طراحی و سئو وب سایت

استراتژی های بازاریابی برای موفقیت در بازار برنامه

موفقیت در ایجاد برنامه. با صرف وقت و تلاش فراوان در زمینه توسعه ، آزمایش و نصب ، تدوین یک استراتژی بازاریابی موثر آخرین نکته مورد توجه یک توسعه دهنده است.
در بازار برنامه ها یک “مشکل کوچک” وجود دارد. با گسترش برنامه های موبایل در فروشگاه های مختلف برنامه ، موفقیت حتی در برنامه های تازه به روز شده نیز تضمین نمی شود. این امر با عدم موفقیت در برنامه های مختلف توسعه یافته در فروشگاه برنامه تشدید می شود. حقیقت این است که ، حتی اگر برنامه شما خوب باشد ، در آخر یک استراتژی بازاریابی قوی به فروش می رسد. بازاریابی “ارزش وعده داده شده” می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
قبل از شروع تبلیغات و فروش نام تجاری خود ، ایجاد یک برنامه بازاریابی مهم است. از این گذشته ، هیچ کس برنامه ای را بارگیری نمی کند که در اطراف آن وزوز نداشته باشد.
استراتژی های بازاریابی چیست؟
1 تبلیغات قبل از راه اندازی: حتی قبل از شروع برنامه ، محتوای کمپین های مختلف باید تکمیل شود – ارتقا content محتوا ، انتقاد از شرکت کنندگان ، ایده پردازان و وبلاگ نویسان ، و طراحی تبلیغات از تبلیغات ، انتشار اخبار و غیره باشد. رسانه های مناسب (دروازه و رسانه ها) می توانند ارتقا of مخاطبان را تضمین کنند. با ارجاع آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی این امر را تسهیل کنید. آزمایش با یک گروه هدف ، آگاهی را به مخاطبان بالقوه منتقل می کند.
2 بهینه سازی برنامه: بهینه سازی نرم افزار بهینه سازی موتور جستجو با ارائه کلمات کلیدی مناسب در عنوان و توضیحات مهم است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند. بهبود برنامه در طی مراحل توسعه باید یک گام بزرگ در یافتن تقاضا در فروشگاه برنامه باشد. (1)
3 ویژگی منحصر به فرد پیش از انتشار: به منظور افزایش تعداد کاربران ، ابتدا باید منتشر کنید که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. انتشار اولین ویژگی ها به ایجاد زود هنگام کمک می کند – راه را برای رشد کاربر آینده هموار می کند. اجازه دادن به سایت های اشتراک اجتماعی می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد. فرزندخواندگی معمولاً وقتی اولین صفت منحصر به فرد معرفی می شود ، به سرعت انجام می شود. به عنوان مثال ، یک برنامه پیام رسان که توانایی هدف قرار دادن 50 یا بیشتر افراد در زمان های دیگر را داشته باشد ، توجه ها را به خود جلب می کند. (2)
4 بدانید – با وجود برنامه های زیادی که در بازار در آن کار می کنید ، حداقل مقدار مشخصی لازم است تا احساس کنید آنجا هستید. شرکت کنندگان می خواهند بدانند که آموزش آنها کار آنها را تسهیل می کند و آماده استفاده است. صفحه اصلی و گزینه های اشتراک ایمیل را برای برنامه ایجاد می کند. تمرکز بر ایجاد آگاهی برای هدایت بازدید به صفحه است. استراتژی های بازاریابی چند کاناله مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات بنری و بازاریابی ویروسی می توانند به تبلیغ برنامه شما در چندین کانال کمک کنند. برای حداکثر دید ، روند بازاریابی باید ادامه یابد.
5 کاربر خود را به یک فروشنده تبدیل کنید: صعود به بالای جدول دشوار است ، اما پس از گرفتار شدن ، کاربران می توانند مانند فروشنده “برنامه خوب” شما رفتار کنند.کاربران می توانند از قسمت قابل اشتراک گذاری این نرم افزار برای گسترش آگاهی به دوستان خود استفاده کنند. آنها می توانند از برنامه برای به اشتراک گذاشتن محتوا و رسانه های اجتماعی برای ایجاد صدا در اطراف برنامه استفاده کنند. روابط می توانند از طریق جنبه های مشترک برنامه ایجاد شوند. از رسانه های اجتماعی می توان برای ایجاد پروفایل کاربران هدف استفاده کرد که می توانند تعامل داخلی داشته باشند و ارزش ، خدمات و توانایی های خود را تعریف کنند. هنگامی که بازاریاب واقعی شما متقاعد شد ، بازاریابی ویروسی برنامه را انجام دهید. (4)
مدل موجود 6: ارتقا promote وضوح در مدل مالی ضروری است. مناسب ترین مدل درآمد باید انتخاب شود. این برنامه در ابتدا می تواند یک برنامه پولی یا رایگان باشد و سپس هزینه آن را پرداخت کنید. منابع مختلف موجود در این نرم افزار شامل گزینه هایی برای خرید ، تبلیغات ، رزرو و فروش محصولات / خدمات است.
7 حفظ و نوآوری کاربران: حفظ مشتری برای به دست آوردن مشتری دشوار است. اعلان های فشار منبع تعامل کاربر است. یک تجربه کاربری خوب برای درگیر کردن و حفظ مشتری ضروری است. بازخورد از تجربیات کاربر از طریق یادداشت ها و نظرات در صفحه فروش برنامه / برنامه راهی قطعی برای اعتماد سازی ، حفظ مشتریان موجود و کسب اطلاعات بیشتر است. اجازه دادن به افراد برای برقراری ارتباط مستقیم با برنامه از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی می تواند به ایجاد تضاد کمک کند. هرگونه بررسی منفی در مورد اشکالات ، مشکلات ، عدم دقت یا نیاز به ویژگیهای اضافی باید بلافاصله رفع شود. رسیدگی موثر به درخواستهای کاربر رضایت مشتری را فراهم می کند و منجر به بازخورد مثبت می شود. (5)
هنگامی که افراد برنامه ای را با توصیه های بهتر بارگیری می کنند ، نگاه خوب اعتماد آنها به یک برنامه را افزایش می دهد.
به روزرسانی های قبل از راه اندازی ، بهینه سازی بهتر ، پیش انتشار ویژگی های منحصر به فرد ، سود بیشتر ، بازاریابی ویروسی و دید بهتر از طریق قابلیت اطمینان بالاتر از مزایای این امر است. استراتژی های کشتن برای مبارزه با رقابت و هدایت بازار برنامه ها.
حارنا
(3) Dholakiya ، Prateek. “3 استراتژی برای پیروزی در بازار برنامه های رقابتی.” 6 فوریه 2015. Entreprenor.com. 19 فوریه 2015 (1،2) کیمبرل ، گیدئون. “پنج استراتژی و بخش بازاریابی برای برنامه شما.” 18 جولای 2014. وب سایت فوربس. 19 فوریه 2015 (5) “بازاریابی برنامه تلفن همراه جدید شما.” 10 اکتبر 2014. Smart Insights.com. 19 فوریه 2015 (4) “استراتژی های بازاریابی برای برنامه iOS”. Apptamin.com. 19 فوریه 2015 .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا