بررسی Brybe | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

بررسی Brybe | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "بررسی Brybe | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

اگر احساس شوخی نمی کنید ، ممکن است آن را با نام “Brybe” مرتبط کنید ، که به معنای واقعی کلمه به معنای یک معامله مبهم و کم حرف است. از طرف دیگر ، سازندگان Brybe از تمسخر نام او ، نوع چشم نوازی و گوش دادن به نوع انتقادات انتقادی تجاری که طی سالهای گذشته موضوع این موضوع بود ، بسیار ناامید شدند. این امر به ویژه در بازارهایی که اغلب به دلیل واقعیت می توان مبادلات را در اولویت قرار داد ، صادق است.
ایگور فدنکوف ، مدیر عامل و بنیانگذار Brybe ، این نام را به جای خدماتی که ارائه می دهد ، به عنوان نمادی از فرهنگ این شرکت توصیف می کند. تیم آنجا دوست دارد از آن لذت ببرد – هر روز فضای اداری زیادی وجود دارد – اما هیچ چیز مشکوک و مشکوکی در صحنه وجود ندارد. بریبی با نیاز به حل مشکلاتی که فدنکوف به عنوان مدیر فروش شرکت فناوری با آن روبرو بود متولد شد. وی دریافت که بازاریابی تأثیرگذار فرآیندی دشوار و پرهزینه است. بهترین سیستم عامل ها با مارک اصلی ساخته شده اند (و قیمت آنها) ، در حالی که هزینه بزرگترین مهاجمان یکسان است. و گرچه بستر مناسبی برای مشاغل کوچکتر وجود دارد ، آنها به سرمایه گذاری و انرژی نیاز دارند که مشاغل کوچک معمولاً ندارند.
برای مشاغل کوچک – کسانی که بازاریابی یا بودجه کمی ندارند – سازندگان Brybe چیزی موثرتر ایجاد کرده اند. تمرکز بر تأثیرگذارهای نانو و خرد است ، جایی که هزینه کم ، تحرک سریع و نرخ ارز بالا مهمترین نکات هستند. برای سرعت بخشیدن به کارها ، Brybe با الهام از Fiverr به شما امکان می دهد “بسته های” خود را بسازید. این بسته ها ترکیبی از خدمات کم هزینه با کلیه شرایط ، شرایط و قیمت های ذکر شده در صفحه نمایه مهاجمان است. فعال کردن یک اینفلوئنسر در یک سیستم عامل که بسته ای از قبل ساخته شده را ارائه می دهد ، با کلیک یک دکمه انجام می شود.
Brybe همچنین کارها را به روش سنتی تری با CRM و همه ابزارهای مدیریت کمپین که از بازار انتظار دارید انجام می دهد. این انتخاب به این معنی است که بریب فقط کار کمی برای این بخش جلب نکرده است. لیست مارک های تأثیرگذار “brybed” است تا با نام های شگفت انگیزی مانند آدیداس ، پنتون ، کادیلاک ، جیپ ، سامسونگ و بسیاری دیگر کار کند. اگر شما بستری برای خدمت به یک شرکت کوچک هستید که نام بزرگی را به خود جذب می کند ، می دانید که آنها کار خوبی انجام می دهند.
خلاصه:

قیمت
قیمت آن به همین سادگی است. ثبت نام رایگان است و برای دسترسی به تمام ویژگی های Brybe هزینه ماهانه ای وجود ندارد. اینفلوئنسر قیمت را تعیین می کند (یا شما با آنها مذاکره می کنید) و مارک 15٪ بیشتر از توافق طرف پرداخت می کند. اینفلوئنسرها می توانند از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنند – برایب هزینه های خود را دریافت نمی کند. بحث در مورد مدل اشتراک (یا فقط افزودن) اشتراک به دلیل توسعه سایر توابع وجود دارد. به زودی برنامه های جدیدی وجود دارد ، بنابراین امیدوارم یک مدل قیمت گذاری ثابت وجود داشته باشد.
جزئیات
وقتی برای Brybe ثبت نام می کنید ، از شما خواسته می شود خود را در یکی از کادرهای سه کاربره: خریداران ، اینفلوئنسرها و فریلنسرها قرار دهید.دو لیوان اول هنوز قابل مشاهده هستند و لیوان سوم ، اما از آنجا که از نظر ضربه منحصر به فرد هستند ، به جزئیات بیشتری می پردازم. فریلنسرها نیز ایجاد می کنند ، اما لازم نیست موثر باشند. شاید آنها طرفداران زیادی نداشته باشند ، یا شاید نمی خواهند توجه آنها را جلب کنند ، یا شاید این یک مرد عصبانی است که در حال نوشتن یک تبلیغ تجاری است و نمی خواهد در شبکه های اجتماعی تعامل کند. فریلنسرها سازندگان محتوای محلی هستند: عکس ، فیلم ، کلمات ، تصاویر و غیره خریداران می توانند با افراد در Brybe ارتباط برقرار کنند ، اما فقط Influencers و Freelancers با خریداران همکاری می کنند.

ویژگی منحصر به فرد دیگر ، امکان خرید از سیستم عامل حتی بدون ثبت نام حساب کاربری است. همه اینفلوئنسرهای 550k + را در یک پایگاه داده قابل جستجو پیدا نخواهید کرد ، یا همچنین 13K + اینفلوئنسرها را وارد می کنید و بلافاصله آماده کار هستند. اما نمونه های سنگینی از اصطلاح شفافیت را در آنجا خواهید یافت. البته ، شما می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی همه چیز را پیدا کنید ، یک گزینه کاملا بدون ریسک. حداقل ، حتی اگر گزینه اشتراک رایگان وجود ندارد و ورود رایگان است ، می توانید مطمئن باشید که فروشنده از اطلاعات شما برای رشوه دادن شما استفاده نخواهد کرد.
همچنین لازم به ذکر است که گرچه بر روی نانو و میکرو اثرات متمرکز است ، اما بسیاری از اثرات شناخته شده را دارد. پیوند دادن یا فروش قرارداد در اینجا کار ساده ای نیست ، اما با همکاری بریب بر روی توانایی شما در کار با این برند ، دسترسی شما به افرادی مانند لئو مسی یا کالن بالینجر (معروف به میراندا آواز) از همیشه بهتر است. .

اما بیایید وارد گوشت این نرم افزار شویم ، روند واقعی بازاریابی موثر. مارک ها می توانند کمپین هایی را ایجاد کنند که به درخواست سازنده (اینفلوئنسر یا فریلنسر) به سیستم عامل تحویل داده می شوند ، یا می توانند افراد را پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. هر دو روش بخشی از فرآیند اندازه گیری مرحله قبل است. برای پر کردن در انتخاب کانال انجمن ، تعریف کمپین ، ارسال عکس و موارد دیگر ، یک کمپین با یک صفحه پس زمینه ایجاد کنید. Discovery عبارت است از کشف استعداد یک وب سایت و اصلاح آن از طریق تعداد محدودی موتور جستجو ، از جمله دسته ، دنبال کنندگان و جغرافیا. سانسور تحقیقات در مقایسه با آنچه بازارهای دیگر ارائه می دهند ناچیز است ، اما موارد زیادی وجود دارد که Brybe در تلاش است به انجام برساند.
به همین ترتیب ، پروفایل های اینفلوئنسر اطلاعات کمی دارند. کانالها و آمارهای اجتماعی آنها ، BIOS (نوشته شده توسط اینفلوئنسر یا نماینده با استعداد آنها) و لیست دسته ها در محتوا مسدود شده است. این یک روش مطمئن برای یافتن افراد مناسب نیست ، زیرا خود تأثیرگذاران مسئول پر کردن این مشکل هستند. به ویژه در مقیاس نانو و سطح میکروسکوپی ، تأثیرگذارها معمولاً ترس خود را از آنچه که نیاز دارند ، نشان می دهند. به همین دلیل است که تحقیقات در این گروه تا آنجا که ممکن است دقیق نیست – تحقیقات من در مورد علت نتایج بسیار کمی در افرادی داشته است که کبد هیچ ارتباطی با غذا ندارد.با این حال ، برایب با ارائه پیوندهایی به نمایه های خود ، جستجو را آسان تر کرد. حتی در مورد فریلنسرها ، آنها می توانند گالری کارهای خود را جستجو کنند.

اگر یک توسعه دهنده بسته خدمات (به نام Brybes) ارائه دهد ، منوی گزینه ها را در نمایه او مشاهده خواهید کرد. موادی که سازندگان برای این کار تهیه کرده اند بسیار خوب و دارای جزئیات بسیار خوبی هستند. تمام جزئیات مربوط به Brybe ذکر شده است ، از زمان پردازش ، تا تعداد تغییرات ، جزئیات سود. سازنده جلو کنترل زیادی را ارائه می دهد ، که واقعاً یک ویژگی خوب است. بیش از هر بازار ، تولیدکنندگان وقت دارند که به سبک خود کنسرتی پیدا کنند ، به شرطی که این برند احساس حرفه ای بودن کند. شخصی که اطلاعات شخصی در مورد بسته Brybes شما را به شما نمی دهد یا اطلاعات شخصی به شما نمی دهد شخصی است که ممکن است اهمیت زیادی برای مارک شما نداشته باشد. خالقانی که می توانند واژه ها را واضح تلفظ کنند و آنچه روی میز است را تشخیص دهند ، می توانند حرفه ای تر شوند.

Brybs محدود به این از پیش تعیین شده نیست. همچنین می توانید درخواست های سفارشی ارسال کنید و از سیستم پیام رسانی داخلی برای مذاکره در مورد جزئیات استفاده کنید.

مدیریت هر کاری که در زمین انجام می دهید نیز به خوبی انجام شده است. یک نمودار مدیریتی وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی سفارشات خود را کنترل کنید و ببینید کدام سفارشات کار می کنند ، چه کاری انجام می شود ، چه انتظاری دارید و … از این نمودار می توانید “Wallet” خود را نیز مدیریت کنید. رشوه برای مدیریت پرداخت ها از سیستم سپرده گذاری استفاده می کند. قبل از اینکه بودجه خود را تحویل دهید و مهلت مقرر را بپذیرید ، پول در کیف پول خرج می شود اما هنوز در اختیار تولید کننده قرار نگرفته است. پرداخت ها به کار انجام شده بستگی دارد و داشبورد به شما امکان می دهد پرداخت ها را مدیریت کنید.

و سرانجام ، سرویس دیگری نیز وجود دارد که کمی بی نظیر است – برنامه Brybe Affiliate. این یک برنامه ارتباطی برای سازندگان است ، بنابراین یک روش عالی دیگر برای جمع آوری پول برای کاربران کمتر از متوسط ​​است. آنها می توانند تا 50٪ از درآمد کسب شده توسط کاربرانی که با آنها تماس می گیرند ، اعم از تولید کننده یا مارک ، در طول عمر آن کاربر. این لزوما به نفع مارک ها نیست ، جز این که چنین کمپین جالبی برای پیوستن به آنها مطمئناً سازندگان بیشتری را به سایت جذب می کند.
در نتیجه
برایب در صحنه تازه وارد است و رویکرد جالبی را نشان می دهد. آنها کاملاً با خرد حاکم امروزی در قالب معاملات موثر در تضاد هستند. اما توجه به این نکته مهم است که آنها این کار را بدون وعده راه حل پایدار انجام دادند. آنها نرم افزارهای مورد نیاز برای مشاغل کوچک را جمع آوری کرده اند و هنوز برخی از مارک های بزرگ را برای تکمیل آنچه استفاده می کنند نگه می دارند.
احترام به کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر – و به طور کلی حمایت افراد مشهور – واضح است ، اما آنها این کار را با اطمینان انجام دادند.این هنوز کاملاً واقعی است ، زیرا همه افراد درگیر هدف خود را می دانند: محتوایی که به خوبی پشتیبانی ، موثر و قابل کنترل باشد ، به مخاطبی ارائه می شود که آن را بپذیرد. می دانید ، چیزی به نام “بازاریابی موثر”. برایب این را خوب می دانست و حتی مجبور نبودند برای گفتن آن به من پول بدهند.

.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا