بررسی اجمالی بهینه سازی موتور جستجو در سال 2015

تغییرات اخیر الگوریتم در صحنه اینترنت برای بی شماری از متخصصان سئو تعجب آور نیست. برای یک بازاریاب مبتدی که در حال شروع کار خود در بازاریابی اینترنتی است ، این تغییرات می تواند بسیار گیج کننده باشد.

مطالب

با این حال ، کسانی که از روزهای ابتدایی وی در سئو کار کرده بودند ، وقتی محتوا بسیار حیاتی بود و موتورهای جستجوگر مجبور به جنگ با اسپم های زیادی نبودند ، و داشتن رتبه خوب اساساً به معنای ارسال محتوای خوب در وب است. این مفهوم ساده بود ، اما به برخی از تکنیک های کار و خلاقیت نیاز داشت ، زیرا محتوای با کیفیت بالا که برای کاربران سود می برد ، لازم بود تا این وبلاگ به مخاطبان هدف برسد.

بک لینک

وقتی backlinks ظاهر شد ، آنها به یک عامل برتر تبدیل شدند و اگرچه به خوبی در نظر گرفته شده بودند ، اما با امید به سوء استفاده از آسیب پذیری در الگوریتم های موتور جستجو ، موفق به ایجاد موجی از کلاه های خاکستری با ابزار و ماشین آلات برای ارسال بک لینک های ناخواسته در هزاران نفر شدند.

گوگل

برای افرادی که SEO را از این نقطه مشاهده می کنند ، روزهای قدیمی از بین می روند. از آنجا که پنگوئن و پاندا از گوگل اکنون در برابر هرزنامه و محتوای بد در وب ایستاده اند ، پیوند لینک به نوبه خود ممکن است به وبلاگ یا وب سایت آسیب برساند. این ممکن است دلیلی برای تعجب باشد که چگونه می توان SEO را این روزها حتی هنگام نظارت بر پاندا و پنگوئن به دست آورد؟ جواب ساده است – به مبانی بروید.

مبانی

هنگام تهیه یک بخش بازاریابی از مطالب ، در سطح شخصی درباره آن فکر کنید ؛ به عنوان یک کاربر ، چه چیزی باعث می شود مطالب ارزش خواندن داشته باشند؟ جذابیت چه خواهد بود؟ آیا این شامل اطلاعات و جزئیات ارزشمندی است ، یا این فقط یک قطعه سرگرم کننده است ، اما بی معنی است؟ بدیهی است ، باید به مؤلفه های SEO نیز توجه داشت که بر کل فرمول سئو تأثیر می گذارد.

اتوماسیون

این مقاله با هدف کمک به خوانندگان و دست اندرکاران سئو درک می کند که تنظیمات سئو که در حال انجام است ، در درجه اول قرار است ما را در زمانی بدست آورند که محتوا واقعاً خاصیت داشته باشد. رفته است روزهایی که محتوای وبلاگ با کیفیت پایین و پیوندهای اسپم حاکم است. پیش بینی می شود به زودی از ابزار و ماشین آلات برای ساختن پیوندها بمیرند.

فیلم های خود را تبلیغ کنید

همین مقادیر اکنون در فیلمهای SEO اعمال می شود. صرف نظر از این که اگر کسی میزبان فیلم بر روی سیستم عامل میزبانی حرفه ای یا از طریق YouTube باشد ، مؤلفه های فوق الذکر SEO هنوز هم نقش اساسی را ایفا می کنند تا بینندگان بتوانند یک فیلم پیدا کنند. بعد از اینکه به طور صحیح کلمات کلیدی خود را جستجو کردید ، باید آنها را در عنوان و توضیحات ویدیو وارد کنید. برای انجام درست این کار ، زمان مناسبی را برای کپی کردن صحیح از فیلم یا به دست آوردن خدمات شخصی پیدا کنید. بارگیری نسخه متن ضروری است زیرا این فرصت کافی را برای نمایش فیلم در SERP فراهم می کند.

نکاتی درباره SEO در YouTube

  • محتوای ویدیو

  • علاقه و مشارکت کاربر

  • مؤلفه های محتوای ویدیو

  • کلمات کلیدی

  • عنوان کلیپ ویدیویی

  • توضیحات فیلم

  • برچسب های ویدیویی

  • فیلم را کپی کنید

  • مجوز کانال

  • تحویل محتوا

توجه داشته باشید که این نکات به منظور اهمیت در موفقیت SEO SEO در لیست ذکر شده است.

فیلم های SEO – مخصوصاً YouTube – دقیقاً مانند هر سایت SEO هستند. با این حال ، توجه داشته باشید که در بالای لیست ، اولویت بندی محتوای ویدیو و همچنین علاقه و اشتراک کاربران است. ویدئویی بدون محتوا و نمی تواند بینندگان خود را به خود جلب کند ، آن را نادیده می گیرد. Google می تواند کمبود پست یا علاقه را تشخیص دهد ، بنابراین نتیجه می گیرد که این فیلم مفید نیست.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا