اما چرا بازاریابی چشم اینقدر مهم است؟

بازاریابی بازاریابی استفاده از تصاویر ، رنگها ، فیلم ها ، آرم ها و برچسب ها برای جلب مشتری بالقوه به محصولات و / یا خدمات شما است. یک مطالعه توسط شرکت 3M نشان داد که ما 60000 برابر سریعتر از متن حمل می کنیم. بنابراین ، استفاده سریعتر و موثرتر از بازاریابی وابسته نسبت به استفاده از مقالات ساده ، پیام شما را به مشتریان بالقوه شما که می توانند نظر شما را جلب کنند ، انتقال می دهد. تی شرت ، بیلبورد ، کامیون تحویل ، ساختمان و … همگی نمونه هایی از بازاریابی چشم نواز هستند. اما اینترنت دنیای کاملا جدیدی از بازاریابی چشم را باز کرده است و باید به اهمیت استفاده از هر آنچه که ارائه می دهد ، پی برد. خواندن حقایق زیر به شما کمک می کند تا نتیجه بگیرید که بازاریابی چشم بخشی مهم از استراتژی بازاریابی شماست. احساسات – ما برای برانگیختن احساسات خود چیزهایی را براساس احساسات و تصاویر می خریم. به تصویر پرچم آمریکا فکر کنید. این چه احساسی دارد؟ و اما در مورد تصویر سربازی که از نبرد به خانه برگشته و فرزند خود را در آغوش می گیرد ، چه می کنید؟ ماهیت این احساس فراتر از خواندن متنی است که آن را توصیف می کند. فروشنده این را می داند و از آن به نفع خود استفاده می کند .2. بازدیدکنندگانی که فیلم های محصول را تماشا می کنند 85٪ بیشتر از بازدیدکنندگانی که (خرده فروشان) می خرند خریداری می کنند. 3. پست های وبلاگ با تصاویر را می توان 3 برابر بیشتر از یک پست ساده مشاهده کرد. (SEOmoz) 4. داشتن تصاویر در وب سایت شما می تواند بازدیدکنندگان ماهانه شما را تا 200٪ – 300٪ افزایش دهد. (فعالیت) 5. علائم – آیا با دقت بیشتری به خط طلا نگاه کرده اید یا با مک دونالد امضا کرده اید؟ من برای خودم و بسیاری دیگر می دانم که این تصویری است که دیده می شود و متن نیست. مارک تجاری بصری یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی بصری است. با دیدن نیش سیب چه فکری می کنید؟ و گازهای قرمز و زرد یا علائم منحنی چطور؟ این تصاویر مغز ما را آموزش داده است تا به چیزی فکر کند و حرکت کند! Pinterest سایتی است که از تصاویر استفاده می کند. با توجه به این نکته ، طبق comScore ، خریداران Pinterest بیشتر و بیشتر در 5 سایت برتر رسانه های اجتماعی و برای محتوای بیشتر هزینه می کنند. این مطالعه همچنین نشان می دهد که وقتی صحبت از درآمد با هر کلیک می شود ، Pinterest تحت پوشش فیس بوک و توییتر است. متن با تصاویر 94٪ بیشتر از متن ساده پیدا می شود. رسانه های اجتماعی: استفاده از تصاویر و تصاویر در وب سایت شما علاقه شما به پیام شما را افزایش می دهد و به پیام شما پاسخ می دهد. با استفاده از تصاویر در وب سایت خود ، نرخ تبدیل شما می تواند دو برابر شود. 10. در حقیقت ، بازاریابی وابسته باعث ایجاد ترافیک بیشتر ، بهبود نرخ تبدیل و موفقیت کسب و کار شما خواهد شد. * توجه: اطمینان حاصل کنید که از تصاویر قانونی استفاده می کنید. ممکن است به سادگی از تصاویری که در سایت مشاهده می کنید کپی و استفاده نکنید. همیشه کدهای مجوز و استفاده خود را بررسی کنید. برخی از اصطلاحات استفاده محدود و محدودیت های دیگر را مجاز می دانند.”تصویری از هزار کلمه.” من کسی را نمی شناسم یا نمی فروشم که بگوید این 100٪ در دنیای بازاریابی درست است. بنابراین اگر قبلاً از بازاریابی بصری استفاده نکرده اید ، اکنون شروع کنید و ببینید که چگونه می تواند در کسب و کار و موفقیت شما تفاوتی ایجاد کند. خودت ببین!
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا