دنیای وب

ایده های پولساز اثبات شده

در روحیه کارآفرینی ، ممکن است در نظر داشته باشید برای ایده های اثبات شده و سودآور اینترنتی که می توانید برای امرار معاش خود از آن استفاده کنید ، درآمد کسب کنید. تجارت اینترنتی هنوز ابزاری پیچیده برای کسب درآمد است. همه انتظار داشتند که یک شکست بزرگ فناوری به وجود بیاید و در واقع این اتفاق می افتد.

براساس میزبانی سایت Hostingfacts.com در سال 2017 ، “تعداد بازدیدکنندگان از اینترنت بیشتر از سالهای گذشته اینترنت خواهد بود. Wi-Fi و دستگاههای متصل به تلفن همراه 68٪ از کل ترافیک اینترنت را در سال 2017 تولید می کنند.”

طبق آمارهای Emarketer.com ، آمارهای بیشتر نشان می دهد که “خرده فروشی تجارت الکترونیکی در سراسر جهان فقط در این رقم به 1.915 تریلیون دلار می رسد. به روش های مختلفی مردم می توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند.

مشاغل آنلاین آرامش و راحتی را برای افرادی فراهم می کنند که در حالی که در خانه نشسته و یا در جهان سفر می کنند مشاغل شخصی خود را اداره می کنند. تجارت الکترونیکی به عملکرد یک تجارت از طریق اینترنت گفته می شود که در آن همه معاملات توسط شبکه جهانی وب پذیرفته می شود.

پیش بینی می شود طی 5 سال آینده فروش آنلاین در ایالات متحده به 523 میلیارد دلار برسد. Forrester Research Inc. می گوید که این رقم 56 درصد افزایش نسبت به 335 میلیارد دلار در سال 2015 است و انتظار می رود دستگاه های موبایل پیشرو در این رشد باشند.

اداره آمار وزارت بازرگانی اعلام کرد ، “برآوردهای خرده فروشی الکترونیکی در ایالات متحده برای سه ماهه سوم 2016 بالغ بر 101.3 میلیارد دلار بوده که نسبت به سه ماهه دوم 2016 افزایش 4.0 درصدی را نشان می دهد. کل فروش خرده فروشی در سراسر جهان برای سه ماهه سوم ، تخمین زده شده در 1212.5 میلیارد دلار ، 0.9 درصد افزایش نسبت به سه ماهه دوم سال 2016. “

با رکود اقتصادی ، آیا باید کارآفرینی را بصورت آنلاین امتحان کنید ، چه رسد به اینکه در سال 2017 سرمایه گذاری جدیدی راه اندازی کنید؟ پاسخ من؟ کاملا بله.

در اینترنت ، کارهای نامحدودی وجود دارد که می توانید برای کسب درآمد انجام دهید. به خود شخص بستگی دارد که تا چه میزان می توانند از این فرصت ها به صورت آنلاین استفاده کنند. این روند به طور مداوم با ایده های نوآورانه تجاری در حال پیشرفت است.

شروع سال جدید به معنای علاقه زیاد به چیزهای جدید و مهیج است ، زیرا ما منتظر یک سال ساخت هستیم. همچنین در سال 2017 احتمالاً برخی تغییرات با ناخواسته ساختن ایده های نقدی و برداشت ایده های جدید مشاهده خواهد شد.

یادگیری نحوه کسب درآمد اینترنتی از طریق تجارت الکترونیکی یکی از ایده های اثبات شده و سودآور در ایجاد ایده هایی است که بر اقتصاد مسلط هستند. فیس بوک اکنون 1.55 میلیارد کاربر فعال دارد و هر روز 2.9 میلیارد جستجو در Google انجام می شود. با استفاده از این داده ها ، یک فرصت بی پایان برای یک فرد عادی که قصد دارد از طریق اینترنت درآمد کسب کند وجود دارد.

در این مقاله ، من فقط به چند شرکت که در 5 سال آینده درآمد کسب می کنند ، نگاه کردم. در حالی که ممکن است فناوری رو به زوال باشد ، جهان دائماً علاوه بر خدمات مجالی برای محصولات اثبات شده ، سودآور و نوآورانه نیز دارد.

ایده های امتحان شده و سودآور برای کسب درآمد

وبلاگ نویسی

اگر موضوع خاصی دارید که مورد علاقه شماست و علاقه زیادی به آن دارید ، می توانید وبلاگی درباره آن موضوع راه اندازی کنید. وبلاگ نویسی یکی از سریعترین روندهای کسب و کار در وب است و شیرین ترین کار این است که یک تجارت اطلاعاتی است.

بسیاری از افراد در دنیای کنونی با داشتن وبلاگ و وب سایت های خود درآمد کسب می کنند. به طور کلی ، در این وبلاگ ها و وب سایت ها ، آنها اطلاعات ارزشمند و قابل تأملی را برای دیگران مهم قرار می دهند. علم ساده است. هرچه بازدید کننده بیشتر باشد ، می توانید از طریق تبلیغات و درآمد دیگر درآمد بیشتری کسب کنید.

این شباهت زیادی به تلویزیون دارد که در آن بیننده به معنای تبلیغات بیشتر و با نرخ بالاتر است. این یکی از شناخته شده ترین و غیررسمی ترین روش های کسب درآمد به صورت آنلاین است و به نظر نمی رسد به این زودی ها محو شود. نگران جنبه های فنی ، برنامه نویسی و … نباشید. همچنین برای شروع نیازی به هزینه ای ندارید زیرا سیستم عامل های رایگان وجود دارد که می توانید از جمله Blogger و WordPress معتبرترین بستر وبلاگ نویسی از سال 2004 استفاده کنید.

فروشگاه تجارت الکترونیکی

یکی دیگر از ایده های امتحان شده و واقعی برای راه اندازی مشاغل آنلاین ، نگهداری فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید محصولات را بصورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهید. بله ، شما می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیکی یا یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین ایجاد کنید و می توانید این تجارت را از خانه و بدون داشتن حتی یک محصول به صورت آنلاین شروع کنید. شما می توانید تقریباً از طریق کتاب ، لباس و وسایل الکترونیکی گرفته تا وسایل خانگی از طریق عمده فروشی یا با راه اندازی یک فروشگاه وابسته با آمازون یا eBay به فروش برسید.

حتی می توانید از کیک های سفارشی گرفته تا وسایل دست دوم و حتی محصولات جدیدی که خودتان ایجاد کرده اید ، چیزی بفروشید. با استفاده از این نوع ایده های تجاری ، مردم عمدتا از طریق کارت های اعتباری یا حساب های PayPal پرداخت می کنند. این کاملاً به خود شما بستگی دارد زیرا برخی از افراد ترجیح می دهند در زمان تحویل محصولات هزینه را پرداخت کنند.

در فروشگاه آنلاین می توانید طیف گسترده ای از محصولات را در یک مکان فراهم کرده و مشتریان را درگیر محصولات یا خدمات جدید کنید. از طرف دیگر ، اگر از ابتدا محصولی را ایجاد می کنید ، برای موفقیت در کسب و کار خود باید روابط خوبی با تامین کنندگان خود داشته باشید.

بازاریابی وابسته

تبدیل شدن به یک بازاریاب شرکت وابسته به این معنی است که محصولات و خدمات دیگران را از طریق یک وبلاگ یا فروشگاه آنلاین تبلیغ می کنید. نحوه کارکرد هر زمان که فروش انجام شود ، کارمزد دریافت خواهید کرد. انگیزه آورترین واقعیت در اینجا این است که شما برای شروع این کار حتی به یک دهم پول شخصی خود نیاز ندارید و با برخی از بزرگترین شرکتهای جهان مشارکت خواهید کرد. پروژه شماره یک که من برای شروع آنلاین توصیه می کنم پروژه بازاریابی وابسته شما باشد.

خدمات بازاریابی اینترنتی

خدمت به مردم برای کمک به جذب بازدید کننده از وب سایت آنها می تواند یک تجارت آنلاین برتر با پتانسیل سود بالا باشد. نمونه هایی از خدماتی که می توانید ارائه کنید شامل خدمات تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، خدمات بازاریابی وبلاگ ، خدمات بازاریابی مقاله ، وبلاگ نویسی مهمان ، خدمات ایجاد لینک و غیره است.

انجام تجارت در وب می تواند دشوار باشد زیرا همه چیز به سرعت در اینترنت تغییر می کند. این ایده به شما کمک می کند تا به سایر کارآفرینان آنلاین مانند آخرین روند بازاریابی اینترنتی کمک کنید.

ورود

این قابل مقایسه با وبلاگ است ، اما در قالب یک ویدیو. اساساً دوربین فیلمبرداری را روشن کنید ، در صورت تمایل از رایانه لوحی خود استفاده کنید و فقط صحبت کنید! بهترین وبلاگ نویسان در مورد یک صنعت یا صنعت خاص صحبت می کنند. وبلاگ نویسی در مورد موضوعی که به نوجوانان یا نوجوانان علاقه مند است ، به احتمال زیاد تعداد زیادی از دنبال کنندگان را به سرعت جذب می کند.

برخی از موضوعات محبوب شامل آرایش ، مد ، موسیقی ، بازی ها و نحوه فیلمبرداری است. این استراتژی کسب درآمد از طریق وبلاگ تعداد زیادی فالوئر به دست می آورد و سپس در پلتفرمی که ویدیوها را برای آن ارسال می کنید مانند YouTube یا Vimeo حمایت مالی می شود. از طریق تبلیغات می توانید درآمد کسب کنید.

انتشار کتاب الکترونیکی

کسب و کار اطلاعاتی به شما امکان می دهد مشکلات مردم را تعریف کنید و یک راه حل در قالب کتاب الکترونیکی ارائه دهید. از هر سبک نوشتاری می توان در هر موضوعی از این طریق استفاده کرد. اگر عاشق نوشتن هستید و از مهارت های بازاریابی برخوردار هستید ، می توانید به نوشتن کتابهای الکترونیکی خود چاپ بپردازید.

محصولات آموزشی

مردم همیشه مایل به پرداخت هزینه های تحصیل خواهند بود. نمونه بارز آن تحصیلات دانشگاهی است. یک کالج دولتی چهار ساله حدود 20 هزار دلار هزینه دارد و یک کالج خصوصی می تواند سالانه 50 هزار دلار درآمد کسب کند. با وجود قیمت های بسیار بالا ، مردم مشتاق اهدای پول هستند. چرا؟ زیرا تحصیلات دانشگاهی ارزش آن را دارد. درست؟ خوب ، بیشتر اوقات اینگونه است.

با این حال ، برخی مخالف هستند و با پیشرفت های اخیر در زمینه آموزش ، مدل کالج سنتی بدون شک برچیده می شود یا بر هم می خورد. این وقفه ها توسط استارتاپ هایی مانند Udemy و Teachable ایجاد می شود ، این سیستم عامل ها به مردم امکان می دهد دانش خود را به اشتراک بگذارند و از آنها بهره مند شوند.

برای فروش دانش خود نیازی به بستر ندارید. می توانید خودتان کتابی منتشر کنید ، یک جلسه آموزش ویدیویی ایجاد کنید ، یا به دیگران نحوه کسب درآمد را بیاموزید. افراد با کمال میل برای یادگیری یک مهارت جدید ، شکل دادن به سبک زندگی خود ، کسب درآمد جدید ، متقاعد کردن دوستان برای شناختن آنها و تغییر زندگی خود از راه های مهم ، هزینه می کنند. اگر چیزی برای ارائه به دیگران دارید ، با آموزش شروع کنید.

طراحی گرافیکی

طراحان گرافیک زیادی در وب وجود دارند که هم خدمات رایگان و هم خدمات پولی ارائه می دهند. با این حال ، اگر قصد دارید در این ظرفیت بصورت آنلاین پیشرفت کنید ، کمک به مخاطبان تخصصی بیشترین سود را برای شما خواهد داشت. فرض کنید شما روی موسیقی تمرکز کرده و مهارت طراحی گرافیک خوبی دارید ، می توانید یک پروژه طراحی گرافیک آنلاین راه اندازی کنید که تمرکز آن بر طراحی گرافیک برای نوازندگان یا خواننده است. همچنین می توانید تمرکز خود را روی طراحی گرافیک ، طراحی جلد کتاب الکترونیکی ، طرح جلد آلبوم و غیره قرار دهید.

اجرای ایده های خود به عنوان یک تجارت آنلاین راهی عالی برای شروع کار خود در صورت کمبود سرمایه است. ضروری است که شما یک ایده تجارت آنلاین اثبات شده و سودآور برای شروع کار خود داشته باشید. راه اندازی و اداره مشاغل آنلاین این روزها یک امر عادی جدید است و همچنان رو به افزایش است.

اگر ایده ای دارید که می تواند متناسب با مدل کسب و کار آنلاین شما تغییر شکل دهد ، مطمئناً تحقیق کنید و فرصت های بی پایان را شروع کنید!

اگر از ذکر ایده های سودآور دیگری عاجز شدید ، حتماً آنها را در نظرات زیر بنویسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا