بازاریابی ایمیل بسیار پرخطر و کم خطر است

از زمان ظهور وب ، بازاریابی ایمیل به عنوان ابزاری برای بازاریابی مؤثر مورد استفاده قرار گرفته است. اما خطرات زیادی در رابطه با بازاریابی ایمیل وجود دارد. در حال حاضر مردم از ترس از هرزنامه در خدمات بازاریابی ایمیل متنوع هستند. هرزنامه بزرگترین ریسک برای بازاریابان آنلاین است که می خواهند آن را به عنوان روشی اتخاذ کنند. به دلیل برخی بازاریاب اینترنتی غیر اخلاقی که از روش صحیح بازاریابی پیروی نمی کنند ، بازاریابی با ترس از بازاریابی ایمیل به بازار عرضه شده است.

Span نه تنها وسیله غیر اخلاقی در بازاریابی اینترنتی است بلکه کاربران را از خدمات اساسی اینترنت محروم می کند. برخی از اسپم ها همچنین می توانند به خدمات اینترنتی شما آسیب بزرگی وارد کنند ، آنها می توانند بمب های ایمیل ارسال کنند – پیام های ایمیل بزرگی که سرور ایمیل شما را مسدود می کند. در صورت تنظیم ارائه دهنده لیست جدید ایمیل ، این می تواند اتفاق بیفتد. بازاریابی با ریسک بالا مانند اسپم می تواند مشکلات عمده ای را برای ارائه دهنده خدمات اینترنت شما ایجاد کند زیرا پیام های ایمیل ناخواسته تجاری معمولاً توسط سیستمهایی بسته می شوند که می توانند حساب شما را نیز مسدود کنند.

مانند هرزنامه ، فاکتورهای پرخطر دیگری نیز وجود دارند که می توانند صدمات قابل توجهی به خدمات بازاریابی پست الکترونیکی وارد کنند. برخی از این موارد به شرح زیر است: لیست ایمیل اجاره ای که می تواند اسپم باشد ، لیست های ایمیل ایجاد شده در خانه ، تماس های ناخواسته و غیره.

در حالی که عناصر فوق از عوامل پرخطر در بازاریابی ایمیل هستند ، همچنین یک بازاریابی مشترک با ایمیل با ریسک پایین ، بازاریابی مشترک نیز وجود دارد ، در آن کاربرانی که می خواهند کمپین های بازاریابی را از وب سایت انتخاب کنند. در اینجا ، وب سایت ها نیازی به ترس از تکنیک های هرزنامه ندارند ، زیرا لیست ورود به طور داوطلبانه خدمات بازاریابی پست الکترونیکی را وارد کرده است. در چنین مواردی ، شناسه نامه های الکترونیکی به تبلیغات ایمیل شما اعتراض ندارند و میزان موفقیت برنامه ریز شما بسیار بالاتر از موارد دیگر در مورد لیست های ایمیل دیگر است.

در واقع ، گیرندگانی که می خواهند به اشتراک بگذارند ، از ایمیل شما استقبال می کنند. از این رو ، اگر واقعاً قصد دارید خدمات بازاریابی ایمیلی از طریق اشتراک را اتخاذ کنید ، بهترین راه برای این کار انتخاب خدمات بازاریابی ایمیلی برای یک سرویس بازاریابی مستقیم ایمن و کم خطر است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا