دنیای وب

این کتاب نشان می دهد که تأثیر اجتماعی آن تعیین می کند که چگونه کار خوب انجام دهیم


Do Good، Feel Better ، نوشته شده توسط لورا مک کایت ، کتابی کاملاً ناخوشایند است که با ارائه روش درست – و شاید از همه بهتر – حال شما را بهتر می کند.
تقریباً همه می خواهند کار خوبی انجام دهند تا به نیازمندان کمک کنند و دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنند – اما غالباً ، وقتی مجبور می شویم نه بگوییم ، احساس گناه کنیم یا مسئولیت بیش از حد برای کار کردن داشته باشیم ، خوب عمل می کنیم. ، یا نه راهی که می توانیم به خوبی انجام دهیم. همه اینها برای شما تغییر می کند اگر “خوب بخوانید ، احساس بهتری داشته باشید” را بخوانید زیرا خواهید دید که چه نوع تأثیر اجتماعی دارید و بسته به شخصیت شما بهترین راه برای خوب انجام دادن است.
مک کانل اظهار داشت که سه عامل در تأثیر اجتماعی وجود دارد: فعال کننده ، پیوند دهنده و سرمایه گذار. نحوه توصیف او در اینجا است:
“ارتباط دهندگان دوست دارند رویدادهای اجتماعی را که از نظر اجتماعی مشروعیت دارند ، از جمله گذراندن وقت با دیگران انجام دهند ، حتی اگر مجبور به جستجوی خیرات شخصی نباشند.
“فعالان می خواهند به نیازهای خود کمک کنند و در مورد” تغییر جهان “و تأثیرگذاری بر یک یا چند مسئله اجتماعی در این زمینه فکر می کنند.
“سرمایه گذاران ترجیح می دهند به فعالیت های اجتماعی مستقل بپردازند و برای جستجوی خیریه یا کار مستقیم با دیگران به برنامه خاصی احتیاج ندارند.”
مک کایت همچنین در وب سایت خود امتحاناتی را ارائه می دهد تا به مردم کمک کند بفهمند آنها چه کسانی هستند. سپس خوانندگان 10 روش را برای انجام یک کار خوب طی می کنند ، لیستی که طی سالها تحقیق شده و هزاران نفر با آن مصاحبه کرده اند. برخی از راه های انجام یک کار خوب ممکن است تعجب آور باشد ، اما روش های دیگر واضح به نظر می رسند. به عنوان مثال ، این یک لیست داوطلبانه است ، اما در جایی که کالا خریداری می شود نیز چنین می کند زیرا درصدی از فروش را برای هدفی شایسته به تولید کننده آن می دهد. روش دیگر برای انجام یک کار خوب بازاریابی ، پردازش و توزیع است. نکته مهم در 10 راه کار خوب داشتن یک مولفه مناسب برای شماست ، مهم نیست چه فعال کننده ، تسهیل کننده یا سرمایه گذار باشد. و مک کایت مثالی از چگونگی کاربرد آن در انواع صفات را ارائه می دهد.
این روابط توسط مک کایت خوب نشان داده شده است زیرا آنها این کار را به روشی انجام می دهند که همه می خواهند به خوبی انجام دهند. آن ماری هارینگتون ، بنیانگذار Embolden ، که با مک کایت در RenPSG ، بزرگترین ارائه دهنده راه حل های آمریکای شمالی همکاری می کند ، ایده این عنوان را در عنوان کتاب برجسته کرد:
“[T] این مربوط به شما است – کتاب او درباره درک دلیل واقعی شما برای انجام کارهای خوب و از همه مهمتر میزان کار شما است.” بله ، با آگاهی از تغییر جهان ، کمک به ایده ها در جامعه تأثیر می گذارد و موفقیت خود را ایجاد می کند. ”
به عنوان یک جایزه اضافی ، کتاب متوقف نمی شود زیرا خوانندگان 10 روش خوب برای شما دارند.قسمت دوم شامل مقالات مفید بسیاری است که به سوالات بسیاری از افراد در مورد کار خوب پاسخ می دهد. این مقالات شامل مواردی است که شما باید هنگام راه اندازی یک موسسه خیریه شخصی بدانید ، انواع کسر مالیات قابل کسر و همچنین چگونگی یافتن بهترین روش برای ترغیب کارمندان خود به کارهای خیریه حتی لیستی از 100 کار وجود دارد که ممکن است لازم باشد بدانید تا بخوبی انجام دهید. همچنین نکات تحقیقاتی برای موسسات خیریه برای تعیین “آیا این کار خیریه است یا رمز و راز است؟” وجود دارد. گاهی اوقات دشوار است بدانید که چرا دلارهای ما ارزش این را دارند ، بنابراین مک کانل با اهدای پول در مورد این راه حل صحبت کرد. در پایان ، احساس می کنم وقتی شما به یک دلیل نه می گویید ، او در مورد احساس گناه صحبت می کند. او به تنهایی محافظ کار خوب و به بهترین شکل برای شماست.
من بعد از خوب خواندن احساس خوبی دارم ، از اینکه خوب کار می کنم احساس خوبی دارم. من حتی به افراد بی خانمانی که از ترس هرگز به آنها نرفتم پول دادم. من همچنین به این فکر کردم که چه چیزی باید بگویم و نگویم بله و چرا برای من مهم بود. من هر ساله به بسیاری از موسسات خیریه و غیرانتفاعی کمک مالی می کنم ، اما این کتاب به من فهماند که کارهای خوبی را از راه هایی انجام داده ام که هرگز ممکن نبوده و همچنین می توانم از راه های جدید بهره مند شوم.
من معتقدم که کسی از این کتاب بهره مند خواهد شد ، و من آن را به صاحبان مشاغل که می خواهند در جوامع خود کارهای خوبی انجام دهند و کارمندان خود را به همین کار ترغیب می کنند بسیار توصیه می کنم.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا