اینستاگرام – یک پلت فرم پر رونق برای سیستم عامل های بازاریابی اجتماعی

چگونه می توان به اینستاگرام به عنوان یک بستر بازاریابی در شبکه های اجتماعی نگاه کرد
برای تقویت فروش اینستاگرام خود ، قبل از هر چیز ، باید مرتبا دنبال کنندگان خود را بهبود ببخشید. هرچه افراد از برند شما بیشتر بدانند ، شانس شما برای رسیدن به مخاطب هدف بیشتر خواهد بود. بیایید نگاهی به نکات و دستورالعمل های نحوه نگاه به اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم بازاریابی اجتماعی برای تبلیغ برند خود بیندازیم. از هشتگی استفاده کنید که منحصر به فرد ، واضح و جذاب باشد
هشتگ ها فقط در توییتر مهم نیستند. آنها همچنین در اینستاگرام نقش عمده ای دارند. این یک روش عالی برای کاربران برای یافتن شما از طریق جستجوی موبایل اینستاگرام است. در مقایسه با Twitter ، تعداد شما در اینجا محدود نیست. برای برقراری ارتباط می توانید چندین برچسب به پیام خود اضافه کنید. اگر در مورد هشتگ مارک تجاری تصمیم می گیرید ، ایده خوبی است که هشتگ خود را ایجاد کنید. سعی کنید تا حد ممکن بی نظیر و مقاوم باشید. هشتگ های مختلفی مانند هشتگ خصوصی ، هشتگ عمومی و هشتگ خصوصی را امتحان کنید تا در جستجوها مورد توجه قرار بگیرید. # WantAnR8-Audi هشتگ عمومی خوب باید در دو کلمه احترام گذاشته شود تا بی معنی ، به عنوان مثال ، #AskQL هشتگی بهتر از # QL.2 است. با پیروان خود در تماس باشید
وقتی پیرو دارید ، با نامزد خود خجالتی نباشید. همیشه به دنبال چیزهای جالبی باشید که پیروانتان برای آنها و شرکتشان جالب می دانند. مقالات را به صورت مخفیانه ، هفتگی یا یک بار ، تا آنجا که ممکن است بیرون نریزید. حداقل دو بار در روز مدفوع لازم است. با شروع رشد پیروان شما ، می توانید روزانه سه یا چهار بار پست ارسال کنید. نابرابری مهمترین چیز است! طبق گفته آنتونی کربن ، “اگر به جایگاه خود پایبند باشید و نسبت به پیام خود وفاداری و اشتیاق داشته باشید ، همانطور که می توانید با دنبال کردن و ترغیب بیشتر افراد به پیروزی ، افراد با پیروی از آنها قدرتمند خواهید داشت”. در وضعیت بهتری باشید از آن زمان ، این علاقه دیگران را جلب کرده است که می خواهند در مورد محتوای آنها شرکت کنند یا نظر دهند. اطلاعات زیادی به مخاطبان خود اضافه نکنید
شکی نیست که نابرابری اجتناب ناپذیر است ، اما بدون وحدت و اهمیت درونی می تواند منجر به اسپم یا اطلاعات بیش از حد شود. کارهای روزمره خود را به درستی و مداوم انجام دهید. درباره آنها تبلیغ نکنید ، اما برای ارتباط با آنها وقت بگذارید. بیایید گاهی اوقات بپرسیم ، آیا آنها احساس ارزش می کنند. سعی کنید از روابط معنادار آنها دور باشید. بهترین قسمت از مقالات مروری که توسط متخصصان صنعت ارائه شده است: 4- از ابزارهای رایگان زیادی استفاده کنید
اینستاگرام همچنین یک ابزار نظرسنجی رایگان برای پروفایل های شرکت فراهم می کند. برای فروش محصولات و خدمات خود از آنها هوشمندانه استفاده کنید. به عنوان مثال ، “view” ، ابزاری برای مشاهده ، به شما امکان دسترسی به داده ها را می دهد.اگر حساب شما به عنوان یک حساب شخصی برای شرکت شما ثبت شده است ، آن را در نمایه خود ارسال کنید. به شما امکان می دهد از ابزارهای رایگان مورد استفاده شرکت ها برای دنبال کردن مارک ها در اینستاگرام استفاده کنید. بینش به شما کمک می کند مخاطب خود را درک کنید ، اسنادی را با مقالات قدرتمند ، بحث ها و اشتراک های متعدد ارائه دهید. در نهایت ، شما تصمیم خواهید گرفت که کدام یک از مقاله ها مناسب هستند و کدام یک از مخاطبان شما نیستند. 5- این کار را از سایر منابع مربوطه تکرار کنید.
همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر شد ، بازاریابی موثر و کارآمد در اینستاگرام نیاز به مقالاتی دارد که مربوط به محصولات و خدمات شما باشد. مسلماً ایجاد مقالات خلاقانه و جذاب در حین حرکت به آسانی به نظر می رسد. اینجا جایی است که قلب یا حافظه درونی هدف به شما کمک می کند. برای شما یا برند یا ارائه دهنده اصلی پوستر ، این یک برنامه کاملاً اخلاقی بازاریابی است و در ابر تاریک دزدی ادبی قرار نمی گیرد. شما باید مطمئن شوید که پست ها توسط پیروان شما کاهش می یابند یا کنترل می شوند. از اینستاگرام زیاد استفاده کنید ، متصل شوید و رشد کنید! نکات و ترفندهای زیادی برای فروش بهتر محصولات و خدمات خود در اینستاگرام وجود دارد ، بیشتر از 5 مورد برتر که باید به آنها احترام بگذارید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا