طراحی و سئو وب سایت

بازاریابی کلیسا – YouTube و کلیسا – آیا آنها باید با هم کار کنند؟

همانطور که احتمالاً می دانید ، یوتیوب یکی از چندین سایت اشتراک ویدیو در اینترنت است که هر کسی ، از جمله شما یا حتی کلیسای شما ، می تواند فیلم ها را برای دیدن دیگران بارگذاری کند. مشاغل بزرگ و کوچک به طور یکسان از این نوع خدمات برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کرده اند. 100 میلیون فیلم مشاهده شده است روزانه! آنچه ممکن است از آن آگاه نباشید این است که YouTube یاهو را به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ پیشی گرفته است. بنابراین ، اگر به دنبال یک پیشنهاد رایگان هستید ، ممکن است سخت گیر باشید که چیزی غیر از یک وب سایت عالی کلیسا را ​​که برای سئو بهینه شده است ، بازده ROI بازاریابی خوبی بپردازد.

تعجبی ندارد که کلیساهای بیشتری از YouTube استفاده می کنند!

ترفند این است که نوع صحیحی از فیلم را برای بارگذاری انتخاب کنید و سپس راهی پیدا کنید تا افراد تمایل به تماشای آن داشته باشند. زیرا وقتی این مقاله ایجاد شد ، اگر اصطلاح “کلیسا” را در موتور جستجوی YouTube قرار دهید ، بیش از 626000 ورودی به شما ارائه داد. بنابراین شما باید خود را از بقیه مشکلات به هم بزنید.

چه نوع ویدیوهایی ارسال می کنم؟

کلیساها گاهی اوقات فکر کردن در مورد فیلم هایی که باید به اشتراک بگذارند مشکل دارند. آیا قبلا فیلم هایی از فعالیت هایی که در کلیسای شما اتفاق افتاده اند دارید؟ در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد. خلاق بودن. برای ثبت این لحظات نیازی به حرفه ای ندارید. اکثر کلیساها تعداد زیادی کلیسای با استعداد دارند که می توانند این خدمات را انجام دهند. در این صورت ، با یک کلیک فاصله دارید تا بتوانید این فیلم ها را در YouTube بارگذاری کنید.

مردم سفر خود را به اشتراک می گذارند: چیزی که واقعاً در بین مردم طنین انداز است ، به اشتراک گذاشتن آن با دیگر افراد همفکر است. این همچنین یک روش خوب برای نشان دادن میزان “منظم” بودن شما است که توسط افراد غیر معتقد یا کسانی که بدنبال خانه جدید کلیسایی هستند دیده می شود.

> رویدادهای قابل توجه اخیر: مشابه تبلیغ رویدادهای آینده ، نمایش موارد برجسته از وقایع اخیر می تواند به مردم نشان دهد که کلیسای شما چگونه است و آنچه را از دست داده اند به آنها نشان می دهد (بنابراین دفعه دیگر آنها را از دست نخواهند داد).

> ارسال فیلم های خنده دار یا خنده دار: دلیلی وجود دارد که خنده دارترین ویدیوی خانگی در آمریکا ادامه دارد. او آدمهای بامزه را دوست دارد. اگر چیزی دارید پست کنید.

تبلیغ رویدادهای آینده: بگذارید مردم بدانند در کلیسا چه اتفاقی می افتد. مردم بسیار بیشتر از آنچه می خوانند خواهند دید. این به شما فرصتی واقعی برای فروش رویداد می دهد. با برخی از شرکت کنندگان بالقوه ملاقات کنید و اجازه دهید آنها در ایجاد حرکت کمک کنند. آیا جمع کننده پول دارید؟ به شما این توانایی را می دهد که نشان دهید پول واقعاً چه کاری انجام می دهد.

ارسال تبلیغات تجاری: اکثر کلیساها بودجه کافی برای تأمین وقت پخش تلویزیونی را ندارند. اما اگر می کردم چطور؟ آنچه را که می تواند برای کلیسای شما تجاری باشد ارسال کنید. این ممکن است موثرتر از خرید تلویزیون در عصر TiVo باشد که بینندگان به طور معمول تبلیغات تجاری را دور می زنند.

سخنرانان کنفرانس: آیا کلیسای شما کنفرانس یا سخنران ویژه ارائه می دهد؟ شما می توانید نکات برجسته موجود در آن را نشان دهید تا نشان دهید کسی در حصار در مورد حضور یا عدم حضور می تواند تصمیم خوبی بگیرد.

پیام های معنوی: من احساس می کنم این بسیار بهتر از پیام وزیر است که روز یکشنبه منتشر می شود. بسیاری از افراد به دنبال راهنمایی و اطلاعات معنوی هستند. شما می توانید فیلم هایی با موضوعات مختلف مانند ارتباطات بدون خشونت تولید کنید

فیلم های اطلاعاتی غیر کلیسایی: فقط به پیام های کلیسایی و معنوی اکتفا نکنید. کانال YouTube خود را به مکانی برای زندگی روزمره تبدیل کنید. و در این راه ، افراد بیشتری را به وب سایت و همچنین کلیسای خود جذب کنید. چگونه کار می کند؟ همه اطلاعاتی را می دانند که ممکن است برای بسیاری از افراد مفید باشد. آیا نویسندگانی دارید که بخواهند سریع دو دقیقه معرفی کنند؟ چرا که نه؟ این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با کسانی است که معمولاً بدنبال کلیسا نیستند و آنها دقیقاً همان افرادی هستند که باید با بازاریابی کلیسایی خود روی آنها تمرکز کنیم و در نهایت تأثیر مثبتی بر نام تجاری کلیسای شما دارند.

ویدئو مورد استفاده در خدمات کلیسایی شما: آیا کلیسای شما برای کمک به تأثیرگذاری از ویدئوی درون سرویس استفاده می کند؟ چرا آنها را بصورت آنلاین ارسال نمی کنید؟

با اظهار نظر در مورد رویدادهای فعلی ، یک پست ایجاد کنید: در Google یا Yahoo جدیدترین موضوعات را جستجو کنید و درباره آنها نظر دهید. مطمئناً واکنش و مواجهه خواهید گرفت. آگاه باشید که تعامل می تواند از هر دو طریق انجام شود ، بنابراین درباره تأثیر آن فکر کنید و اگر شما (و همچنین کلیسا و سهامداران خود) برای آن آماده هستید. گرچه برای بازدید وب بسیار مناسب است.

با اجرای یک مسابقه ویدیویی یک مسابقه سرگرم کننده ایجاد کنید: موضوعی را انتخاب کنید که می خواهید برای جوانان تبلیغ کنید و سپس برای نوجوانان یا جوانان مسابقه ای تهیه کنید تا فیلم ها را به عنوان کلیسا بسازید و سپس فیلم ها را پست کنید. نکته جالب در این مورد این است که بسیاری از افراد تمایل به درگیر شدن دارند ، این امر افراد را به هم متصل می کند و آنها برای انجام این کار وقت زیادی می گذرانند.

مواردی که باید از قرار دادن سایت های اشتراک ویدیو خودداری کنم؟

پیام های یکشنبه کامل –بیشتر وزرا روزهای یکشنبه 10 تا 20 دقیقه صحبت می کنند. YouTube حداکثر 10 دقیقه زمان دارد. دامنه توجه افراد بیشتر به مدت 2-5 دقیقه معطوف می شود. آنجا استراحت است. برخی در این باره استدلال می کنند ، اما فقط دیدن صحبت سخنران بدون سایر خدمات ممکن است بهترین نتیجه برای شما نباشد.

نظرات سیاسی –این دینامیت است و شما مطمئناً به کسی توهین می کنید. این موضوعات بهتر است به منتقدان سیاسی واگذار شود. به علاوه تعداد کافی از آنها در حال حاضر وجود دارد.

با ارسال فیلم ها چه مزایایی برای کلیسای من وجود دارد؟

پهنای باند خود را ذخیره کنید! برای میزبانی فیلم های خود از YouTube استفاده کنید!

ایجاد فیلم می تواند توسط افرادی انجام شود که در غیر این صورت داوطلب نمی شوند راهی عالی برای درگیر کردن این افراد در کلیسا.

وب سایت شما احتمالاً با داشتن رتبه صفحه بالاتر نیز سود خواهد برد. از آنجا که Google اکنون YouTube را در اختیار دارد ، وب سایت شما در Google PageRank در اولویت قرار خواهد گرفت.

نکته اصلی این است که دستیابی به سرویس هایی مانند YouTube و سایر سایت های اشتراک ویدیو به راحتی امکان پذیر است ، می تواند باعث بازدید بیشتر از وب سایت کلیسا و کلیسا شود و به بقیه افراد جامعه نشان دهد کلیسا شما چیست. این باید چیزی باشد که همه بازاریان کلیسا باید در جعبه ابزار خود بگنجانند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا