبای خود مقایسه کنید ، لینک های بک لینک از وب سایت های دیگر را به سایت خود تجزیه و تحلیل کنید و در فرصت های سئو در صفحه بازی کنید.

کارت گزارش SEO UpCity

این ابزار به شما امکان می دهد چگونه وب سایت خود را در برابر مخالفان خود قرار دهید. مانند کارت گزارش واقعی ، کارت گزارش SEO به شما می دهد ارزیابی از رتبه بندی ، ایجاد لینک و تجزیه و تحلیل سایت (چگونگی ادغام کلمات کلیدی شما در کل سایت) ، دسترسی به وب سایت (وقتی بار سایت شما ، دسترسی به خزنده ها) ، اعتماد به نفس فعلی و معیارهای فهرست بندی (شماره صفحات فهرست شده سایت شما).

این ابزار رایگان است ، و تمام آنچه شما نیاز دارید ارائه دهید برخی از اطلاعات تماس مانند نام ، آدرس ایمیل ، شماره تلفن و وب سایت است.

جدایی

Seobility به شما نشان می دهد که عملکرد SEO در وب سایت شما چقدر خوب یا بهبود یافته است. آنها دارای ویژگی های مختلفی مانند SEO (بررسی وب سایت شما و ارائه نکات SEO) ، تأیید کلمه کلیدی (نشان دادن چگونگی بهینه سازی صفحه برای کلمات کلیدی خود) ، مقایسه SEO (مقایسه صفحه و صفحه دیگر با همان کلمه کلیدی) ، و بررسی رتبه (چک کردن رتبه صفحه شما برای هر کلمه کلیدی).

Seobility یک خزیدن به صورت خودکار وب سایت دارد که ضمن پیگیری همه لینک های بک لینک ، وب سایت شما را بررسی می کند ، ایمیل ها را رصد می کند و خطاها در محتوا و ساختار وب سایت شما را تشخیص می دهد.

مدیریت کمپین سئو خود با کمک برخی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در اینترنت بسیار آسان تر است. پرداخت برخی از ابزارها بهتر از این است که کورکورانه به شیوه های بهینه سازی که کار نمی کند و درک نمی کند چگونه شرکت شما می تواند سود کسب کند ، درک کنید. همیشه می توانید مشورت کنید شرکت بازاریابی دیجیتال برای کمک به شما در انجام این کار ، همراه با کمپین خود.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا