دنیای وب

انتخاب استراتژی های بازاریابی وب در مشاغل کوچک

استراتژی های بازاریابی وب کسب و کار کوچک من ساده نگه داشتن آن است.

برای من ساده است:

  • متمرکز ،
  • مقیاس پذیر ،
  • روشمند و قابل آموزش ،
  • قابل استفاده است ، و
  • به راحتی قابل اندازه گیری است.

البته باید موثر هم باشد.

هنگام غواصی در بازاریابی وب برای مشاغل کوچک خود ، بهتر است گزینه های خود را بررسی کنید ، اما سپس باید انتخاب کنید. تا زمانی که میلیون ها دلار و تیم بزرگی نداشته باشید ، نمی توانید به طور موثر تمام استراتژی های بازاریابی وب را پیاده سازی کنید.

عناصر یک استراتژی عالی بازاریابی وب برای یک کسب و کار کوچک

استراتژی های بازاریابی تجاری ساده برای من استراتژی های متمرکز ، مقیاس پذیر ، روشمند و اهرمی هستند.

1. بر استراتژی های بازاریابی وب تجاری تمرکز کنید

بر موارد مهم تمرکز کنید. برخی از فعالیتهای اساسی بازاریابی وب را “انتخاب کنید و بچسبانید”. در این فعالیت ها اکسل کنید و آنها را به طور مداوم انجام دهید.

سازگاری نتیجه طبیعی تمرکز است. سعی نکنید همه کارها را طی دو هفته انجام دهید. در عوض ، پس از انتخاب استراتژی های اصلی بازاریابی وب ، یک طرح کسب و کار تدوین و پیگیری کنید.

مثلا. اگر تصمیم دارید روی بازاریابی مقاله و ویدیو تمرکز کنید ، یک برنامه ارسال پست تهیه کنید. تصمیم بگیرید هر ماه تعداد مشخصی مقاله و فیلم منتشر کنید. مرتباً اقدام کنید. همچنین ، یک برنامه واقع بینانه ایجاد کنید. در ابتدا می توانید برنامه خود را مرور کنید.

به سالها فکر کنید نه به هفته ها. اگر هر ماه دو مقاله و دو فیلم منتشر کنید ، طی دو سال نزدیک به 100 مقاله و فیلم منتشر خواهید کرد. حتی اگر هر مقاله و ویدئو هر هفته یک بازدید کننده به وب سایت شما جذب کند ، این به معنای 200 بازدید کننده در هفته است.

علاوه بر این ، بانک عظیمی از مقالات و فیلم ها را ایجاد می کند که به خودی خود اعتبار ایجاد می کند. برخی از مقاله ها و فیلم ها همان تأثیر صدها مقاله و فیلم را نخواهند داشت.

من عمدتا مقالاتی را در EzineArticles و فیلم های YouTube ارسال می کنم زیرا این سیستم عامل های انتشار بیشترین بازدید را دارند و بیشترین بازدید را دارند.

2. استراتژی های بازاریابی را انتخاب کنید که مقیاس پذیر باشند

به معنایی که من به آن اشاره می کنم مقیاس پذیر این است که بتوانید از بودجه ای کم و بدون بودجه محدود شروع کنید و موفقیت خود را ایجاد کنید. با افزایش درآمد ، می توانید با سرمایه گذاری در سودهای بیشتر در فعالیت های بازاریابی مورد نظر خود ، آن را “مقیاس بندی کنید”.

واقعیت بسیاری از مشاغل کوچک به ویژه هنگام شروع فعالیت این است که منابع زیادی برای بازاریابی وجود ندارد. مهم این است که بتوانید با کمترین سرمایه گذاری یا بدون سرمایه گذاری شروع کنید.

3. سیستماتیک و قابل آموزش

من در بازاریابی کار می کنم ، کارم در بازاریابی است. وقتی فعالیت های اصلی بازاریابی خود را به خوبی می دانید ، در موقعیت بهتری برای به کارگیری آنها قرار دارید زیرا می دانید که چگونه باید آنها را اجرا کرد. شما همچنین می دانید که چگونه نتایج را اندازه گیری کنید.

سادگی به این معنی است که شما استراتژی بازاریابی وب خود را به یک سیستم تبدیل می کنید. شما برنامه ای دارید و مدام آن را اجرا می کنید. لازم نیست چرخ را دوباره اختراع کنید. در عوض ، پس از ایجاد سیستم م effectiveثر ، می شویید ، آبکشی می کنید و تکرار می کنید …

فعالیت های اساسی خود را بارها و بارها ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که توسعه یک سیستم بازاریابی وب موثر ممکن است مدتی طول بکشد. پس از انجام این کار ، می توانید به راحتی آن را به کار بگیرید یا کسی را در سازمان خود آموزش دهید که این کار را انجام دهد.

مثال: بازگشت به مقاله و مثال بازاریابی ویدئویی ، شما نه تنها یک برنامه انتشار خواهید داشت ، بلکه روش های نوشتن مقاله و الگوهای ویدئویی را نیز توسعه خواهید داد که می توانید بارها و بارها از آنها استفاده کنید. با گذشت زمان ، سریعتر مقاله می نویسید و فیلم می سازید.

4- از فعالیتهای بازاریابی خود بهره ببرید

بهره مندی از فعالیت های بازاریابی شما به کارهای قبلی بستگی دارد. استفاده از فعالیت های بازاریابی وب باعث می شود که حضور وب خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

در هنگام انتخاب فعالیت های بازاریابی که مکمل یکدیگر باشند ، می توانید بهترین بهره را ببرید.

بهترین روش برای توضیح این مثال است. با بازگشت به مثال بازاریابی مقاله و فیلم ، می توانید از این دو فعالیت مکمل بهره مند شوید. محتوای مقاله شما می تواند محتوای ویدیوی شما باشد.

همچنین با ایجاد حضور وب ، استفاده از آن به طور طبیعی نتیجه می گیرد. هرچه مقالات با کیفیت بیشتری منتشر کنید ، محتوای بیشتری نیز به راحتی در دسترس خوانندگان خود قرار می دهید. همان کلیپ های ویدیویی. هنگامی که مقالات خود را می خوانید و فیلم های خود را می بینید ، کارهای دیگر شما برای خواندن و تماشای آن در دسترس افراد است (یعنی مشتریان بالقوه).

محتوای بیشتر همچنین باعث ایجاد اعتبار می شود … به شرطی که محتوای با کیفیت باشد.

5. به راحتی قابل اندازه گیری است

استراتژی های بازاریابی وب مشاغل کوچک را انتخاب کنید که روش های اندازه گیری نتایج را به شما ارائه دهند. اگر نمی دانید چه چیزی کار می کند ، نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. شما می خواهید فقط روی فعالیتهای موثر تمرکز کنید.

اولین قسمت قابل اندازه گیری تعریف نتایج مورد نظر شما است.

  • آیا تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شماست؟
  • در مورد تعداد مقالات یا بازدیدهای ویدئو چطور؟
  • آیا تعداد مشتریان جدید است؟

ممکن است همه اینها باشد. در نهایت تعداد مشتری های جدید و بازده است. با این حال ، اندازه گیری انواع اعداد / داده ها مهم است.

کمی تحقیق کنید تا بفهمید اعداد خوب کدامند و اعداد بد کدامند. شما باید پست های هدف را تعریف کنید.

با این حال ، زودهنگام استراتژی یا فعالیت بازاریابی خود را متوقف نکنید زیرا بلافاصله نتایج عظیمی کسب نمی کنید. بازاریابی وب زمان می برد. شما باید فعالیت ها و سیستم خود را اصلاح و آزمایش کنید.

که منجر به قسمت دوم قابل اندازه گیری می شود – آزمایش و اصلاح. آنچه را که مفید است تجزیه و تحلیل کنید و سپس مناطق ضعیف را تنظیم کنید. این فرایند در حال انجام است.

به عنوان مثال ، بعضی از انواع مقاله ها بیشتر از بقیه بازدید و کلیک بیشتری دارند. در بازار خود ، باید روش های مقاله مختلفی را امتحان کنید تا دریابید چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا