دنیای وب

بازاریابی جذاب فراتر از موفقیت حق رای دادن است

بدون بحث در مورد مزایای بازاریابی جذاب ، هیچ مکالمه مشروع در مورد موفقیت حق رای دادن حاصل نمی شود. بازاریابی جذاب مستلزم قرار دادن خود در موقعیتی است که مشتریان بالقوه شما را پیدا می کنند. به عبارت دیگر ، به جای تلاش برای فروش افراد در فرصت خود ، می توانید خود را در دسترس قرار دهید تا علاقه مندان بتوانند شما را پیدا کنند.

با این حال ، به محض پیدا کردن مشتریان بالقوه ، سؤال باقی می ماند ، آیا آن را دوست دارید؟ به گزارش هنر فناوری ساختمان و برقراری ارتباط با راهنما از طریق نوشتارهای نوشتاری و فن آوریهای اینترنتی ، MLM Seduction گفته شد. منظور از “اغوا” است که “دوست داشتن” را با هرگونه عوام فریبی اشتباه نگیرید.

برای کسانی که از بازاریابی جذاب استفاده می کنند ، می توانیم چگونه “دوست داریم” را از دو طریق اصلی تعریف کنیم. اول ، ما به نرخ تبدیل نگاه می کنیم. بیشتر یا بیشتر در بهترین هدف خود انجام می دهیم. ما نه تنها به دنبال جذب مشتریان بالقوه هستیم بلکه در برخی اقدامات آنها را ترغیب می کنیم.

اینجاست که بسیاری شکست می خورند. آنها به شدت بر “ترافیک” و فراهم کردن فرصت خود برای هرچه بیشتر افراد تمرکز می کنند تا بتوانند عنصر انسانی را کاملاً فراموش کنند. در واقع همه ما گاهی اوقات قربانی این طرز فکر می شویم. آیا می دانید که 99٪ خرده فروشان الکترونیکی شکست می خورند؟ به عنوان یک توزیع کننده حق رای ، توصیه می شود هر از گاهی از این نرخ عقب نشینی کنید و از “چشم انداز” استفاده کنید.

به عنوان مثال ، بسیاری تصمیم به ایجاد یک وب سایت برای جذب مشتریان بالقوه ، ارسال پیام خود و اتوماسیون فرآیند جستجو می کنند. اما آنها فوراً یک صفحه ارائه شده برنامه ریزی شده ، نمای فروشگاه یا تبلیغات بازاریابی وابسته را ارائه می دهند. این منجر به رای گیری نهایی در مورد عدم تمایل ، دکمه عقب می شود.

بنابراین چگونه بازاریابی جذاب را به سطح بعدی می برید؟ سطح موفقیت شما در MLM به طور مستقیم با سطح خدمتی که ارائه می دهید متناسب خواهد بود. آیا می خواهید مردم شما را دوست داشته باشند؟ سپس کاری با ارزش برای آنها انجام دهید.

این نباید فقط بسته بندی دیگری برای خط لوله بازاریابی سنتی ، مواد قیف فروش باشد. هدف از تهیه “اطلاعات رایگان” در قالب های مختلف از طریق صفحه ضبط سرب و غیره قابل دستیابی است. این معمولاً خودخواه است. این فناوری ها بدیهی است که کار می کنند اما پتانسیل فرنچایز هوشمندتر از مصرف کننده متوسط ​​است.

برای ایستادگی واقعی در صنعت ، شما باید راهی را ابداع کنید تا فراتر از ارائه اطلاعات باشد. اگر می خواهید آنچه را که رهبران حق رای دادن در صنعت ما انجام می دهند مهندسی معکوس کنید ، می فهمید که آنها روابط سودمند دو طرفه ایجاد می کنند. آنها روشهایی را برای کمک به دیگران در حین ساختن شغل ، اعتبار و اعتبارشان ابداع می کنند.

شما همچنین می توانید همین استراتژی را اتخاذ کنید. به عنوان مثال ، من به MLM فرصت تبلیغاتی رایگان را به بازدید کنندگان خود می دهم و توانایی انجام مصاحبه های موفقیت آمیز MLM را برای کمک به خود در ارتقاء خود می دانم

تکنیک دیگر این است که برنامه نویس بتواند برنامه ای را برای شما ایجاد کند یا مشاوره رایگان را به بازاریابان شبکه درحال تلاش ارائه دهد. ایده این است که ارزشمند باشد. هرچه ارزشی که شما ارائه می دهید بالاتر باشد از سود متقابل نیز بهره مند می شود. اگر قبلاً کارهای خوبی برای کمک به مشتریان بالقوه انجام داده اید ، آنها مشتاقانه در انتظار همکاری با شما در یک ظرفیت رسمی نیز هستند.

MLM Temptation Success Success MLM راه دیگری برای قرار دادن خود در کفش بالقوه شما است. مشتری بالقوه واقعاً چه می خواهد؟ اگر به این سؤال پاسخ دهید ، مرحله بعدی ساده است. به آنها بدهید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا