اصالت در نوشتن مقاله سئو

یک اشتباه معمول است که فرض کنیم ارسال همین مطالب در وب سایت های مختلف به سایت شما آسیب برساند. در حقیقت ، خواهید فهمید که بسیاری از سایت های مقاله دارای شرایط انتشار بسیار دقیق هستند که به شما اجازه نمی دهد به هر حال محتوای تکراری را از سایت دیگری در سایت خود ارسال کنید.

Google برای جلوگیری از مشکلات کپی نویسنده ، داشتن چندین صفحه با همان محتوا اعتراض دارد ، بنابراین هر شرکت فرصتی برای اصلی بودن دارد. در مورد مقاله نویسی این موضوع صحیح نیست ، با این حال ، مقاله نویسی به عنوان یک تبلیغ یا انتشار مطبوعات طبقه بندی می شود.

وقتی چندین محتوا در یک وب سایت ظاهر می شود یا توسط Google شناخته می شود ، Google تلاش می کند تا منبع را ردیابی کند تا بتوان اصل را یافت. این مانع از اعتبار وب سایت ها برای محتویاتی است که آنها ننوشته اند.

اگرچه مطالب کپی شده از وب سایت شما به طور مستقیم به وب سایت شما آسیب نمی رساند ، اما مورد تشویق قرار نمی گیرد. به عنوان مثال ، اگر محتوای تکراری بر رتبه بندی وب سایت تأثیر بگذارد ، با پیوند دادن مطالب به سایت آنها ، خلاص شدن از شر همه رقبای خود بسیار آسان خواهد بود. این همچنین بدان معنی است که یک جنگ اینترنتی همه جانبه برای تضعیف رقابت شما یا عدم اعلام کسی ، وجود خواهد داشت ، یا به این ترتیب اینترنت خراب است.

هنگام بررسی یک تبلیغات تبلیغاتی ، مهم است که محتوای اصلی اصلی را تهیه کنید تا وب سایت شما بتواند اعتبار کاملی از مطالب کسب کند و طرحی را برای وب سایت خود تهیه کند که فکر می کنید بازدید کننده را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از کلمات کلیدی یک راه کلیدی برای فعال کردن Google به شما در صحیح فهرست کردن در جستجوهای مرتبط است. چاشنی کلمات کلیدی پر زحمت است و هرزنامه در نظر گرفته می شود ، محتوای خود را در کاخ جذاب بصری ارائه کنید. قبل از تحقیق در مورد کلمات کلیدی در توسعه وب سایت ، همچنین لازم است بدانید که بازار در میله های جستجو می نویسد.

یک مقاله بازاریابی راهی مؤثر برای ایجاد ترافیک است و به شما امکان می دهد لینکهای مهم و با کیفیتی به وب سایت خود بسازید که در همان سایت با سایر مطالب مرتبط طبقه بندی می شوند. داشتن 4000 پیوند غیر مرتبط با وب سایت شما به اندازه 1000 لینک با کیفیت بالا مفید نخواهد بود. این پیوندهای با کیفیت باعث می شود تا مشتریان بیشتری در سایت شما که مایل به خرید خدمات یا کالای شما هستند ، بیشتر شوند. به عنوان مثال ، اگر شما در حال تبلیغ خدمات جستجوگرها در سایت زیبایی درمانی هستید ، در واقع چه تعداد از بازدید کنندگان وب دریافت خواهید کرد؟

به جای پیوندهای ضعیف و نامربوط روی لینک های با کیفیت تمرکز کنید. Google یک تجارت است و باید نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. بازار می خواهد مناسب ترین و جالب ترین وب سایت ها را در بالای جستجوهای خود مشاهده کند ، بنابراین نیازی به یافتن پاسخ برای یافتن صفحه دوم نیست. برای رفع نیازهای مشتری و ایجاد وب سایت خود تا حد امکان جذاب شوید. هنگام انتشار مقالات ، سعی کنید آنها را تا حد امکان اصلی جلوه دهید ، خود را از گله حق بیمه متمایز کنید و در پرتو آهک خود ایستادگی کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا