بازاریابی مشاغل محلی – 5 دلیل اینکه چرا باید SEO را واگذار کنید

یک مطالعه جدید که در اوایل سال 2018 توسط BrandMuscle منتشر شد ، نشان داد که تنها 3٪ از شرکتهای کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده از متخصصان یا آژانس های خارجی برای انجام بازاریابی برای مشاغل خود استفاده می کنند ، با بیش از 60٪ تصمیم به انجام بازاریابی خود گرفته یا به “متخصصان” داخلی اعتماد دارند. در این مطالعه همچنین از SEO یا SEO به عنوان یکی از تاکتیک های متداول برای بازاریابی مشاغل محلی به شرکتهای کوچک و متوسط ​​یاد شده است زیرا آنها آن را یکی از ساده ترین راهکارها برای اجرای آن می دانند. با این حال ، نویسندگان این گزارش نتیجه گرفته اند که شرکت های کوچک و محلی نتایج بدبختی را بدست می آورند و بازده سرمایه گذاری خود را با گذراندن یک دوره انجام کار خود ، به خصوص در رابطه با سئو ، کاهش می دهند.

بنابراین ، چرا اینقدر برای صاحبان مشاغل محلی ناکارآمد است که سعی کنند خود وب سایت خود را بهبود بخشند؟

من 5 دلیل غیرمؤثر بودن ، بلکه خطرناک بودن صاحب مشاغل کوچک را نیز در هنگام بهبود وب سایتها ، صفحات فیس بوک و اینستاگرام و غیره برای موتورهای جستجو ، جمع آوری کرده ام.

1. سئو صحنه ای است که دائماً در حال تغییر است و آنچه ممکن است امروز کار کند ممکن است فردا مؤثر نباشد. به عبارت دیگر ، این موضوع در مورد اعمال اعتبار برای همه معاملات نیست. به عنوان یک صاحب مشاغل ، بسیار توصیه می شود که وقت آزاد خود را کنار بگذارید تا تلاش کنید تا عملکرد خود را در کسب و کار بهبود ببخشید تا بتوانید بررسی های خوبی کسب کنید – سعی نکنید یاد بگیرید آخرین روش های رتبه بندی وب سایت یا چگونگی غلبه بر آخرین به روزرسانی های Google یا الگوریتم جستجوی بینگ.

2. بد SEO می تواند به تلاشهای بازاریابی موتور جستجو آسیب برساند. موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، به دلیل بهینه سازی بیش از حد یا استفاده از روش های ناخواسته طراحی شده برای دستکاری سیستم خود ، وب سایت ها را مجازات می کنند. در واقع ، برای مشاغل محلی ، بهینه سازی سایت شما بهتر از استفاده از بک لینک های ناخواسته در سراسر وب در وب سایت های شما و یا بهبود بیش از حد آنها نیست.

3. انتخاب مسیر DIY می تواند شما را در گرداب مهارت ها گیر کند – یاد می گیرید امروز یک کار را انجام دهید و فردا شما را به سمت سوراخ خرگوش دیگر سوق دهید – و یک منحنی یادگیری جدید. قبل از آنکه بدانید ، ممکن است زمان بیشتری را برای یادگیری بازی بهبود وب صرف کنید تا شغل خود را انجام دهید. تمام تاکتیک های جدید تقریباً هر ماه در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت ها یا نحوه هدایت ترافیک به وب سایت های شما ارائه می شود. شما می خواهید روی شغل خود تمرکز کنید – در جستجوی بازدید کنندگان به صفحات وب خود نباشید!

4- اگرچه وب سایت های شما روشی مناسب برای جذب مشتریان بالقوه جدید به مشاغل شما است ، اما اکثر کارشناسان قبول دارند که برای به حداکثر رساندن سود شما ، بهتر است وقت خود را صرف “جلب توجه مشتری” کنید. جستجوگرها تعویض بازی نیست که اغلب صورتحساب می شود ، خصوصاً برای مشاغل محلی. به گفته کارشناس بازاریابی جی آبراهام ، نویسنده “Stealth Marketing – How to Manmanver، Outwit، and Outmarket جذاب ترین رقبای خود … قبل از اینکه آنها بدانند او از آنها چه چیزی به دست آورده است” ، کلید پیشبرد در زمان های رقابتی کنترل بازاریابی است – “تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان جدیدی که می آیند ، مشتریانی که باز می گردند ، مشتری های بیشتری را خریداری می کنند. “

سئو مشتری های جدید شما را بدست می آورد اما این افراد اغلب “شکارچیان معامله گر” هستند – بندرت مشتری ایده آل شما. شما می توانید آن را از طریق مراجعه یا از طریق بازاریابی شفاهی به دست آورید …

5- سرانجام ، حتی با فرض اینکه شما سخت کار کرده اید و تارهای SEO را یاد گرفته اید ، SEO خوب باید به طرز شگفت آوری نتایج بهتری را به شما بدهد ، به علاوه اینکه برون سپاری یک ارائه دهنده خوب همیشه بازده بزرگی برای سرمایه گذاری است زیرا باعث می شود با ارزش ترین کالا – زمان صرفه جویی کنید. زمانی که می توانید برای بهتر شناختن مشتریان خود ، برقراری ارتباط با آنها و بهبود تجربه آنها هنگام خرید از شما استفاده کنید.

در پایان ، به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، باید بدانید که می توانید در مورد بهبود جستجوی وب چه کاری انجام دهید تا بدانید چه چیزی برای شما مفید است و چگونه SEO را از بد بگویید. اما اگر این بخش از تلاشهای بازاریابی خود را برون سپاری کنید – از لحاظ زمانی که پس انداز می کنید ، بعلاوه اشتباهات گران قیمت می توانید از آن جلوگیری کنید – و در نهایت ، اطمینان حاصل کنید که بازده خوبی در سرمایه گذاری خود به دست می آورید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا