طراحی و سئو وب سایت

اصول یک صفحه موثر در انتشار کتاب – 13 نکته برای ایجاد یک صفحه انتشار کتاب که به فروش می رسد

رویای شما برای نوشتن کتاب بالاخره محقق شد. تبریک می گویم.

اما حالا؟ بهترین راه برای شروع توزیع کتاب چیست؟

هفته گذشته در مورد اهمیت قرار دادن یک صفحه مقدماتی در وب سایت شما برای کمک به بازاریابی مشاغل شما نوشتم ، بنابراین این هفته می خواستم یک صفحه فرود ایجاد کنم. من یک خلق خاص به عنوان شروع کننده کتاب هستم.

اگر می خواهید کتاب خود را به طور م shipثر ارسال کنید ، به یک صفحه فرود موثر نیاز دارید که خریداران آینده را مجبور به خرید در طول توزیع کتاب کند.

برای یافتن عناصر مورد نیاز در صفحه فرود خود برای ایجاد فروش مورد نظر خود ، به خواندن ادامه دهید.

در اینجا 13 نکته برای ایجاد صفحه انتشار کتاب که به فروش می رسد آورده شده است:

1 نام دامنه: یک نام مسکونی بخرید که با عنوان کتاب شما مطابقت داشته باشد. سپس به او اجازه دهید صفحه ای را در وب سایت شما نشان دهد که صفحه اصلی ارسال کتاب در آن قرار دارد.

به راحتی می توان به دیگران گفت که در طول کمپین خود کتاب را از کجا پیدا کنند.

2 آدرس اینترنتی با عنوان کتاب: هنگامی که یک صفحه کتابفروشی ایجاد می کنید ، آدرس وب سایت شما در آدرس موجود است ، اما می خواهید این مرحله را انجام دهید و مطمئن شوید بقیه نشانی اینترنتی دارای کلمه کلیدی در عنوان “کتاب” است. این واقعاً به ارتقای SEO کمک می کند.

3 جلد کتاب سه بعدی: یک طراح گرافیک استخدام کنید که بتواند جلد کتاب شما را بگیرد و تصاویر سه بعدی خیره کننده ای ایجاد کند که باعث می شود محتوای کتاب شما واقعاً در صفحه برجسته شود.

چنین تصاویری واقعاً به فروش کتاب کمک می کند وقتی مردم ظاهر آن را می بینند ، توجه آنها را به خود جلب می کنند و در نهایت به متقاعد کردن آنها برای اقدام کمک می کند.

4 توصیفات: در مراحل پایانی نگارش کتاب خود ، یک نسخه آن را از قبل به همکاران معروف بدهید تا آنها بتوانند نقل قول هایی را برای شروع کتاب ارائه دهند.

این توصیفات را به همراه عکسهای همکاران در صورت امکان برای به دست آوردن شواهد اجتماعی قوی تر ، در صفحه اصلی کتاب اضافه کنید.

5 توضیحات کتاب: قبل از تصمیم گیری برای خرید ، افراد باید درک واضحی از آنچه که پس از خواندن خواهند آموخت یا تجربه خواهند کرد ، متقاعد شوند که به نوعی به آنها کمک می کند (یا سرگرم می کند) ، و مزایا یا محصولاتی که از آن به دست می آید.

همیشه در مورد “چرا” وقتی می پرسند “چه فایده ای برای من دارد؟”

6 سر خط خبرهای روزنامه: از سرفصل های قانع کننده برای تقسیم بندی صفحات کتاب خود به بخشهای آسان برای خواندن استفاده کنید. از اندازه فونت های بزرگتر و رنگ های متضاد استفاده کنید تا عنوان برجسته شود و به راحتی قابل اسکن باشد.

به این ترتیب ، اگر افراد فقط عنوان را بخوانند ، همچنان پیام مربوطه را در صفحه دریافت می کنند.

7 نویسنده عکس: شامل یک عکس حرفه ای با یک بیوگرافی کوتاه باشید تا خریداران آینده بتوانند ببینند چه کسی کتاب را نوشته است و با هیجان با شما ارتباط برقرار می کند.

این به سازنده اعتماد به نفس می دهد و عنصر اساسی صفحه است.

8 فراخوانی برای اقدام: یک تماس کتبی ایجاد کنید که خریدار را به هدف نهایی شما یعنی خرید کتاب سوق دهد.

شما می خواهید آن را واضح و بر ارزش آن متمرکز کنید. همچنین به فوریت فکری کمک می کند که آنها را مجبور به تصمیم گیری برای خرید در حال حاضر و نه دیرتر می کند. بسیاری از مواقع استفاده از پیشنهاد زمان محدود با هدیه رایگان با خرید ، راه خوبی برای ایجاد این فوریت است.

بنابراین فراخوان شما برای اقدام چیزی شبیه به این است: “همین امروز نسخه خود را از MIT TITLE BOOK سفارش دهید و به مدت محدود ، با هدایای متخصصان مشهور امروزی به بسته هدایای تجاری دسترسی سریع داشته باشید!”

9 دکمه بخر: مهم است که برای افزایش تبدیل ، اقدام کتبی و بصری انجام دهید. بنابراین در انتهای تماس تلفنی خود همانطور که در بالا توضیح داده شد ، یک دکمه بزرگ قرمز یا نارنجی قرار دهید که به معنای واقعی کلمه به فرد می گوید در مرحله بعد چه کاری انجام دهد: کلیک نکنید خرید کنید.

10 مراحل بعدی و فرم ارائه: ذهن گیج شده می گوید “نه” بنابراین هدف شما این است که مطمئن شوید تمام مراحل مربوط به قرار دادن کتاب و ادعای پیشنهاد پاداش و روشن است.

اگر کتاب شما در آمازون به فروش می رسد و آنها برای خرید هدیه خود نیاز به ارائه مدارک خرید دارند ، سپس به صورت درب منزل به آنها بگویید که ابتدا کتاب را در آمازون خریداری کنند (و پیوند را ارائه دهید) ، شماره آنها را دریافت کرده و به وب سایت خود بازگردید تا اطلاعات آنها را در فرم ارائه شده وارد کنید.

این صفحه باید نام ، آدرس ایمیل و فیلدی را که باید در کمیسیون آمازون وارد کند از خریدار بخواهد.

به هر حال ، هدیه دادن در هنگام خرید نه تنها افراد را مجبور به خرید می کند ، بلکه از فرصت ایجاد یک لیست نیز استفاده می کند. این به شما کمک می کند تا بدانید چه کسی کتابهای شما را خریداری کرده است و می توانید از طریق ایمیل ها و نامه های خود با آنها ارتباط برقرار کنید.

11 اشتراک گذاری اجتماعی: شما می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا به انتشار کتاب خود کمک کنید ، بنابراین فراموش نکنید که یک دکمه اشتراک گذاری اجتماعی اضافه کنید که طرفداران را تشویق می کند تا کتاب را با دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

یک دکمه اشتراک گذاری اجتماعی را در پایین صفحه ، یا در صفحه اصلی و همچنین در صفحه تشکر اضافه کنید ، در نتیجه پس از ارسال نامه یا خرید در صورت فروش در وب سایت شما.

12 تصویر اجتماعیبه برخی از طرفداران می خواهند اشتراک گذاری اجتماعی را به سطح بعدی برسانند و به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به کمپین شما با دیگران کمک کنند. شرکای JV و شرکت های وابسته نیز ممکن است شامل شوند.

نکته اصلی این است که با ایجاد برخی تصاویر و پوسترها که می توانند کپی ، چسباندن و استفاده از آنها در رسانه های اجتماعی یا حتی وبلاگ های خود برای کمک به گسترش کلمه ، برای آنها تا حد امکان این کار را آسان کنند.

اگر می خواهید به JV Partners and Affiliates بپیوندید ، می خواهید یک ابزار مشترک بسازید که URL های منحصر به فردی برای آنها ایجاد می کند تا از آنها استفاده کنید تا بتوانید از آنها برای فروش پاداش بگیرید.

13 هشتگ: قدرت هشتگ ها را فراموش نکنید. یک هشتگ رسمی معرفی کتاب ایجاد کنید که مردم بتوانند در تبلیغات رسانه های اجتماعی از آن استفاده کنند. این به شما کمک می کند تعداد افرادی را که به شما در انتشار این خبر کمک می کنند ، پیگیری کنید.

امیدوارم این چک لیست به شما کمک کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد صفحه فرود کتاب را که شامل فروش می شود ، درج کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا