صنعت و تجارت

ازن چه کاری انجام می دهد؟ – بیایید بفهمیم

ازن چه کاری انجام می دهد؟ – بیایید بفهمیم

شما می پرسید متخصصان ازن چه کاری انجام می دهند؟ تصفیه هوای تنفسی و محیط اطراف از آلودگی ، باکتری ، ویروس ، میکروارگانیسم ها و آلاینده ها بسیار آسان است.

ازن از سه اتم اکسیژن فعال ساخته شده است – و ازن یک جز component طبیعی است که در محیط یافت می شود. فلور توسط اشعه ماورا بنفش با اتصال اتم اکسیژن و ترکیب با این دو و تشکیل اوزن ، به ازن تبدیل و تبدیل می شود.

ازن به طور طبیعی از عناصر خارجی تشکیل می شود ، و گاهی اوقات به خصوص پس از باران بوی خوبی خواهید گرفت و آنچه را که بو می کنید ازن است. شما می توانید ازن را به عنوان یک اتم ، مادر طبیعت توصیف کنید. اتم های اکسیژن به میکروب ها ، گرد و غبار و آلاینده ها حمله می کنند. پس از اتمام حمله ، دوباره به اکسیژن و آب غیر سمی برگردانده می شود. باقیمانده آب ازن بطری شده به آب برمی گردد.

با یک ژنراتور ازن ، می توانید فوراً ازن ایجاد کنید. ازن فقط برای مدت کوتاهی زندگی می کند – یک چرخه تولد و مرگ دارد – اما سطح ثابت اتم های ازن را حفظ می کند و در صورت اندازه گیری ، مقدار طبیعی اکسیژن پیدا خواهید کرد.

ازن یکی از پویاترین کشف ها است زیرا اکسیژن فعال کاملاً طبیعی تولید می کند و یک روش تصفیه و تصفیه است. ازن تمام مواد مضر برای انسان مانند ویروس ها ، قارچ ها ، باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها را اکسید می کند ، کاملاً غیر انتخابی است. ازن همچنین بوها را در هوا و همچنین آب را از بین می برد. ایجاد ایمنی در برابر ازن امکان پذیر نیست.

ازن مواد آلی فرار و همچنین کنترل بو را خنثی می کند. با شکستن پیوندهای شیمیایی که یک ماده معطر از طریق اکسیداسیون نگه می دارد. به عبارت دیگر ، یک تجزیه بیولوژیکی کامل در ساختار آن وجود دارد که تمام مواد شیمیایی مضر ، بوها و باکتری ها را از بین می برد.

حتی نمی توان اکسیدان هایی مانند کلر و ازن را که یک میلیون برابر سریعتر تمیز می کند مقایسه کرد. و همچنین هیچ محصول مضر را ندهید. ازن فوراً به اکسیژن و دی اکسید کربن برمی گردد که هر دو از محصولات طبیعی محصولات ما هستند محیط اطراف.

اکنون که دانستیم دستگاه ازن چه کاری انجام می دهد – ما از دستگاه اوزون کجا استفاده می کنیم؟ دستگاه های ازن را می توان برای تصفیه آب استفاده کرد. داخل. دفاتر کارخانه ها. برای پرورش گیاهان تخصصی و همچنین کارخانه های شیمیایی صنعتی. شما به معنای واقعی کلمه با هیچ چیز دیگری به جز هوا شروع نمی کنید و در نهایت چیزی جز هوای پاک نخواهید داشت. بعدی: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع عالی ، پیوند زیر را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا