بازرگانیبازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

اخبار بازی گاد آف وار راگناروک

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که اسم بازی گاد آف وار( God of War) یا همان خدای جنگ را نشنیده باشد. این بازی محبوب و سرگرم کننده که توسط کمپانی سانتا مونیکا عرضه می شود، دارای محیطی مهیج و افسانه ای بوده و مخاطب را در عمق داستان رمزآلود و جذاب خود فرو می برد. گاد آف وار از جمله بازی های کنسولی موفق در سبک اکشن و ماجراجویی است که موفق شده نظر مثبت بسیاری از منتقدین و وبسایت های نقد و بررسی گیم ها را به دست آورد و از سوی مخاطبین و گیمر ها نیز با استقبال گسترده ای روبرو شده است.

این بازی سریالی تا کنون بیش از 12 میلیون نسخه فروش داشته و جزو بازی های مشهور و پرطرفدار جهان محسوب می شود. گاد آف وار یک بازی تک نفره می باشد که با گرافیک عالی و شخصیت پردازی های فوق العاده خود توانسته است محیطی جنگجویانه را با فضایی افسانه ای و اساطیری در هم آمیزد و عواطف حماسی و قوی را به بهترین نحو به مخاطبان منتقل نماید.

بازی | توییتر

آخرین اخبار بازی گاد آف وار راگناروک

با انتشار تریلر رسمی نسخه جدید بازی گاد آف وار که” راگناروک”  نامیده می شود، تئوری ها و شایعه های مختلفی در رابطه با این بازی مهیج و سرگرم کننده شنیده می شود. اطلاعات بسیار کمی هستند که می توان گفت کاملا صحت دارند؛ با این حال انتظار برای خدای جنگ قرار است تا سال 2022 ادامه پیدا کند. طبق گفته های شرکت سونی، انتشار بازی گاد آف وار راگناروک تا سال 2022 به تعویق افتاده است و گویا هواداران این بازی باید بیشتر انتظار بکشند.

استودیو سانتا مونیکا در اکانت رسمی توییتر خود اظهار نمود که در گاد آف وار راگناروک، قرار است کریستوفر جاج و سانی سالیجیک مجددا نقش کریتوس و پسرش آترئوس را بر عهده بگیرند. در ضمن در نسخه جدید این بازی شاهد حضور دنیل بیسوتی در نقش الهه فریا خواهیم بود. با توجه به اطلاعات به دست آمده از تریلر و منابع رسمی این کمپانی و شرکت سونی، کاراکتر هایی مثل کریتوس، آترئوس، فریا، ثور، اودین و لوکی از جمله شخصیت هایی هستند که قطعا در نسخه راگناروک حضور خواهند داشت. علاوه بر این ها تعدادی شخصیت جدید نیز معرفی خواهند شد.

تریلر بازی  God of War: Ragnarok

سرانجام پس از یک سال انتظار، در مراسم رونمایی از کنسول بازی PS5 در 19 شهریور ماه اخبار جدیدی درباره ی بازی محبوب گاد آف وار به گوش رسید. در اثنای این برنامه تریلر کوتاهی از  بازی گاد آف وار به نمایش درآمد که با عبارت” Ragnarok is coming” آغاز شد و توجه عده بسیاری را به خود جلب کرد. با توجه به همین عبارت پیشبینی شده است که نام سری جدید بازی گاد آف وار، به احتمال زیاد” راگناروک” خواهد بود.

در تریلر اشاره روشنی به جریان بازی نمی شود اما پیشبینی های زیادی در رابطه با شخصیت های بازی و داستان آن صورت گرفته است که فعلا فرضیه هایی احتمالی به حساب می آیند. پخش تریلر بازی گاد آف وار راگناروک همراه با لوگوی معروف این بازی، خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه بازی کنسولی محسوب می شود و افراد زیادی در سراسر دنیا انتظار منتشر شدن خدای جنگ راگناروک را می کشند.

بازی | توییتر

داستان بازی God of War: Ragnarok

اگر نسخه های قبلی خدای جنگ را بازی کرده باشید، حدس زدن روند داستان گاد آف وار راگناروک چندان دشوار به نظر نمی رسد. واضح است که این بازی حول واقعه راگناروک خواهد بود. در تعریف واقعه راگناروک می توان گفت: راگناروک مجموعه اتفاقات و رخدادهایی هستند که طی آن ها خدایان نورس از بین می روند و جهان وارد عصر جدیدی می شود.

بنابر افسانه های اسکاندیناوی، راگناروک با جنگ مهیبی میان خدایان اصلی( مثل اودین، ثور و لوکی) و خدایان نورس آغاز می گردد و در نهایت با نابودی خدایان به پایان می رسد. البته بازی گاد آف وار این افسانه را جور دیگری روایت می کند. در این بازی، یک روح سپید( کریتوس) به همراه فرزندش( آترئوس) از سرزمین دیگری ظاهر شده و خدایان را به نابودی می کشانند. ورود کریتوس و آترئوس چندان دور از انتظار نیست چرا که الهه ای به نام گروا از پیش، این اتفاق را پیشبینی کرده است.

اگر بازی خدای جنگ 2018 را به پایان رسانده باشید، حتما می دانید که در انتهای مخفی این بازی دو فرزند ثور به دست کریتوس کشته می شوند. از همین رو برخی از گیمرها حدس می زنند که ثور یکی از کارکترهای اصلی و مهم گاد آف وار راگناروک خواهد بود و احتمالا نبرد سختی بین کریتوس و ثور رخ می دهد. علاوه بر این با وجود فنریر جنگ راگناروک هیجان انگیز تر و مهیج تر می شود.

تحولات احتمالی در بازی گاد آف وار راگناروک

طبق تحلیل هایی که از بازی گاد آف وار صورت گرفته است، به نظر می رسد نسخه رگناروک این بازی نیز دارای یک گیم پلی سریع همانند نسخه های قبلی باشد اما در این قسمت احتمالا پیشرفت هایی در حرکات دوربین ها و نمایش زوایای مختلف بازی به چشم خواهد خورد. همچنین انتظار می رود که سیستم کنترل سلاح ها هم ارتقا پیدا کند.

یکی از مهم ترین بخش هایی که از نظر گیمرها باید بهبود بیابد، حرکات و نحوه کنترل آترئوس پسر کریتوس است. از آن جا این شخصیت در اکثر صحنه ها باید در کنار پدرش حضور داشته باشد، پیشبینی می شود که نقش بیشتری را به عهده گرفته و به عنوان مثال در حل پازل ها یا در مبارزات، حضور پررنگ تری داشته باشد.

در ضمن به دلیل اینکه که احتمالا بازی گاد آف وار: راگناروک حدودا سه سال پس از داستان بازی قبلی اتفاق خواهد افتاد، دنبال کنندگان بازی توقع دارند که به کاراکتر آترئوس بیشتر پرداخته شود و با توجه به گذشت سه سال، او از توانایی ها و قابلیت های جدیدی بهره مند شده باشد.

یکی دیگر از تغییراتی که احتمال می رود در گاد آف وار راگناروک ببینیم، نبرد عظیمی میان کریتوس و فریا است! در بازی گاد آف وار 2018،  بالدور( پسر فریا) به دست کریتوس کشته شد بنابراین به نظرمی رسد در سری جدید این بازی ملکه والکری در پی انتقام گرفتن ازکریتوس باشد.

تاریخ انتشار بازی  God of War: Ragnarok

در حال حاضر اطلاعی درباره زمان دقیق انتشار بازی خدای جنگ راگناروک وجود ندارد با این حال پس از پخش تیزر این بازی، استودیو سانتا مونیکا ادعا کرده است بازی گاد آف وار راگناروک در سال 2022 منتشر خواهد شد. البته قرار بود این بازی نهایتا در سال 2021 عرضه شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد اما با شیوع ویروس کرونا، مراحل ساخت این بازی با اخلال مواجه شده و سازندگان نیازمند وقت بیشتری برای تکمیل آن هستند. اکنون طرفداران بازی گاد آف وار در انتظار رونمایی از ورژن جدید این بازی در سال 2022می باشند.

افزون بر این پیشبینی می شود همزمان با انتشار گاد آف وار راگناروک، نقد های این بازی نیز در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. اصولا همیشه روال بر این بوده است که چند ماه یا چند روز پیش از انتشار رسمی بازی، نقادان امکان تجربه بازی را پیدا می کنند و به آن ها اجازه داده می شود تا پیش از رونمایی، جوانب مختلف بازی را کشف کرده و نقد های خود را در هنگام انتشار بازی با سایر گیمرها به اشتراک بگذارند.

آیا راگناروک آخرین بازی این مجموعه خواهد بود؟

از ابتدای ساخت بازی های گاد آف وار پیشبینی شده بود که به احتمال زیاد استودیو سانتا مونیکا قصد دارد یک مجموعه سه گانه از بازی خدای جنگ را منتشر کند. بنابر این گفته، گاد آف وار راگناروک سری دوم از این مجموعه است؛ پس امکان دارد که یک مجموعه دیگر پس از راگناروک نیز در راه باشد. باید ببینیم شرکت سازنده قصد دارد چه زمانی از بازی های بعدی خود رونمایی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا