فناوری اطلاعات

استقبال اولیه‌ی کاربران از گلکسی زد فولد و فلیپ 4 بهتر از سری S22 بوده است

گوشی های تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 که در رویداد Galaxy Unpacked 2022 رونمایی شدند، رکوردهای پیش فروش را در بازار کره جنوبی شکستند. گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 از نظر فروش بهتر از گوشی‌های تاشوی نسل 2021 این شرکت بودند و به طور شگفت‌آوری به میانگین پیش‌فروش روزانه بالاتری نسبت به سری گلکسی اس 22 رسیدند.

به گزارش وب سایت گزارش های خارجی و به نقل از سامسونگ الکترونیکس، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در کره جنوبی بین 16 تا 22 آگوست حدود 970 هزار پیش فروش را به ثبت رساندند. در مقایسه، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در هفته اول عرضه خود بیش از 920000 پیش سفارش داشتند.

همچنین، در حالی که گلکسی زد فلیپ 3 نسبت فروش 7 به 3 نسبت به گلکسی زد فولد 3 داشت، پیش‌سفارش‌های گوشی تاشو 2022 در هفته اول عرضه کمی متعادل‌تر بود. حدود 65 درصد از پیش‌فروش‌ها مربوط به گلکسی زد فلیپ 4 و 35 درصد مربوط به پرچم‌دار گلکسی زد فولد 4 است.

به طور کلی، سامسونگ در هفته اول عرضه گوشی تاشو خود در کره جنوبی، روزانه 138000 پیش فروش گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 را به ثبت رساند. در همین حال، گوشی های تاشو سامسونگ در سال 2021 به طور متوسط ​​131000 پیش فروش در روز داشتند.

چرخش 4

مهمتر از آن، گوشی های تاشو جدید سامسونگ نیز از نظر پیش خرید روزانه در بازار کره جنوبی از سری گلکسی اس 22 پیشی گرفتند. سری گلکسی اس 22 به طور متوسط ​​روزانه 127000 پیش سفارش در طول دوره هشت روزه از زمان عرضه داشته است که کمتر از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 جدید است. در چند نسل گذشته، غول فناوری کره پیشرفت های زیادی داشته است. در ساخت و طراحی گوشی های هوشمند تاشو و همین عامل نیز باعث فروش و استقبال مصرف کنندگان از این محصولات شده است.

با توجه به این آمار، احتمالاً نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ از سال 2022، فروش بیشتری نسبت به پرچمداران سری S داشته باشد. یعنی گوشی های تاشو سامسونگ در واقع به یک نیروی محرکه اصلی در جذب مشتریان وفادار به برندهای دیگر تبدیل شده اند. همچنین نباید رشد بسیار سریع فروش گوشی های تاشو را فراموش کرد که در سال گذشته و در بازه زمانی 2021 تا 2022 رشد بی سابقه 309 درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس اطلاعات پیش فروش منتشر شده توسط این شرکت در بازار داخلی، می توان گفت نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ موفقیت دیگری را در زمینه فروش گوشی های تاشو به ثبت رسانده است. رئیس بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ قبلاً در پستی توضیح داده بود که تا سه سال پیش، گوشی‌های تاشو گلکسی گوشی‌های هوشمند عجیب و غریبی محسوب می‌شدند که چندان کاربرپسند نبودند. با این حال، به سرعت مشخص شد که این طراحی نوآورانه و انعطاف پذیر کاملاً با سبک زندگی مدرن امروزی مطابقت دارد. در نتیجه، چیزی که سه سال پیش برای مصرف کنندگان جدید بود، اکنون انتخاب اول بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر جهان محسوب می شود.

چرخش 4

با این حال، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا سامسونگ پس از اولین عرضه این گوشی ها، می تواند روند عالی خود را حفظ کرده و رکوردهای فروش را بشکند یا خیر. در ژوئن گزارش شد که سامسونگ قصد دارد تا سال 2022 15 میلیون گوشی تاشو بفروشد که احتمالا برای شکستن رکورد فروش طولانی مدت سری گلکسی اس 22 کافی نخواهد بود. در پایان باید اشاره کنیم که این شرکت در سال 2021 حدود 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سراسر جهان عرضه کرده است.

منبع: ساموبیل

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا