دنیای وب

با Teamasea یک تجارت موفق بسازید

پس از بررسی Teamasea.com ، متوجه می شوید که چگونه این وب سایت به عنوان یک بروشور آنلاین برای شرکت کار می کند. توزیع کنندگانی که می خواهند تیم تشکیل دهند ، ممکن است دریابند که یک وب سایت در تبدیل سربرگ ها بسیار مؤثر است. اگرچه این سایت به عنوان ابزاری عالی برای نام تجاری شرکت کار می کند ، اما در برند سازی توزیع کننده ناموفق است.

Asea یک شرکت MLM بسیار جدید است و در سال 2009 درهای خود را باز کرد. برای پیوستن به این شرکت باید 30 دلار هزینه کنید. این شرکت بسته هایی را ارائه می دهد که از 120 دلار تا 770 دلار شروع می شود. طرح جبران خسارت ، سیستم حق رای دادن دوگانه سنتی است. آنها محصولی دارند که گفته می شود برای سلامتی مفید است.

وب سایت رسمی را می توان در Teamasea.com یافت ، نه Asea.com

من یک فیلم بسیار خوب را در Teamasea.com متوجه شدم و آموزنده است. اگرچه این فیلم در جذب بازدید کننده خوب است ، اما آنها فرصتی برای تماس با شما ندارند. همه سایتهای Teamasea.com کپی شده یکسان هستند. آنها به توزیع کنندگان اجازه نمی دهند شخصیت خود را به سایت اضافه کنند. وقتی مردم فرصت های شغلی را مورد بررسی قرار می دهند ، از قدرت اینترنت برای یافتن شرکت و توزیع کنندگان استفاده می کنند. آنها به دنبال یک فهرست اجتماعی هستند ، مانند Facebook یا Twitter.

هنگامی که هدایت خود را به Teamasea.com ارسال می کنید ، آنها این فرصت را پیدا نمی کنند که شما را بشناسند و با شما تماس بگیرند. بنابراین به جای ارسال مستقیم آنها به وب سایت شرکت ، باید به آنها فرصتی دهید تا شما را بهتر بشناسند. هنگامی که شما قادر به ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه باشید ، پیوستن به تیم خود بسیار آسان است.

در این عصر وب 2.0 ، اگر به این پنج چیز اهمیتی ندهید ، پول زیادی را روی میز می گذارید.

1. توجه را جلب کنید – وقتی افراد Teamasea را جستجو می کنند ، باید شما را پیدا کنند. این باید به عنوان یک شخصیت مرجع مطرح شود و این همان چیزی است که نام تجاری آن است. این به شما کمک می کند تا بالاتر از توزیع کنندگان دیگر مانند خود بایستید. این به شما کمک می کند تیم خود را یک شبه رشد دهید.

2. گرفتن اطلاعات – اطلاعات تماس افراد علاقمند را جمع آوری کنید تا بتوانید با آنها در ارتباط باشید. صفحه نام تجاری ASEA شما باید فرصتی برای گرفتن این اطلاعات فراهم کند.

3. در ارتباط باشید – از خدمات Autoresponder استفاده کنید تا در تماس با مشتریان بالقوه باشید. کارشناسان صنعت می گویند حداقل گرم شدن فرصت و ایجاد اعتماد به نفس حداقل 5 قرار گرفتن در معرض طول می کشد.

4- جریان درآمد چندگانه – اکنون که یک بانک اطلاعاتی در حال رشد از مشتریان بالقوه دارید ، فروش محصولات و خدماتی که به آنها کمک خواهد کرد ، عاقلانه خواهد بود. پولی که شما تولید می کنید به شما کمک می کند تا هزینه های بازاریابی خود را بازیابی کنید و متمرکز و با انگیزه باشید.

5- آموزش – این یکی از بخشهای نادیده گرفته و کم ارزش ارزیابی فعالیت های خوب مدیریت حق رای دادن است. هنگامی که از یک سیستم بازاریابی حق رای دادن کمک می کنید ، به شما یاد می گیرد که چگونه یک سیستم یکپارچه در کار خود داشته باشید. این سیستم در کل فرایند فروش منجر به شما خواهد شد. این به شما کمک می کند تا هر روز تعداد زیادی مشتری بالقوه تولید کنید و نحوه تبدیل آنها را به شما یاد می دهد.

این که آیا شما موفق خواهید شد گزینه ای نیست ، احتمالاً در صورت استفاده از یک سیستم آموزشی MLM نصب شده مانند 7 شکل Networker استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا متمرکز شوید ، سازمان یافته بمانید و سیستمی را تنظیم کنید که می تواند در تیم شما تکرار شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا