بازرگانیبرترین های کسب و کار

انواع کولر گازی کدامند و بهترین مدل برای خرید

در بازار، انواع کولر گازی وجود دارد. این وسیله، متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق، خریداری می شود. ما در این مقاله، می خواهیم در خصوص انواع کولر گازی و بهترین مدل های آن، به طور مفصل صحبت کنیم. اگر قصد خرید این وسیله سرمایشی دارید، توصیه می کنم در این مقاله ی جذاب از بامی تک، همراه ما باشید.

انواع کولر گازی های کم مصرف

بررسی انواع کولرهای گازی

در این بخش از مقاله، قصد داریم در باره انواع کولر گازی صحبت کنیم. امروزه وجود سیستم تهویه ی هوا، یکی از پرکاربردترین وسایل سرمایشی به شمار می رود. کولرهای گازی که در بازار عرضه می شوند، هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. انواع کولر گازی به شرح زیر است:

 1- کولرهای گازی ایستاده: کولر گازی ایستاده، در ظرفیت هایی مختلف تولید می شود و در بازار به فروش می رسد. این مدل کولرها در محیط هایی نظیر، سالن محیط های عمومی، استفاده می شود. مصرف برق در این نوع کولر، بسیار بالا است.

2- کولرهای گازی دیواری( اسپیلت): پر کاربرد ترین و طرفدارترین کولر، اسپیلت است. این کولر گازی دیواری، در ظرفیت های گوناگونی در بازار به فروش می رسد. در مناطق جنوبی کشور به دلیل گرم بودن هوا، از این مدل کولر، بیشتر استفاده می شود.

3- کولرهای گازی پنجره ای: یکی دیگر از انواع کولر گازی، کولر گازی پنجره ای است. این نوع کولر، نیازی به سوراخ کردن دیوار ندارد. تمامی قطعات جانبی و فرعی اعم از فن و اینورتر در قابی جدا، قرار می گیرند. ظرفیت این کولر محدود است و تنوع زیادی ندارد. این کولر بر روی پنجره قابل نصب است. پس باید قبل از نصب آن،  ابعاد پنجره را اندازه گیری کرد.

4- کولرهای گازی پرتابل: از دیگر انواع کولر گازی، کولر پرتابل است. معمولا از این نوع مدل کولر، در مکان های عمومی، مجتمع های مسکونی، مغازه ها استفاده می شود.

5- اگر بیشتر میخواهید در مورد کولر گازی بدانید و کولر گازی چگونه کار میکند، حتما مقاله درباره کولر گازی چیه بیشتر بخوانید.

انواع کولر گازی پرتال و کوچک

عوامل موثر در انتخاب کولر

با توجه به این که در بازار، انواع کولر گازی وجود دارد، برای خرید باید پارامترهای متعددی در نظر داشته باشید و با دقت به آن توجه کنید. و خرید کولر گازی خود را با دقت انتخاب کنید. می خواهیم به بررسی این پارامترها بپردازیم:

1- توجه به ظرفیت خنک کنندگی: هرچقدر ظرفیت و قدرت کولر گازی بالا باشد، کاربر از آن راضی خواهد بود.  در بسیاری از مناطق کشور به ویژه مناطق گرمسیری به دلیل شرایط آب و هوایی، قدرت بالای کولر گازی، یکی از اصلی پارامترها به شمار می رود.

2- شکل ظاهری کولر: یکی دیگر از عواملی که در خرید کولر گازی به آن باید توجه کرد، زیبایی ظاهری آن است. با توجه به دیگر انواع کولر گازی، اسپیلت نسبت به دیگر نوع ها، زیبایی ظاهری بیشتری دارد. به همین دلیل اغلب مردم برای خرید این نوع وسیله ی سرمایشی، ترغیب می شوند.

3- توجه به نوع کمپرسور: از دیگر پارامترهایی که برای خرید کولر گازی باید به آن دقت داشت، بررسی نوع کمپرسورها است. در بازار سه نوع کمپرسور وجود دارد.

الف) کمپرسور اسکرول: در این کمپرسور، با حرکت مخالف دو مارپیچ آن، هوای سرد ایجاد می شود.

ب ) کمپرسور روتاری: شیوه ی کار این نوع کمپرسور به گونه ای است که، به صورت چرخشی کار می کند. این نوع کمپرسور، صدای کمی دارد. از نظر انرژی هم به صرفه است.

پ ) کمپرسور پیستونی: در این نوع کمپرسور با سر و صدای زیاد مواجه هستیم. زیرا برای کار کردن، سر و صدای زیاد ایجاد می کند. این نوع کمپرسور، همانطور که از نامش پیداست، با پیستون کار می کند.

4- توجه به میزان برق مصرفی: هنگامی که برای خرید کولر گازی به فروشگاه می روید، باید به میزان برق مصرفی کولر نیز، دقت کنید.

6- دقت به کولرهای گازی اینورتر و معمولی:

الف) کولر گازی اینورتر: در این کولرها، هنگامی که دستگاه به دمای مورد نظر رسید، مقدار دور را کمتر می کند.

ب) کولر گازی معمولی: این کولرها هنگامی که به دمای مورد نظر برسند، خاموش می شوند. این کولرها در صورتی شروع به کار می کنند که دوباره گرم شوند.

عوامل موثر در انتخاب انواع کولر گازی مناسب برای منزل

معرفی بهترین مدل های کولر گازی

در قسمت قبل در باره ی انواع کولر گازی صحبت کردیم. در این قسمت از مقاله می خواهیم به بهترین مدل های کولرهای گازی بپردازیم. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله راهنمای خرید انواع کولر گازی برای هر نوع فضایی رو مطالعه کنید.

1- کولر گازی برند ال جی مدل اینورتر پلاس کم مصرف: از پرطرفدارترین و بهترین کولر گازی، برند ال جی است. این برند کره ای با کیفیت ترین محصولات را وارد بازار می کند و همین عامل باعث شده است که در سراسر جهان، طرفداران خود را داشته باشد. این برند در ظرفیت های 12000، 18000، 24000، 30000، 36000 در فروشگاه بامی تک، با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رسد. به جرات می توان گفت که، قیمت و کیفیت این محصولات مناسب است. همین عامل باعث شده است که، رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

 این برند، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، کولرهای گازی و دیگر محصولات خود را، طراحی می کند. استفاده از همین تکنولوژی، باعث شده است که عملکرد و کیفیت آن مورد پسند کاربران واقع شود. از بهترین مدل این برند، اینورتر پلاس است. که دارای مزایای زیادی است. از مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای گاز مبرد است که باعث افزایش قدرت و بازدهی کولر گازی می شود.
  • دارای کمپرسور روتاری است.
  • دارای خدمات پس از فروش است.
  • حالت خواب عمیق و حالت توربو از دیگر ویژگی های این مدل به شمار می رود.

2- کولر گازی کم مصرف و اینورتر پلاس، برند اجنرال: دومین برند کولر گازی که به عنوان بهترین مدل می توان گفت، اجنرال است. این برند، دارای رده ی مصرف انرژی A++ است. همین عامل باعث شده است که، به آن لقب کم مصرف ترین کولر گازی جهان را اختصاص دهند.

محصولات این برند، دارای استحکام است و دارای موتوری کم صدا است. کولرهای گازی این برند، در انواع و اقسام گوناگون تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند. کولر گازی اجنرال، در فروشگاه بامی تک، با ظرفیت های مختلف از جمله، 12000، 18000، 24000، 30000، 36000 به فروش می رسد. هر کدام از این محصولات با امکانات و تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند و کارایی منحصر به فردی دارند. این محصول نیز دارای مزایایی است. از مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان آلودگی صوتی بسیار کم است.
  • برق این محصولات، تک فاز است.
  • دارای فیلتر ضد باکتری پلاس مستر آیونایزر است.
  • دارای کمپرسور فول دی سی است، که باعث کاهش انرژی می شود.

3- کولر گازی جی ماتیک، برند گری: سومین برند معروف که از بهترین برندهای جهان نیز به شمار می رود، گری است. از مهم ترین ویژگی های کولر گازی این برند، کیفیت و راندمان بالا، مناسب برای مناطق گرمسیری، صرفه جویی در هزینه و … است. ظرفیت های موجود کولر گازی این برند، در فروشگاه بامی تک از 12000، 18000، 24000، 30000، 36000 است. این کولرها، مدل جی ماتیک (G Matic) هستند. که از نظر مشخصات ظاهری باهم یکی هستند. این مدل ها به صورت تک کاره و با بهترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند. این مدل نیز دارای مزایای بی شماری است. از مهم ترین مزایای این محصول، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه ها، مناسب برای مناطق حاره ای هستند.
  • دارای نمایشگر ساعت است و قابلیت تنظیم دستگاه از راه دور نیز دارد.
  • دارای امکانات خودکار تمیز کردن است.
  • دارای فیلتر، جهت بهبود کیفیت هوا است.
انواع کولرهای گازی کم مصرف اینورتر دار

اگر قصد خرید انواع کولر گازی را دارید، فروشگاه اینترنتی بامی تک به عنوان تنها فروشگاهی که در زمینه ی لوازم الکترونیک از جمله، خرید کولرهای گازی ( ال جی، گری، اجنرال)، ماشین لباسشویی( ال جی، بوش، سامسونگ)، ماشین ظرفشویی، تلویزیون( ال جی، سامسونگ، سونی)، جاروبرقی و دیگر وسایل آشپزخانه فعالیت می کند. شما کاربران عزیز در صورتی که قصد مشاوره و  خرید کولر گازی و دیگر وسایل برقی دارید، می توانید به وب سایت فروشگاه bamitak.com رجوع کنید و نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا