استفاده از رسانه های اجتماعی برای استراتژی های بازاریابی در سایت

رسانه های اجتماعی تقریباً در تمام استراتژی های بازاریابی وب سایت یک منبع عالی است. این آسان و ارزان است و راهی جالب برای رسیدن به مخاطبان شما است. مزایای زیادی برای بازاریابی وب 2.0 وجود دارد ، کمترین آن این نیست که نیازی به نگرانی در مورد رتبه بندی موتورهای جستجو ندارید.

رسانه های اجتماعی برای تعاملات اجتماعی

یکی از نکات جالب در مورد رسانه های اجتماعی این است که چهره شخصی را به شما ، کارآفرین می بخشد. اغلب اوقات ، مردم فکر می کنند صاحبان مشاغل “افراد واقعی” نیستند و شما می توانید این جنبه از خود را از طریق رسانه های اجتماعی نشان دهید. البته ، مانند هر چیز دیگری در اینترنت ، می خواهید با هر بروزرسانی وضعیت ، شهرت خود را در خاطر داشته باشید.

این بسیار خوب است که گاه به گاه ذکر کنید که چطور در هتلی که اقامت دارید در آن قرار دارید ، اما معمولاً شکایت نکنید. شما باید محتوای خود را بیشتر متمرکز بر شغل خود نگه دارید ، اگرچه همیشه ایده خوبی است که کمی در اینجا و آنجا بدانید که تعطیلات خانوادگی شما در فلوریدا چقدر شگفت انگیز است. مهمتر از همه ، از دین و سیاست دوری کنید. پیگیری این مباحث مطمئناً برای شما هزینه دارد.

استراتژی های بازاریابی اینترنتی با استفاده از اینترنت با استفاده از رسانه های اجتماعی

برای استراتژی های بازاریابی آنلاین ، استفاده از رسانه های اجتماعی به معنای قدم زدن یک خط نازک بین بودن یک شرکت “قانونی” و شخص بودن هرزنامه ها است. بازاریابی اجتماعی مستلزم قدم زدن در این مسیر است – شما باید تجارت خود را ارتقا دهید ، اما شما نمی خواهید که به روزرسانی وضعیت شما کاملاً یک ذهنیتی باشد.

متأسفانه ، روش مطمئنی برای پیش بینی تاریخ یا در صورت طبقه بندی هرزنامه وجود ندارد. بسیاری از افراد تفاوت بین اسپم و تبلیغات معمولی را نمی دانند. با این حال ، شما می توانید برخی از استراتژی های به روز رسانی را مشاهده کنید که احتمال وقوع آنها را کاهش می دهد.

همانطور که قبلاً گفته شد ، پیوند را برای همه به روزرسانی های وضعیت به سایت خود باز نکنید. این تعریف اسپم است. از طرف دیگر ، می توانید در مورد طاقچه های خود یادداشت برداری کنید ، نقل قول های الهام بخش مورد علاقه خود را ارسال کنید ، و شاید یک لینک گاه به گاه “فقط سرگرم کننده” بدهید. شما همچنین می توانید به وبلاگ خود در وب سایت خود پیوند دهید تا افراد را بدون تحریک تعداد زیادی هک ناخواسته از آنجا خارج کنید.

بازاریابی اینترنتی و استراتژی های رسانه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی در استراتژی های بازاریابی اینترنتی دو مزیت اصلی دارد. اول از همه ، شما می توانید از آن برای ایجاد روابط با مشتریان موجود و بالقوه و هدایت آنها به سایت خود استفاده کنید. همچنین می توانید در صورت استفاده از جوامع اجتماعی مناسب ، بک لینک به وب سایت خود بزنید.

برخی از سایت های مهم جامعه اجتماعی از برچسب “پیروی نکنید” با لینکهای پیوندی در سایت خود استفاده می کنند. در نهایت این بدان معنی است که آنها وب سایت ها را قادر به افزایش رتبه موتورهای جستجو با پیوند دادن به آنها از سایت های اجتماعی غیرفعال کرده اند. این سایتها به ویژه فیس بوک و توییتر عمدتاً برای هدایت ترافیک زیاد مفید هستند.

سایر سایت های اجتماعی مانند Digg و StumbleUpon از برچسب های “پیروی نمی کنند” استفاده نمی کنند. اینها مواردی هستند که می توانید برای بک لینک استفاده کنید. همچنین می تواند برای هدایت ترافیک به سایت شما استفاده شود ، اما به اندازه محبوب ترین سایت های اجتماعی مفید نیست.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا