طراحی و سئو وب سایت

بازاریابی اعتیاد

“بازاریابی” عبارتی است که من چند سال پیش در حالی منتظر نوشیدنی خود در استارباکس بودم. با توجه به اینکه من عاشق کوهنوردی هستم که در بیابانی پر از باتلاق گم شده است ، به نظر می رسد از تولید روزانه کافئین (اگر نگوییم مکرر) ناامید شده است. در آن زمان بود که متوجه شدم یکی از محرک های کسب و کار Starbucks ، اگر مهمترین اولویت شغلی نبود ، فروش محصولاتی بود که متناسب با روند اعتیاد به مردم باشد. چیزی که استارباکس را از سایر خرده فروشان اعتیاد بهتر می کند این است که آنها را به اندازه کافی خوب و مدرن می سازد تا اعتیاد شما را بپذیرند. در پست امروز وبلاگ ، من درباره اهمیت وابستگی برای موفقیت در محل کار بحث خواهم کرد.
وقتی در مدرسه اقتصاد بودم ، در مورد استفاده از ابزارها و ارائه راه حل ها برای به دست آوردن مزیت شغلی صحبت کردم. اساتید بازرگانی قدرت ارزش را ترویج کرده اند. طرفداران بازاریابی از مزایای بازاریابی حمایت می کنند ، اما همه جا زمان عضویت در کلاس اعتیاد را به خاطر می آورم. با این حال ، اگر به “بازاریابی وابسته” فکر می کنید ، بلافاصله “مطبوعات رسانه ای” را در خیابان مدیسون و صاحبان طراحی و بازاریابی محصول در دنیای شرکت ها خواهید دید. هر کس نقاط ضعف خود را دارد ، که در صورت استفاده م effectivelyثر و کارآمد منجر به فروش قوی و نام تجاری قوی می شود.
اگر اخبار این شرکت را در آخر هفته بخوانید ، خواهید دید که دولت هند سعی می کند کوکاکولا و پپسی را مجبور کند تا فرمول های محصولات نوشیدنی مورد علاقه خود را منتشر کنند. یکی از اتهامات تایید شده در دیوان عالی هند اعتیاد به کاکائو و محصولات پپسی بود. هوممم. این فهرست نمایندگان موفق شرکت و / یا صنعت را مرور کنید و اگر آن شرکت ها یا صنایع از آن استفاده می کنند ، آنچه را که گفته اید بگویید. وابستگی آنها به مصرف کنندگان جهانی برای ایجاد درآمد:
لاس وگاس – شعار “آنچه در وگاس اتفاق می افتد در وگاس باقی می ماند” بر اعتیاد همه به خورشید متمرکز است. شهر گناه شهرت خود را برآورده می کند.
نام تجاری که کمپین اخیر Tag را دنبال کرده است ، اصطلاح “بازاریابی جنسی” را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. در این کمپین ، مردان باید جوانی خود را بر روی محصولات Tag پخش کنند و متوجه شوند که بلافاصله به بسیاری از دختران جذاب حمله می کنند. به اگر پسر کوچکی دارید ، ادکلن تگ انتخاب اوست.
صنعت آبجو و الکل – شما به ندرت یک شرکت آبجو یا الکل پیدا می کنید که الکل را به عنوان سرعت ، زنان زیبا ، مشاغل موفق و غیره معرفی نکند.
صنعت دخانیات-صنعت دخانیات اغلب برای فروش محصولاتی استفاده می شود که از اثرات اعتیاد به نیکوتین استفاده می کنند و علیرغم آثار منفی که همه افراد سیگاری با آن روبرو هستند ، طبیعت اعتیاد بسیار بیشتر است. توانایی فرد در تصمیم گیری آگاهانه.
من فکر نمی کنم کسی با مثال های بالا بحث کرده باشد ، که این فرآیند وابستگی به مشتری را حذف می کند. اما جنبه های پیچیده تر صحنه اعتیاد چطور؟ آیا استارباکس از استراتژی های تجاری اعتیادآور مانند صنایع ذکر شده در بالا استفاده نمی کند؟ و شرکت هایی در زمینه محصولات گران قیمت؟ شرکت هایی که محصولات و خدمات با کیفیت بالا را می فروشند بر دیدگاه نخبه گرایانه در این بخش تمرکز می کنند ، که به مشتریان اجازه می دهد تا بر اساس محصولاتی که خریداری کرده اند خود را از نظر اجتماعی بیان کنند.آیا این تمایلات اعتیادآور را فراموش نمی کند؟
الان کمی می روم خانه. خدمات من چطور؟ فروش موفقیت. آیا موفقیت در اعتیاد غیرعادی است؟ و صنعت رسانه های اجتماعی؟ ارائه دهندگان رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسان را مجبور به برقراری ارتباط ، تمرکز و غیره کنید. کدام یک از بسترهای رسانه ای جدید به هم متصل هستند؟ اگرچه می توانستم ادامه دهم ، اما فکر می کنم قبلاً در مورد دیدگاه خود صحبت کرده بودم. البته ، من نمی گویم همه مصرف کنندگان معتاد به مواد مخدر هستند و نه می گویم که همه شرکت ها “محرک” هستند ، اما توجه دارم که بسیاری از شرکت ها از این استراتژی استفاده می کنند. در واقع ، من معتقدم شواهد روشنی وجود دارد که نشان می دهد شرکت ها می توانند از مزایای قدرتمندی در استقامت بهره مند شوند بدون اینکه عیب های اخلاقی را در آنچه من “اعتیاد به بازاریابی” می نامم مشاهده کنند.
به طور خلاصه ، من عاشق دیدن فیلم ها هستم و باور نمی کنم که از دست من فرار کند. من طرفدار استارباکس هستم (مخصوصاً venti caramel frappacinos) و فکر می کنم به کافئین معتاد نیستم ، لباس های خوب را دوست دارم. و یک ماشین موتوری و من اعتقاد ندارم که از من یک فرد اجتماعی بالا ساخته است. با این حال ، من همچنین به این نتیجه رسیدم که تمایل من برای برده داری این است که سعی کنم آن را به وضوح در تلاش های خلاقانه و بازاریابی و ایجاد محصول پیدا کنم. سوالات زیر را برای شما می گذارم:
تفاوت بین لذت و اعتیاد چیست؟
آیا فکر می کنید “بازاریابی” اخلاقی است؟
آیا کسب و کار شما با استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی اعتیادآور ادغام شده است؟
و آخرین باری که بر اساس اعتیاد خرید کرده اید کی بوده است؟ .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا