طراحی و سئو وب سایت

بازاریابی اینترنتی و مشاغل کوچک

صحنه بازاریابی آنلاین طی سه سال گذشته اندکی تغییر کرده است و خود را در 12 ماه گذشته بیشتر تعریف کرده است. با افزایش Google 4 میلیارد دلار در سهام جدید سهام در سال 2005 ، شاهد تغییرات بیشتری در طی سه سال آینده خواهیم بود. متأسفانه ، من می ترسم که مشاغل کوچک در این فرایند سرد نادیده گرفته شوند. شاید بهترین نشانه این باشد که مشاغل کوچک قبلاً در سرماخوردگی قرار گرفته اند.

این نوشتار قطعاً به گونه ای طراحی نشده است که راه حلی برای مشکل رو به رشد ارائه دهد. علاوه بر این ، برای افزایش آگاهی و تأیید مشکلی که مشاغل کوچک در وب با آن روبرو هستند ، نوشته شده است. مطمئناً ، مشاغل کوچک از تلاش خود برای ارائه اطلاعات باکیفیت برای افرادی که در وب جستجو می کنند ، هیچ همدلی از موتورهای اصلی جستجو ندارند.

بیایید چگونگی ایجاد موقعیت را مرور کنیم. باید فرض کنیم که یک شرکت کوچک منابع مالی لازم برای یک تبلیغات مناسب اینترنتی (هرچند که ارزان تر از تبلیغات آفلاین) ندارد و آنها نیروی انسانی ندارند که زمان خود را برای روشهای ارزان قیمت بازاریابی کنار بگذارند. بله ، من بین تبلیغات و بازاریابی تفاوت قائل شدم.

بازاریابی فرایندی یا فناوری برای تبلیغ ، فروش یا توزیع یک محصول یا خدمات است. تبلیغات باعث می شود محصول یا خدمات شما در معرض دید عموم قرار گیرد. آگهی ای برای جلب توجه مخاطبان با تأکید بر خصوصیاتی که باعث ایجاد میل به خرید می شود.

آیا بازار تجارت کوچک بدون هیچ هزینه ای می تواند باشد؟ بله ، البته ، مسئله مورد بحث صرف نیست بلکه زمان است. زمانی که آنها واقعاً در شغل خود می گذرانند و زمان بیشتری برای صرف روش های ارزان قیمت بازاریابی در وب ندارند. روشهای بازاریابی ارزان اما وقت گیر چیست؟ این موارد شامل نوشتن مقاله ، حفظ خبرنامه ، حفظ آدرس ایمیل با پاسخ دهندگان و ارسال مقالات آنها از طریق روش ها و منابع متنوعی در وب خواهد بود. فراموش نکنیم که مشکلات استاندارد کدگذاری HTML و کدگذاری HTML را فراموش کنیم. بهترین راه برای تبادل لینک های “طبیعی” همانطور که توسط گوگل تعریف شده است. اگر قبلاً وجود نداشته باشید ، مبادله پیوند دستی یک فرایند وقت گیر است حتی اگر تصمیم بگیرید که برای خدمات هزینه گم شده ای که می تواند کمک کند ، هزینه کنید. شما نمی توانید از “مزارع پیوندی” استفاده کنید زیرا این خلاف سیاست های موتورهای جستجو است و منجر به رتبه بندی پایین لیست شما خواهد شد.

برای دستیابی به بالاترین رتبه در موتورهای جستجو ، همه به لینک ها (یا تبادل لینک ، محبوبیت پیوند) و محتوا دست می یابند. پیوندهای ارائه شده فقط از جوهرهای متقابل بهتر هستند. نوشتن مطالب ، مقالات ، اخبار و خبرنامه سایت شما مدت زمان طولانی طول می کشد تا یک مقاله 500 کلمه ای را به درستی بنویسید و روند درخواست نیز آسان نیست. برخی از خدمات و برنامه ها به شما کمک می کنند تا مقالات خود را ارسال کنید ، اما درست مانند خدمات تبادل لینک ، آنها نمی توانند کارهای زیادی انجام دهند. آیا می توانید یک وبلاگ ایجاد کنید و مقالات خود را به طور حتم ارسال کنید؟ با این حال ، شما می توانید لیست “چه کاری را باید انجام دهیم” برای صاحب مشاغل کوچک در حال رشد ببینید.

آیا آنها می توانند در کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک شرکت کنند؟ مطمئنا ، شما اکنون وارد یک مسئله مالی شده اید و لزوماً بازده بزرگی برای سرمایه گذاری ارائه نمی دهید. کمپین های CPC به عنوان یک استراتژی عمومی بازاریابی خوب هستند و اگر از آنها با انواع روش های بازاریابی آنلاین و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید. آنها به تنهایی نمی توانند بازده هایی را که به دنبال مشاغل کوچک هستند فراهم کنند. جستجوی عبارات کلیدی (دیگر کلمات کلیدی) و درک اینکه کدام کلماتی را انتخاب می کنید کار ساده ای نیست. برای درک اطلاعات و تصمیم گیری آگاهانه نیاز به دقت ، تحقیق و تجزیه و تحلیل دارد. با فرض اینکه آنها می توانند این بخش از فرآیند پرداخت به ازای هر کلیک را دور بزنند ، مرحله بعدی نوشتن عنوان و محتوای تبلیغ برای هر کلیک است. متأسفانه ، ما می بینیم که بسیاری از مشاغل کوچک به امید بازگشت سریع ، وارد تبلیغات با پرداخت هر کلیک می شوند. آنها همچنین ممکن است به کازینو بروند!

در حال حاضر مسئله دیگری در رابطه با کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک وجود دارد. نسبت اختلال در معرض قرار گرفتن در معرض نیز هنگامی که قرار است درصد مشخصی بین این دو را حفظ کنید ، یک مسئله اختلال در معرض است. هنگامی که موتورهای جستجوگر مانند Google اجازه می دهند تبلیغ شما با Google Adsense در وب سایت های دیگر قرار بگیرد ، قرار گرفتن در معرض شما در واقع افزایش می یابد ، اما در واقع چند نفر روی پیوندها کلیک می کنند؟ از نظر گوگل ممکن است خیلی زیاد باشد ، اما از دید یک تبلیغ کننده شخصی ، این لزوما وضعیت خوبی نیست. Google اکنون عبارات کلیدی را به شما دیکته می کند که شما باید “پیشنهاد دهید” ، و در نهایت جنگ پیشنهادات را با گروه های اصطلاحات کلیدی کوچکتر و تبلیغ کنندگان بیشتر ادغام کنید.

سرانجام ، حداقل برای این نوشتار ، اما لزوماً در مورد آن نیست ، وقت آن رسیده که از درآمد آن آگاهی پیدا کنید. شکی نیست که انتشار وب سایت ماه ها طول می کشد. این به هیچ وجه یک پرونده کوتاه مدت نیست و انتظارات باید بر این اساس مشخص شود. فقط به دلیل داشتن یک وب سایت به این معنی نیست که به زودی پاداش خواهید دید. بار دیگر با معضل منابع زمانی برای انجام تجارت بازاریابی اینترنتی که برای دیدن مزایا پس از 6 تا 9 ماه ضروری است ، روبرو هستیم.

الزامات تعیین شده توسط موتورهای جستجو هنگام تلاش برای پاسخگویی با کیفیت بالا به مواردی که شما به دنبال آن هستید رقابت را برای مشاغل کوچک در وب دشوار می کند. بنابراین ، چه کسی در صفحه اول یا موقعیت برتر جستجوی عبارات کلمات کلیدی به سر می برد؟ اگر چیزی تغییر نکند و فرصت برای مشاغل کوچک فراهم نشود ، بزرگترین شرکتهایی خواهند بود که برای نیروی انسانی و پول وقت دارند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا