اینستاگرام استیکر لینک در استوری را به زودی در اختیار همه قرار می‌دهد

اگر از جمله کاربرانی هستید که هنوز استیکری برای اشتراک گذاری لینک به استوری اینستاگرام خود اضافه نکرده اید، نگران نباشید. این پلتفرم که چند ماه پیش این قابلیت را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده بود، اکنون اعلام کرده است که به زودی تمامی کاربران اینستاگرام می توانند از قابلیت جدید اشتراک گذاری لینک در تاریخچه خود استفاده کنند.

این استیکر عملکردی مشابه سایر استیکرها دارد. می توانید این برچسب را پیدا کنید و URL را کپی کنید تا آن را همراه با عکس یا ویدیوی خود ذخیره کنید. اینستاگرام می گوید در حال کار بر روی گزینه هایی برای کاربران است تا استیکر را سفارشی کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد صفحه ای که کاربران به آن هدایت می شوند به آنها بدهد. اینستاگرام فقط به کاربران اجازه می‌دهد تا به استوری‌هایی که حسابشان تایید شده یا بیش از 10000 فالوور دارند، پیوند ارسال کنند. اما اکنون وضعیت تغییر کرده است و به زودی تقریباً همه کاربران می توانند لینک موجود در استوری خود را از طریق استیکر به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام استیکر لینک در استوری را به زودی در اختیار همه قرار می‌دهد

برخلاف روش قبلی که مخاطب مجبور بود صفحه را به سمت بالا بکشد تا لینک باز شود، این روش لینک ها را داخل استیکر قرار می دهد و با یک لمس شما را به آدرس مورد نظر می رساند. علاوه بر این، کاربران می توانند به استوری هایی که از این استیکرها استفاده می کنند پاسخ دهند که در استوری های مرتبط قبلی امکان پذیر نبود. شایان ذکر است که همه نمی توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند. این ویژگی به حساب‌های جدید و آنهایی که اغلب اطلاعات نادرست و محتوای خشونت‌آمیز ارسال می‌کنند، اضافه نخواهد شد. اینستاگرام گفت این اقدام بخشی از تلاش‌ها برای مهار محتوای مضر در این پلتفرم است.

اینستاگرام از این پس به اشتراک گذاری لینک نظارت خواهد کرد و مراقب ارسال اطلاعات نادرست و هرزنامه خواهد بود. ویشال شاه، مدیر محصول اینستاگرام می گوید که استفاده از استیکرها به روش فعلی بیشتر به مکانیسم استفاده کاربر نزدیک است تا قابلیت های کلی این پلتفرم، بنابراین کل سیستم را یکپارچه می کند. او همچنین اضافه کرد که استیکرهای لینک بهترین راه برای اینستاگرام برای ارائه لینک هستند. با این حال، مدیر اینستاگرام تاکید کرد که لینک ها باید محدود به استوری باشد و این شرکت برنامه ای برای معرفی آنها در نمایش یا سایر قسمت های اپلیکیشن ندارد.

اینستاگرام اخیراً دستخوش تغییرات اساسی شده است و اخیراً روی ابزارهای جدیدی کار می کند تا توسعه دهندگان را راحت تر از خدمات خود درآمد کسب کنند. این پلتفرم در حال کار بر روی ویژگی جدیدی از فروشگاه ویژگی است که برای اولین بار در رویداد هفته سازندگان در ماه ژوئن معرفی شد. فروشگاه‌های کاربردی قالب جدیدی از فروشگاه‌های خرید هستند که در فیس‌بوک در دسترس هستند. اما آخرین نسخه این فروشگاه ها به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا محصولات خود را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. اینستاگرام همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌های صندوق ورودی جدید است تا برندگان بتوانند به راحتی با حامیان خود ارتباط برقرار کنند.

این شرکت می گوید چنین پیام هایی را در اولویت قرار می دهد تا در میان پیام های دیگر گم نشوند. اینستاگرام همچنین در حال کار بر روی ویژگی است که حمایت مالی از توسعه دهندگان را آسان تر می کند. با استفاده از این ابزارها، توسعه دهندگان می توانند برندهای مورد علاقه خود را مستقیماً از طریق این پلتفرم شناسایی کنند. علاوه بر این، برندها می توانند تولیدکنندگانی را بیابند که نیازهای آنها را بر اساس عواملی مانند تعداد فالوورها برآورده می کنند.

استیکر اینستاگرام

بد نیست بدانید اینستاگرام قصد دارد برای افزایش رضایت کاربران خود و به عنوان پیشرفتی در انتشار محتوای ویدیویی، ویژگی های جدیدی را بر روی پلتفرم خود آزمایش کند. در ابتدا، اینستاگرام تصمیم گرفت محدودیت 15 ثانیه ای برای استوری ها را به یک دقیقه افزایش دهد تا بتوانیم ویدیوها را در استوری ها ادغام کنیم. بخش توسعه اینستاگرام اعلام کرد که استوری ها به زودی به 60 ثانیه افزایش می یابد تا کاربران را به تولید محتوای ویدیویی تشویق کند.

این روزها اینستاگرام به شبکه اجتماعی شماره یک برای کاربران بسیاری از نقاط جهان تبدیل شده است. حدود یک هفته پیش نیز این پلتفرم محبوب قابلیت پخش زنده جدیدی به نام Live Scheduling را معرفی کرد که در واقع یک ابزار برنامه ریزی لایو اینستاگرام است. ویژگی جدید برنامه‌ریزی زنده به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های خود را تا 90 روز قبل از موعد مقرر برنامه‌ریزی کنند. Collabs یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام است که به کاربران امکان می دهد یک پست ساده یا Reel را به اشتراک بگذارند. به طور کلی، به لطف ویژگی Collabs، پست یا Reel به اشتراک گذاشته شده بین دو اکانت برای فالوورهای هر دو ارسال می شود و نظرات و تعداد لایک ها با آنها به اشتراک گذاشته می شود.

منبع: Engadget

.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا