ابزارهای مهم SEO – انتخاب وب مستر

بیشتر ما برای بهینه سازی بهتر سرمایه گذاری زیادی در ابزارهای جستجوگرها انجام دادیم و می خواستیم ابزار مناسب SEO را پیدا کنیم. در اینجا برخی از ابزارهای جستجوگرها برای کمک به شما در تلاشهای جستجوگرها آمده است.

پیوند محبوب:

می توانید از این ابزار برای بررسی محبوبیت پیوند در Google ، Yahoo ، MSN و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید. با وارد کردن URL می توانید پیوند وب سایت ها یا لینک وب سایت رقبا را بررسی کنید.

طبق گفته های گوگل ، همچنین می توانید محبوبیت سه سایت برتر مشخص شده برای یک عبارت اصلی انتخاب شده را بررسی کنید. این ابزار برای کشف مسافتی که سایت های شما در پیش زمینه اشغال می کنند مفید است.

موفقیت شما براساس محبوبیت شما قضاوت می شود. این یک ابزار عالی برای فهمیدن میزان سئو به شما چه مقدار است.

رتبه بندی موتورهای جستجو:

از این ابزار می توان برای بررسی سایت های موتور جستجو در موتورهای جستجوگر اصلی و دایرکتوری ها استفاده کرد.

رتبه بندی موتورهای جستجو موقعیت ها را از دامنه شما بازیابی می کند. این گزارش گزارش های آنلاین را در مورد رتبه بندی وب سایت در 9 مورد از بهترین موتورهای جستجو و دایرکتوری وب ، از جمله Google و Yahoo! جستجو ، MSN ، AOL ، AltaVista ، AllTheWeb ، Yahoo! دایرکتوری ، Open Directory (Dmoz) و LookSmart. همه نتایج از شاخص های ایالات متحده گرفته شده است.

جستجوگر متن متصل:

این واقعیت در نظر گرفته می شود که موتورهای جستجو در حال حاضر برای رتبه بندی از متون بک لینک استفاده می کنند. سایت باید برای کلمات کلیدی بسیار متن در متن لینک دهنده رتبه بندی کند.

کلماتی را که مردم برای پیوند وب سایت شما استفاده می کنند ، پیدا کنید. دانستن این امر بسیار مفید است زیرا این امکان را به شما می دهد تا عبارات کلیدی را که باید در طول مبارزات انتخاباتی متقابل استفاده کنید ، بدانید.

جستجوی صفحهRank:

PageRank Search به شما امکان می دهد با استفاده از هر کلید واژه (ای) که می خواهید ، در Google جستجو کنید. در مرحله بعد ، بسته به نحوه ارتباط گوگل با آنها ، سایتهای مرتبط با این کلمات کلیدی را نمایش می دهد.

هر نتیجه ممکن است یک نوار گرافیکی با PageRank برای آن سایت خاص نشان دهد. نتایج را می توان به ترتیب PageRank مشاهده کرد.

توزیع PageRank:

مبنای اساسی برای تأثیرات مثبت تبادل لینک این است که هر یک از صفحات مورد نظر مقدار مشابهی از PageRank را به یکدیگر منتشر می کنند. اگر یکی از صفحات مورد نظر دارای رتبه بندی صفحه به میزان قابل توجهی بالاتر باشد و یا لینک های خروجی کمتری داشته باشد ، به دلیل تأثیرگذارترین عامل یعنی اندازه سایت ، به احتمال زیاد تمام صفحات سایت آن ، PageRank را از دست می دهند.

از این ابزار می توان برای یادگیری نحوه گسترش PageRank در بالا و پیش نمایش پرس و جوهای موتور جستجو در برابر فهرست جستجوی Google استفاده کرد. این امکان را به شما می دهد که رتبه بندی صفحه را بدست آورید تا بالاترین رتبه این سؤالات را در برابر یکدیگر کسب کنید.

پیشنهادات کلیدی:

کلید واژه روح SEO است. هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب بخش مهمی از هرگونه فعالیت SEO است. سردرگمی زیادی هنگام انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت خود.

ابزارهای زیادی در دسترس هستند که می توانند کلمات کلیدی مناسبی را برای وب سایت شما نشان دهند. Google اخیراً برنامه AdWords خود را راه اندازی کرده است که کلمات کلیدی مرتبط را ارائه می دهد.

ابزار Keyword Opportunities اطلاعاتی را از پایگاه داده های Overture و Google جمع آوری می کند تا به شما در یافتن تعادل مناسب بین انتخاب کلمات کلیدی بسیار محبوب و انتخاب کلمات با رقابت کمتر کمک کند.

ردیاب / یاب لینک دهنده:

از این ابزار می توان برای یافتن شرکای تبادل پیوند بالقوه استفاده کرد. این یک ابزار مهم برای ردیابی لینک های شما است. بسیاری از وب سایت ها مسیر بک لینک آزاد را به شما ارائه می دهند اما برای به دست آوردن داده های صحیح باید مشترک شوید. بک لینک برای ایجاد لینک ضروری است.

این ابزار به شما کمک می کند تا تعداد بک لینک ها و رتبه بندی صفحه خود را در طی مدت زمانی معلوم کنید. برای نظارت بر بک لینک ، باید URL وب سایت خود را اضافه کنید. لینک ردیاب می تواند به شما در شناخت تعداد بک لینک های سایت کمک کند.

ژنراتور نقشه سایت Google:

این ابزار به شما امکان می دهد نقشه سایت XML سایت حاوی اطلاعاتی مانند فرکانس تغییر ، اولویت ، تاریخ ایجاد و موارد دیگر را ارائه دهید. Google برای درک بهتر سایت شما و در نتیجه بهبود عنکبوت از این نقشه های XML استفاده می کند.

این یک سازنده نقشه سایت XML بسیار مفید است. ایجاد نقشه سایت فقط یک موضوع بسیار ساده برای وارد کردن آدرس اینترنتی شما در سازنده نقشه سایت است که می توانید در فهرست اصلی خود برای گوگل قرار دهید تا وب سایت خود را فهرست بندی کند.

به همین ترتیب ، این ابزار می تواند یک نقشه سایت برای ایجاد یک متن ساده (.txt) ایجاد کند که URL های سایت شما را یک به یک لیست می کند. یاهو به این نوع نقشه سایت نیاز دارد ؛ نام پرونده “urllist.txt” نامگذاری شده است. این باعث می شود یاهو از عنکبوت شما سریعتر و کاملتر شود.

با همین ابزار می توانید یک نقشه سایت html ایجاد کنید ، که تمام صفحات موجود در سایت شما را به روشی ساده برای فعال کردن جستجو گنجانده است. نقشه سایت برای کمک به کاربران و موتورهای جستجو بسیار مهم است تا بتوانند سایت خود را پیدا کنند.

بازنویسی URL پویا:

URL های پویا از نمایش داده های پایگاه داده سایت خاص تولید می شوند. بیشتر موتورهای جستجو URL های پویا را ایندکس نمی کنند.

از این ابزار می توان برای تبدیل URL های پویا به URL های استاتیک مناسب برای موتور جستجو استفاده کرد. URL های ثابت معمولاً در موتورهای جستجو بهتر از URL های طولانی و پویا هستند که حاوی پارامترهای ترکیبی زیادی هستند ، در وهله اول آسان سازی می شوند و با کاربر نهایی دوستانه تر هستند.

کارت گزارش سایت:

کارت گزارش سایت گزارشهای تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی و ارتقاء وب سایت را ارائه می دهد. وقتی وب سایت شما آماده استراحت است ، باید کارت گزارش سایت خود را کنترل کنید.

این ابزارها اطلاعاتی ارزشمندی را برای کمک به بهبود صفحات وب شما و افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو بر اساس پیوندهای شکسته و کلمات نادرست ، بررسی بار بار و تحلیل برچسب های متا ، بهینه سازی تصویر ، فهرست موتورهای جستجو ، محبوبیت وب سایت و آنالیز کلمات کلیدی ارائه می دهند.

نتیجه گیری:

ابزار جستجوگرها به کسانی که آنها را در بالا می خواهند ارائه می شود. ایده این مقاله ترکیب ابزارهای مختلف SEO ، ابزار اینترنت و ابزارهای وب مستر در یک مکان و کمک به وب مسترها برای ساختن یک وب سایت موفق است. اینها برخی از ابزارهای مهم سئو مورد بحث است ، فارغ از این ابزارها ، بسیاری از آنها به سئو اختصاص داده شده است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا