اپلیکیشن و نرم‌افزاربازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

برندهای معروف عینک های مخصوص کامپیوتر و موبایل که باید بشناسید

برندهای معروف عینک‌های مخصوص کامپیوتر و موبایل که باید بشناسید!

اینترنت | تبلت

 

عینک‌های کامپیوتر و موبایل این روزها به شدت رواج پیدا کرده اند به طوری که تمام  افرادی که به صورت طولانی از کامپیوتر یا موبایل استفاده می‌کنند، علاقه مندند با استفاده از این نوع عینک‌ها از سلامتی چشمان خود محافظت کنند. ما در اینجا قصد داریم با بررسی این موضوع که چرا باید از این عینک‌های مخصوص استفاده کرد و کدام یک از برندهای موجود در این حوزه می‌تواند، راهگشای ما باشد به شما کمک کنیم.

توصیه می‌کنیم که اگر در طول روز به طور مکرر از موبایل یا کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنید، حتماً وقت بگذارید و این محتوای کوتاه، خلاصه و مفید را با دقت فراوان مطالعه کنید.

چرا باید از عینک‌های مخصوص کامیپوتر یا موبایل استفاده کنیم؟

آیا برای شما هم سوال است که چرا باید از عینک کامپیوتر یا عینک موبایل استفاده کرد؟ خب در اینجا باید به عقب برگردیم و در مورد نور آبی و بنفش به شما توضیحاتی ارائه کنیم! توضیحاتی که می‌تواند به شما کمک کننده باشد.

نور آبی و بنفش طیفی از نور مرئی است که مانند دیگر طیف‌های نوری ساطع می‌شود و منبع اصلی آن خورشید است. با توجه به اینکه میزان زمانی که مردم در مقابل نمایشگرها می‌گذرانند به بالاترین حد خود رسیده است، آیا باید نگران نور آبی ساطع شده از صفحات نمایش دستگاه‌های دیجیتالی بود؟ نور آبی دارای طول موج‌های کوتاه با انرژی بالا است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست. طول موج آن بین 400 تا 500 نانومتر است که همانند نور ساطع شده از LED و LCD ‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها، کامپیوترها و تبلت‌ها، چراغ‌های LED و لامپ‌های فلورسنت است (طول موج‌هایی بین 400 تا 490 نانومتر دارند).

ما می‌توانیم نور آبی را در همه جا پیدا کنیم. اگرچه این دستگاه‌ها تنها کسری از نور آبی را که در نور خورشید وجود دارد ساطع می‌کنند، اما ما برای مدت طولانی از آنها استفاده می‌کنیم. به نظر می‌رسد که ما نمی‌توانیم از نور آبی فرار کنیم، حتی اگر در خانه بمانیم و همه پنجره‌ها بسته باشند، زیرا ممکن است جلوی تلویزیون نشسته باشیم یا در حال استفاده از لپ تاپ و موبایل خود باشیم.

دریافت بیش از حد نور آبی به ویژه در شب اختلال ایجاد می‌کنند. قرار گرفتن در معرض نور آبی باعث سرکوب ترشح ملاتونین (هورمون تنظیم چرخه خواب و بیداری) می‌شود. علاوه بر این، منجر به سندروم چشم دیجیتال، خشکی و خستگی چشم، التهاب و درد چشم و سردرد می‌شود.

حالا که متوجه شده اید که این نور چه ضررهایی برای شما به همراه دارد، بهتر است به فکر راه حلی اساسی باشیم! راه حلی که می‌تواند پاسخی جامع و کامل برای ما به همراه داشته باشد.

راه حل پیشنهادی تکنولوژی استفاده از عینک‌های مخصوص کامپیوتر یا موبایل است که می‌تواند جلوی ضررهای احتمالی را بگیرد و سلامتی چشمان ما را تضمین کند.

عینک‌های موبایل و کامپیوتر دارای برندهای مختلفی هستند، اما بهترین‌های آن‌ها را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تا قادر باشید با آگاهی کامل از مزایای و معایب هر برند، خریدی عالی انجام دهید. (در پایان هم با معرفی یک فروشگاه مرجع در این حوزه به شما کمک می‌کنیم که محصولات مورد نیاز خود را از یک فروشگاه مرجع که محصولات اورجینال عرضه می‌کند، تهیه کنید.)

برندهای تولید کننده عینک‌های کامپیوتر و موبایل

برندهایی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، در این زمینه امتحان خود را پس داده اند و جزو برندهای برتر تولید کننده به شمار می‌آیند که می‌توانید از آن‌ها برای محافظت از چشمان خود استفاده کنید.

برند هویا

عینک هویا، یکی از خاص‌ترین و بهترین تولید کننده‌های عینک مخصوص کار با موبایل و کامپیوتر شناخته می‌شود. عدسی‌های عینک بلوکنترل هویا ساخت کشور ژاپن هست و می‌توان به عنوان بهترین عدسی ژاپنی موجود در بازار جهانی آن را شناخت. این عدسی‌ها با استفاده از یک پوشش بسیار پیشرفته تمامی طیف مضر نور ابی را فیلتر می‌کند و تنها بخش مفید نور آبی را از خود عبور می‌دهد. به عبارتی، این دسته از عدسی‌ها مقدار مشخص و کنترل شده ای از طول موج‌های نور مرئی که برای چشم‌ها مضرر است (یعنی نور آبی-بنفش) را فیلتر می‌کنند.

عدسی‌های هویا در عین حال که به صورت کنترل شده مانع عبور طول موج‌های مضرر می‌شود، خصوصیات اپتیکی عدسی و سایر خصوصیات مربوط به کیفیت پوشش آنتی رفلکس را در بالاترین سطح آن حفظ می‌کند. این گروه از عدسی هویا با توجه به طراحی اسفریکی که دارند چشم را بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر از آن چیزی که واقعاً هست، نشان نمی‌دهد. بنابراین، اگر ظرافت و زیبایی برایتان اهمیت دارد عدسی‌های هویا بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

مزایای عینک بلوکنترل هویا:

  • نور مضر آبی را خنثی می‌کند و از فشار و خستگی چشم جلوگیری می‌کند.
  • تابش خیره کننده را کاهش می‌دهد تا دیدی راحت‌تر و آرام‌تر داشته باشید.
  • درک کنتراست جهت تجربه رنگ طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد.
  • دارای 3 سال گارانتی
  • دارای 3 لایه پوشش بلو کنترل بسیار پیشرفته و باکیفیت

ویژگی عینک بلوکنترل هویا:

  • بالاترین مقاومت در برابر خراش (عمر طولانی آنرا بدون افت کیفیت تضمین می‌کند.)
  • آنتی رفلاکس تا 99% (عدم انعکاس و ایجاد تصویر نورهای محیطی بر روی سطح عدسی و امکان دید شفاف‌تر)
  • سطح صیقلی و لغزنده این پوشش، تمیزی آسان‌تر و در نتیجه طول عمر بیشتر عدسی را نیز به همراه دارد.
  • خاصیت ضد الکتریسیته ساکن مانع از چسبیدن گرد و غبار به سطح لنز می شود.
  • دافع آب، چربی و آلودگی

برند زایس

زایس در واقع یک کمپانی معتبر آلمانی فعال در زمینه طراحی و ساخت عدسی‌های طبی است که محصولات با کیفیتی را با قابلیت‌ها و خصوصیات ویژه به بازار عینک طبی و آفتابی عرضه می‌کند. لنزهای بلوکنترل زایس از مقاومت بالایی در برابر اشعه‌هایِ مضرِ نورِ مرئیِ ساطع شده از سیستم‌های کامپیوتری برخوردار هستند.

کمپانی زایس عدسی‌های مختلفی را با مشخصات ویژه طراحی و به بازار عرضه می‌نماید؛ از این‌رو افراد می‌توانند با توجه به نیازشان به تهیه و خرید عینک زایس اقدام کنند.

افرادی که کار و فعالیت آنها در ارتباط با تجهیزات الکترونیکی دیجیتال نظیر موبایل، تبلت و کامپیوتر است و برای مدت طولانی در شبانه‌روز به صفحه نمایشگر چنین دستگاه‌هایی خیره می‌شوند، استفاده از عینک کامپیوتر و موبایل یا به اصطلاح عینک‌های بلوکنترل برای آنها امری ضروری است.

بلوکات یا بلوکنترل، مسئله این است!

خرید عینک بلوکنترل یا عینک بلوکات بستگی به نیاز شما دارد! به همین علت توصیه می‌کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عینک امیر، محصولات موجود در این سایت را بررسی کرده و با کمک مشاوره کارشناسان فروش، محصولی که با نیاز شما تناسب دارد را تهیه کنید.

در این زمینه هم اگر سوال یا تجربه ای دارید، می‌توانید با ما و دیگر خوانندگان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا