دنیای وب

اصول مدیریت شخصی در عصر رسانه های اجتماعی

من امروز در حال مرور سوالاتی بودم که در لینکدین ارسال شده بود و دو مورد را پیدا کردم که به ویژه توجه من را به خود جلب کرد. اولین سوال پرسید: “آیا فکر می کنید وقت گذرانی با رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک اتلاف وقت برای یک تجارت است؟” و دومی این بود که “آیا توصیه ای در مورد چگونگی بهبود مدیریت زمان دارید؟” من فوراً به فصل استفان کاوی درباره اصول مدیریت شخصی در هفت عادت افراد بسیار مؤثر فکر کردم، بنابراین نسخه ام را از قفسه بیرون آوردم و حافظه ام را تازه کردم.

اگر تا به حال کتاب را خوانده‌اید (و اگر نخوانده‌اید، فوراً این کار را انجام دهید!) «ماتریس مدیریت زمان» او را به خاطر خواهید آورد که از شما می‌خواهد فعالیت‌های خود را در 1 از 4 ربع بر اساس فوریت و اهمیت قرار دهید. او به درستی پیشنهاد می‌کند که فعالیت‌های ربع دوم، آن‌هایی که فوری نیستند اما مهم هستند، آن‌هایی هستند که بزرگترین فرصت را برای ما فراهم می‌کنند. متأسفانه، اینها فعالیت‌هایی هستند که اغلب به دلیل فوری نبودن آنها به کار گرفته می‌شوند و بنابراین ما در نهایت کارهایی را که برایمان مهم هستند به تعویق می‌اندازیم یا بدتر از آن، هرگز به آنها عمل نمی‌کنیم.

پیشنهاد می‌کنم این فصل را دوباره مرور کنید، ماتریس او را تکرار کنید و فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود را در ربع‌های مناسب قرار دهید. اگر آنها به یکی از دو مورد مهم ختم نمی شوند – احتمالاً باید از آنها صرف نظر کنید … یا حداقل صبر کنید تا تمام فعالیت های مهم دیگر خود را تمام کنید. و اگر آنها به ربع فوری و مهم ختم شوند، من به شما یک هشدار می دهم: آن ربع جایی است که آتش سوزی ها زندگی می کنند. این ربع فرصت نیست، ربع شرایط اضطراری است. و شرایط اضطراری برای برنامه ریزی خوب، برای بازاریابی خوب، برای مدیریت زمان خوب، یا برای یک زندگی رضایت بخش نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا