دنیای وب

بازاریابی شبکه ای چیست؟ – تعریف

بنابراین ممکن است اکنون بدانید که کلید ایجاد ثروت ، داشتن مشاغل شخصی شما است.

شاید شما خیلی زیاد پیش رفته باشید و یک برنامه کاری را تکمیل کنید. وقتی به بخشی از هزینه شروع کار خود می پردازید ، تعجب می کنید که این همه پول را از کجا می گیرید!

خوب ، یک جایگزین دیگر وجود دارد.

هزینه جایگزین نسبتاً کم است ، همراه با هیچ چیز برای شروع ، به علاوه دارای سابقه اثبات شده ای برای ثروتمند شدن بیشتر افراد به طور مستقل است.

مدل تجاری به بازاریابی چند سطحی ، بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه ای گفته می شود.

بنابراین بازاریابی شبکه ای یا حق رای دادن چیست؟

بازاریابی شبکه ای یک مدل تجاری سازمان یافته است. نحوه کار شما این است که شرکت درصدی از میزان کار (فروش) شما را به شرکت می پردازد و همچنین درصدی از میزان کارهایی را که افرادی که شما در آن کار کرده اید به شما می پردازد! بنابراین صرف نظر از هر چیزی ، این شرکت درصدی از میزان فروش شما را در ابتدا به شرکت پرداخت می کند. این امر تا زمانی اتفاق می افتد که افرادی که برای تجارت آورده اید و افرادی که برای تجارت خود آورده اید و غیره و غیره برای خرید کالا یا خدمات هر ماه یک تجارت تجاری خود را بسازند در حالی که آنها در ازای هر تلاش فردی در downline شما یک درصد پرداخت می کنند.

به این درآمد باقیمانده گفته می شود.

هنگامی که بدون در نظر گرفتن اینکه شما واقعاً در محل کار هستید یا نه و در آن ماه حقوق دریافت می کنید ، درآمد ماهانه 5000 دلار را شروع می کنید ، مثل این است که یک میلیون دلار در بانک دریافت کنید و بین 5 تا 6 درصد به سود پرداخت کنید ، این به معنای درآمد منفی باقیمانده است.

آیا قبلاً این حرف را شنیده اید ، من ترجیح می دهم به جای 100٪ کار خودم ، 1٪ از 100 نفر را بدست آورم. به این کار اهرم گفته می شود. این خلاصه سریع مدل کسب و کار برای هر شرکت بازاریابی شبکه ای یا حق رای دادن است.

البته برنامه های جبران خسارت بهتری در آنجا وجود دارد. آنها ساختارهای مختلفی دارند که شما را با نام های ماتریس ، دودویی ، نردبان پله ، یک سطح و غیره مشاهده خواهید کرد.

هر طرح جبران خسارت که با شرکت وی در میان است متفاوت است. بیشتر شرکت ها برای دریافت وجوهی به نام شارژ اتوماتیک ، میزان نیاز به حجم یا تعداد افرادی که برای تجارت در هر ماه به کار خود می آورید برای دریافت کمیسیون در هر ماه نیاز دارند.

هر شرکت بازاریابی باید دارای شبکه قانونی یا محصول یا خدمات شرکت MLM باشد. حال اگر این شرکت محصولی یا خدمتی را ارائه ندهد ، نه از 10 برابر این شرکت کلاهبرداری است و معمولاً غیرقانونی است.

خلاصه اینکه ، این جوهر بازاریابی شبکه ای است. توصیه من بویژه اینکه اقتصاد در حال حاضر چگونه است ، این است که در بازاریابی شبکه مشارکت کرده و فعالیت خود را آغاز کنید – (مشاغل مبتنی بر خانه ، MLM ، بازاریابی چند سطح) در اسرع وقت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا