دنیای وب

اینترنت یا سیستم بازاریابی آنلاین چیست؟

به نظر می رسد همیشه سردرگمی های اولیه بین مشتریان من در مورد اینکه یک سیستم بازاریابی آنلاین به طور واقعی چیست ، وجود دارد.

برخی از مشتریان من معتقدند که این فقط وب سایتی است که به همراه برخی از صفحات رسانه های اجتماعی راه اندازی شده است. بله ، وب سایت یک مزیت در سیستم بازاریابی است ، اما این تنها یک قسمت است.

برخی دیگر بر این باورند که رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیل. در حالی که این عناصر یک سیستم بازاریابی آنلاین هستند ، سیستم کامل مستلزم این عناصر و موارد دیگر …

چند روز بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

توسعه یک سیستم بازاریابی آنلاین

هنگام تدوین مفهوم جدید برای یک سیستم ، اولین قانون من این است که بدانم مشتری بالقوه چه چیزهایی را می خواهد و چه چیزی را باید انجام دهد. درست است ، آنها همیشه می گویند “نخ” می خواهند ، اما انواع نخ ها چیست؟ چگونه می خواهید این هدایت ها را جذب کنید و در ازای پیوستن به لیست خود ، چه چیزی را پیشنهاد می کنید؟

بسیاری از مشتریان می دانند که شما یک ایمیل برای آنها ارسال خواهید کرد و آنها پست ها و مطالب شما را بطور مداوم مشاهده می کنند. اما مهمترین چیز برای شما این است که آن را بدانید چگونه می توان سیستم بازاریابی خود را توسعه داد برای جذب مشتری هدف مناسب و آنچه در ازای منافع آنها به آنها ارائه می دهید.

چند روز پیش ، من یک تبلیغ جالب در فیس بوک دیدم که چیزی را برای من جالب می کند. این تبلیغ به خوبی نوشته شده بود و طراحی بنر جذاب بود. بنابراین روی پیوند “دریافت اطلاعات بیشتر” کلیک کردم.

با این حال ، او من را به یک صفحه اصلی برد و از من خواست تا اطلاعات تماس من را بیاموزد بدون اینکه انگیزه ای به من بدهد. واقعیت این است که اکنون روزها ، سفارش شما برای اطلاعات بالقوه مشتری باید با تجارت برابر در ذهن آنها همراه باشد.

البته من به دور از صفحه کلیک کردم و امروز یادم است که احساس می کنم خیلی سریع برای هیچ چیز حاضر نیستم خیلی سریع اطلاعات خود را رها کنم.

با این حال ، در همان روز وقتی روی یک پیشنهاد آموزشی رایگان در مورد چگونگی بازاریابی بسترهای نرم افزاری که درباره آن چندان نمی دانم کلیک کردم ، تجربه بهتری بود. من به صفحه اصلی نقل مکان کردم و بلافاصله محتوای رایگان دریافت کردم که چگونه و چرا باید برنامه او را برای گسترش قابلیت های بازاریابی خود تهیه کنم.

این سیستم بازاریابی مرا به سفر خود درمورد برنامه خود برد. در طول این سفر ، من به این فکر کردم که چگونه از این برنامه استفاده کنم ، نه فقط برای خودم بلکه در مورد اینکه مشتریان من چگونه می توانند از آن بهره مند شوند.

من صفحه آموزش او را در موارد دلخواه خود ذخیره کردم و آن را به لیست کالاهایی که خریداری و استفاده کردم اضافه کردم.

بنابراین وقتی من یک سیستم بازاریابی اینترنتی را برای یک تجارت طراحی می کنم ، در مورد سفری که مشتری بالقوه از طریق آن سیستم می کند ، فکر می کنیم.

چشم انداز و تجربه شما در هر فاصله زمانی چه احساسی خواهد داشت؟ چگونه آنها به طور طبیعی با سیستم درگیر خواهند شد؟

من و مشتری هایم می دانیم که ما باید آنها را در طول کل فرآیند با درگیر کردن آنها در آزمایش به جای سیستم بازاریابی جذب کنیم. بنابراین سیستم بازاریابی اینترنتی باید صاف و تقریبا غیرقابل کشف باشد.

بنابراین سیستم بازاریابی آنلاین در مورد مشکلی که محصول شما می تواند حل کند ، با یک پست یا تبلیغ عالی شروع می شود.

سپس آنها را به یک صفحه اصلی می برد که اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی استفاده از این راه حل در اختیارشان قرار می دهد.

در مرحله بعد ، به آنها انگیزه بزرگی بدهید تا در یک سری ایمیل اطلاعات بیشتری درباره این راه حل کسب کنند.

سرانجام ، آنها با كالایی برای حل مشكل آشنا می شوند كه شما باید همراه با برخی از مزایای عالی كه انتظار نداشتید ارائه دهید.

اگر پیشنهاد خود را در مورد مزایایی که مالک دریافت می کند ، بسازید ، می توانید آن را به روشی روان تبدیل کنید.

سپس در مورد مدت زمان انجام فرآیند بازاریابی صحبت خواهیم کرد. من در مورد چرخه فروش 90 روزه نکات بسیار خوبی دارم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا