طراحی و سئو وب سایت

بررسی ژن ویدئو | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

هنگامی که بازاریابی م aثر به یک استراتژی بازاریابی مرکزی تبدیل می شود ، بسترهای بیشتری برای اهداف و نتایج ملموس ایجاد می کند. در “ملموس” ، این پولی است که می توانیم هنگام فروش به دست آوریم. پنج سال پیش ، یک پلت فرم نباید از توانایی خود برای “ایجاد آگاهی” یا “ایجاد روابط واقعی” یا ایجاد کلمات سالم و خنده دار دیگری استفاده کند که شما را از این واقعیت که ارزش پول شما را دور می کند ، دور کند. راهی برای اندازه گیری وجود ندارد. ارزش کمپین ندارد: مهم است. بسیار ضروری است. اما این تنها یک مرحله است. تصور کنید که می خواهید یک ماشین چهار چرخ بخرید و با فروشنده ای ملاقات می کنید که می گوید: “می دانید ، شرکت سوبارو کاری را که شما می خواهید انجام می دهد.” سپس سوبارو مکالمه را تا انتها گذاشت. فقط شما را هیجان زده می کند. از سوی دیگر ، تغییر کمپین های بازاریابی به استراتژی ها و ابزارهای بیشتری برای پیاده سازی نیاز دارد.
Gen.video در صنعت بازاریابی پویا جدید است ، اما شرکت مادر آن ، Expo Communication ، تقریباً دو دهه تجربه در بازاریابی ، تولید محتوا توسط کاربران و تجارت ایمیل دارد. تنها چیزهایی که نمی توان آنها را با هم مقایسه کرد تأثیرگذارها هستند ، اما می توانید آنها را تنها بگذارید زیرا هنگام شروع به کار غرق نمی شوند. نمایشگاه بازاریابی را قبل از تاریخ حدود ده سال تبلیغ کنید. و نشان می دهد که این شرکت به جای ماندن در بالای دستاوردهای برجسته ، گلدان های جدیدی ارائه می دهد.
Gen.video از این فرصت استفاده کرده ، از موفق ترین بازاریابی استفاده کرد و آن را به عنوان یک شبکه اتحادیه داخلی معرفی کرد که کانال های رسانه های اجتماعی را به عنوان بازاریاب می پذیرد. این اصل خودآگاهی است: ضروری است ، اما اولین قدم در یک فرایند طولانی تر به معنای استفاده از gen.video است ، هنگامی که نام تجاری به UGC پرداخت می کند ، کتابخانه ای از دارایی های تجاری را جمع آوری می کند که می تواند بسیار بیشتر در کانال به اشتراک گذاشته شود نسبت به رسانه های اجتماعی کجا دیگه؟ ادامه مطلب را بخوانید و از جزئیات آن مطلع شوید.
خلاصه:

قیمت گذاری
Gen.video قیمت ها را به صورت عمومی اعلام نمی کند ، اگرچه آنها می گویند مارک هایی را که می توانند از طریق کانال های تجارت الکترونیک به فروش برسند ، هدف قرار می دهند. سه گزینه ارائه شده است:
خود سرویس – تیم gen.video با سرویس شما برای ارسال و نظارت بر مشتریان همکاری می کند. مجوز سالانه فروخته می شود.
خدمات مدیریتی – که به نوبه خود ، سالانه ارائه می شود.
یک کمپین واحد – این چیزی نیست که آنها سعی در ترویج آن دارند ، اما گاهی اوقات آنها با gen.video که می خواهند یک کمپین واحد انجام دهند ، مطرح می شوند. هزینه این کار کم است.

جزئیات
محبوب ترین پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار را می توان دومی در نظر گرفت و gen.vido مطمئناً در آن دسته قرار می گیرد. با توجه به شدت ادغام با اتحادیه های داخلی ، مبالغه نیست اگر بگوییم این یک راه حل پایدار تا پایان است. اما او می پرد.
در نگاه اول ، gen.video یک بازار قدرتمند به نظر می رسد ، با گردش کاری که از سطح کمپین شروع می شود.از آنجا که من از کلمه “بازار” استفاده کردم ، مهم است که در اینجا توجه داشته باشم که این فیلم gen.video نیست. هیچ اطلاعاتی در مورد اینفلوئنسرها برای Discovery و هیچ پوشش خبری برای جامعه میزبان وجود ندارد. این بخش تنها تمرکز نیست ، و با خواندن خواهید دید که چرا این بخش احساس سبکی یا کمبود نمی کند زیرا در آن ویژگی گنجانده نشده است (و در واقع ، در حال افزایش و گسترش تحقیقات است ، که مشخص شده است عملی تر باشید) کافی است بگوییم که از شما انتظار می رود فهرستی از افراد تأثیرگذار تهیه کنید (یا آنها را در جای دیگری پیدا کنید). gen.video یک ابزار مدیریت ارتباط عالی است و به شما داده می دهد تا لیست پیشرفته را حذف کنید.

بنابراین اجازه ندهید به کمپین بازگردیم: از آنجا که این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که محتوای مربوط به یک محصول خاص را نشان دهد ، نحوه تعریف هر کمپین بسیار مشخص می شود. مانند هر بازار دیگری ، بودجه خود را وارد می کنید و سپس بخشی از تلاش و پول خود را صرف محصولات رایگان می کنید. شما می توانید لحظات مختلفی را که انتظار دارید مانند تعیین اهداف ، درج نشانه های بصری (از جمله b-videos برای تأثیرگذارها برای ویرایش ویدئوهای شما) ، تنظیم تاریخ و تنظیم زمان انجام دهید. می توانید جستجو کنید.
اگر این میزان بیش از حد انتظار بود ، به محض روشن شدن پرونده با گزارش فروش تماس می گیرند. Gen.video داده ها را از محل فروش محصولات شما جمع آوری می کند: البته وب سایت خود شما ، اما همچنین خرده فروشان اصلی مانند آمازون ، وال مارت و Target در قالب داده های بازاریابی. در این راستا ، بخشی از انتشار شامل شرح دسته ، دسته ها ، رقبا و محصولاتی است که آنها تولید می کنند. همه چیز با گزارشی به شما برمی گردد که نه تنها یک گزارش فروش است ، بلکه تصویری از محصول و نام تجاری خود را در دنیای خرده فروشان بزرگتر به شما ارائه می دهد.

برای توسعه بیشتر کمپین خود ، مشخصات شخصی خود را در مورد محصول یا محصولاتی که ارائه می دهید ایجاد می کنید. شما تصویری از هر کدام با پیوندی به صفحه محصول وب سایت فروشگاهی که پیدا کرده اید بارگذاری می کنید. با استفاده از این اطلاعات و کلیک روی یک دکمه ، می توانید یک صفحه فرود برای محصول ایجاد کنید ، پیوندی که به مخاطبان شما امکان می دهد (با اطمینان) به پست های آنها گوش دهند. از این صفحه ، آنها می توانند فروشنده ای را که می خواهند محصول را از آنجا خریداری کنند ، انتخاب کنند.
هنگامی که کمپین به پایان رسید ، می توانید پیش بروید و شروع به اضافه کردن تأثیرگذار به لیست خود کنید. در مدیریت این اینفلوئنسرها می توانید راه های دیگری را پیدا کنید که gen.video ظاهر می شود. IRM مدیریت را تا آنجا که می توانید آسان می کند: مدل قرارداد ، حقوق محتوا ، توافق نامه پرداخت ، تدارکات حمل و نقل (برای محصولات رایگان) ، مقالاتی که قبلاً انجام شده است ، پیوندهای پیگیری-یا لیست محصولات مرتبط با آن پیوند.
در مدل مدیریت داخلی ، که متعلق به خالق شما است ، همه کتابخانه ها را ایجاد کنید.ویدئو دیگر انتظار نمی رود از آنجا که استفاده از این ویدئوها بیشتر از پست های اصلی رسانه های اجتماعی تلقی می شود ، از ابزارهای با کیفیت بالا در فرایند تأیید استفاده می شود. ایده ها و ایده ها را می توان در مناطق خاصی از فیلم قرار داد ، بنابراین زمینه ای فوری وجود دارد که در آن بیان می شود. این را می توان با استفاده از یک ابزار تبدیل متن به متن انجام داد ، که به شما امکان می دهد با قسمتی که ترجمه ویدئو را برجسته می کند ، بازخورد دهید (این برنامه یک بسته خودکار با عنوان متن برای این مقاله ایجاد می کند). همچنین دارای یک بسیاری از ویژگی های مدیریت نسخه پیشرفته برای آن ، بنابراین می توانید چندین نسخه از ویدیو را مشاهده کنید ، با یادداشت هایی که منجر به تغییرات می شود.

با همه این توصیفات کمپین ، جای تعجب نیست که گزارشات ارائه شده در انتهای دیگر دقیقاً یکسان باشند. شما می توانید بین چهار دیدگاه مختلف در مورد نتایج کمپین متناوب باشید:
خلاصه عملکرد را در برابر KPI های از پیش تعریف شده تجزیه و تحلیل می کند: دسترسی ، درک ، پیشرفت ، تجزیه و تحلیل احساسی ، قیمت هر فشار ، نرخ جستجو و غیره. همچنین مقاله ای را مشاهده خواهید کرد که به طور خلاصه شامل مقدار پیام شما و میزان ترافیک و پولی است که از آن دریافت می کنید.

خلاصه ای از موفقیت اینفلوئنسر که بلافاصله توضیح می دهد که کدام یک از سازندگان شما ارزشمند هستند و کدام سرمایه گذاری نمی کنند.
خلاصه فروش ، عملکرد فروش و ترافیک هر فروشنده را نشان می دهد. چند نفر از Amazon vs Target خرید کردند؟ میزان کلیک بین کاربران چقدر است؟ محصول کیست؟ در اینجا به چند سال پاسخ داده شده است.
اگر کانال اجتماعی آسیب نبیند ، خلاصه نمایش یک بعد مشابه را نشان می دهد.

اگر بخواهم یکی را انجام دهم ، یکی از مشکلات احتمالی عدم ارائه داده ها با گزارش کمپین خواهد بود. منطقی است که ویدیوی gen. روبروی شما آن را نشان نمی دهد. این نوع تأثیر و تجزیه و تحلیل مخاطب معمولاً در تبلیغات مدل Discovery انجام می شود. با گردگیری کمپین هایی که توسط مخاطبان آماده شده و خریداری شده است ، آگاهی را افزایش می دهد. این به شما این امکان را می دهد که لیست تأثیرگذار خود را مطابق آن پاک کنید. با این حال ، انتقاد کمی از این پلت فرم قابل توجه و منحصر به فرد است.
در نتیجه
همانطور که gen.video تمرکز خود را بر روی معیارهای گذرا مانند گزینه ها و اتصالات متمرکز می کند ، به عنوان یک نرم افزار جدید ظاهر می شود که روش های جدیدی را برای سودآوری مارک ها پیدا می کند. برای یک نام تجاری معمولی که حداقل چند انگشت در تجارت الکترونیک دارد ، این پلت فرم یک ابزار کامل است که فروش و بازاریابی را با هم ترکیب کرده و راه هایی برای تقویت هر دو تلاش پیدا می کند.
Genvideo به این مارک ها اجازه می دهد از استراتژی های طبیعی رسانه های اجتماعی مورد نیاز در مشاغل مدرن استفاده کنند و سپس راه هایی را برای مدیریت همه آنها در آینده ارائه می دهد و اهداف و محتوای آنها را به ترافیک و فروش بیشتر می رساند.جنویدئو

ویژگی های

راحتی در استفاده

گزارش

.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا