ابزار جستجوگرها برای یادگیری

اگر شما به هنر سئو یا سئو تسلط داشته باشید ، تجارت شما به شکلی آنلاین رشد خواهد کرد. SEO شانس بازدید وب سایت شما توسط مشتریانی که مایل به انجام کار هستند را افزایش می دهد. اگر اصول اولیه SEO را بدانید ، وب سایت شما در رتبه بالاتری قرار می گیرد و در بین بهترین نتایج جستجو ظاهر می شود. این باعث می شود تا مشتریان به راحتی وب سایت شما را ببینند. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. این ابزارهای جستجوگرها به شرح زیر است:

برنامه ریز کلمات کلیدی Google. وقتی محتوا یا مقالات را در وب سایت خود قرار می دهید ، باید کلمات کلیدی صحیحی برای استفاده را بدانید. Google Keyword Planner یک ابزار عالی SEO است که به شما کمک می کند تعیین کنید کدام یک از کلمات کلیدی یا عبارت های کلیدی دارای حجم جستجوی بالاتری هستند. با Keyword Planner ، شما قادر خواهید بود بدانید از کدام عبارت کلمه ای استفاده خواهید کرد و کدام یک باعث ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت شما می شود. Keyword Planner همچنین اطلاعاتی را در مورد آنچه مشتریان انتظار دارند در صفحه وب سایت شما بخوانند به شما می دهد.

دستورالعمل های Google ابزاری دیگر که متخصصان سئو از آن استفاده می کنند ، Google Trends است. این ابزار به شما نشان می دهد که مردم در طی یک دوره زمانی به یک کلمه کلیدی خاص چه اهمیتی می دهند. در اصل ، این ابزار به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه موقع مطالب خود را منتشر کنید. Google Trends به شما نشان می دهد که مشتریان بالقوه شما در جستجوی چه چیزی هستند و چه مدت یک کلمه کلیدی خاص را جستجو می کند. این ابزار بسیار مهم است زیرا به شما می گوید زمان مناسب ارسال محتوای جدید به وب سایت شما چیست.

چك كردن موتورهای جستجو از استفاده از مطالب تکراری خودداری می کنند. اگر شما نیاز به ارسال محتوای موجود دارید ، باید به نویسنده اصلی اعتبار دهید یا در غیر این صورت ، موتورهای جستجو محتوای شما را به سرقت می برند و این محتوا مجاز به انتشار نخواهد بود. حسابرسان بسیاری از Spoofer وجود دارند که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید و اعتبار هر محتوایی را که می خواهید در وب سایت خود ارسال کنید تعیین می کند.

عقل سلیم اگر خودتان را می نویسید ، به خاطر داشته باشید که وبلاگ نویسی و مقالات وب کافی نیستند. شما همیشه باید با هدف خاصی محتوا را بنویسید که خوانندگان محصول یا خدمتی را که می فروشید بخرند. Google Keywords و Google Directions می توانند لیستی از نسخه های مختلف کلمات کلیدی را که می توانید از آنها استفاده کنید مربوط به محصول شما باشد. با این وجود ، شما باید از این کلمات کلیدی به شکلی استفاده کنید که به طور طبیعی در طول مقاله جریان یابد. فریب مقاله شما با کلمات کلیدی بیش از حد می تواند موتورهای جستجو را در رتبه بندی بالاتر به شما فریب دهد و این عمل برای مشتریان بالقوه شما جذاب نخواهد بود زیرا آنها مطالب شما را می خوانند.

هنگام نوشتن محتوا برای وب سایت خود ، به یاد داشته باشید که همیشه قبل از نوشتن در موتورهای جستجو همیشه باید برای افرادی بنویسید. یك راه برای اطمینان از داشتن كیفیت بالا این است كه یا كار خود را با صدای بلند بخوانید یا شخص دیگری نیز آن را بخواند.

مطالب پربازدید کاربران

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا