بنابراین SEO چگونه کار می کند؟

SEO چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه عمیق تر به جستجوگرها بپردازیم و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار SEO پیدا کنیم ، ابتدا اجازه دهید دقیقاً بدانیم که SEO چیست.

همانطور که همه ما می دانیم ، چشم انداز دیجیتال سریعتر از گذشته در حال تحول است ، بنابراین یک نیاز فوری و فوری برای همه مشاغل آنلاین ایجاد می شود نه تنها برای پذیرش روندهای آنلاین و رشد اقتصادی دیجیتال و همچنین بهره مندی از آنها. اگرچه بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای ایجاد یک تجارت آنلاین وجود دارد ، اما موثرترین و پایدارترین روش ، روش ارگانیک است که بخشی از آن SEO یا SEO است.

بهینه سازی موتور جستجو به وب سایت ، وبلاگ ها یا صفحات وب کمک می کند تا آنها را توسط موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط پیدا کنند. SEO نیز به نتایج “ارگانیک” ، “طبیعی” ، “بدون پرداخت” یا “اکتسابی” گفته می شود.

موتور جستجو دقیقا چگونه کار می کند؟

دو مرحله اصلی وجود دارد که در درجه اول مسئول نتایج موتور جستجو هستند. آنها به شرح زیر است:

مطالب پربازدید کاربران

خزیدن: موتورهای جستجو تمام صفحات وب مرتبط با وب سایت را خزیدند. موتورهای جستجوگر عمده مانند گوگل روزانه میلیون ها صفحه را می خوانند.

نمایه سازی: پس از اینکه تمام صفحات از طریق فرآیند خزیدن به دست آمد ، این صفحات برای بازیابی بعدی در بانک اطلاعاتی ایندکس می شوند. روند نمایه سازی بسیار مهم است. هرچه صفحات بیشتر برای وب سایت های شما نمایه شوند ، شانس بهبود رتبه شما بیشتر می شود. اگرچه این بستگی به استراتژی هایی دارد که شما تدوین می کنید.

موتورهای جستجوگر اصلی الگوریتم را بطور منظم به روز می کنند و عوامل مختلفی وجود دارد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر این نتایج تأثیر می گذارد. توصیه می شود نقشه های نقشه را به روز کنید

SEO چگونه کار می کند و بهترین راهنمایی برای SEO چیست؟

SEO بستگی به تعدادی از عوامل مؤثر در رتبه بندی شما به طور مستقیم یا غیرمستقیم دارد. ما در این مقاله به بررسی همه این عوامل می پردازیم. در اینجا عوامل اصلی ذکر شده است:

مطالب این یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است. هرکسی که از بازاریابی دیجیتال شنیده باشد ، باید شنیده باشد که “محتوا پادشاه است”. درست است گوگل در بسیاری از مواقع گفته است که به سایتهایی با محتوای عالی پاداش می دهد. بنابراین اگر می خواهید از وب سایت های دیگر بهتر عمل کنید ، وقتی صحبت از SEO است ، ممکن است بخواهید روی محتوای آنها تمرکز کنید. در صورت تمایل در بخش محتوا ، فاکتورهای مهمی وجود دارد که شامل سهولت خواندن ، استفاده از H1 / H2 به صورت مناسب و پیگیری استفاده از جملات منفی و مکرر می باشد.

در صفحه سئو – اگر می خواهید از رقابت خود پیشی بگیرید ، باید روی صفحه خود در صفحه سئو کار کنید. اصول را درست بدست آورید. با دقت روی توضیحات متا و کلمات کلیدی کار کنید. روی محتوا و پیوند داخلی متمرکز شوید. عناوین مرتبط را اضافه کنید ، همه تصاویر را بهینه کنید (برچسب جایگزین اضافه کنید) ، ترکیبی از عناوین H1 ، H2 ، زیر عناوین را اضافه کنید و کلمات کلیدی LSI را با بررسی تراکم کلمه کلیدی اضافه کنید. قد / توضیحات باید مطابق با دشواری کلمه کلیدی باشد. هرچه مشکل تر می شود ، محتوای شما باید دقیق تر باشد ، و لطفاً حق اصلی را بدست آورید.

بک لینک – ایجاد بک لینک با کیفیت برای تقویت دامنه و صفحه صفحه وب سایت شما بسیار مهم است. برخی از تلاش های شما باید روی ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا نیز تمرکز کند. بیشتر این کارها باید با ایجاد مطالب قانع کننده انجام شود ، زیرا هرچه محتوا شما تولید کنید ، شانس بیشتری در رابطه با وب سایت شما وجود دارد. مرتبط باشید زیرا اگر پیوندها بی ربط باشند ، آسیب های بیشتری را نسبت به Google Classification وارد می کنند. این فقط باید از طریق روشهای اخلاقی با انواع صحیح بک لینک ایجاد شود (استراتژی کلاه سفید).

سرعت سایت (مدت زمان بارگیری صفحه) و تجربه کاربر – Google به سایتهای سریعتر پاداش می دهد. بیش از هر چیز بر تعامل کاربر متمرکز است. معنی آن – اصول سایت باید سالم باشد. به سرعت سایت خود (زمان بارگذاری صفحه) دقت کنید. این نشان داده شد که آخرین به روزرسانی سرعت Google است. شما باید متناسب با آن تنظیم و تنظیم کنید. شما همچنین باید روی معیارهای تعامل کاربر مانند کلیک / از کل برداشت ها کار کنید. تمام این معیارها را روی نرخ گزاف گویی ، نمای صفحه و جلسه متمرکز کنید تا آنها را با جزئیات کامل درک کنید. نگران نباشید ، “سایت سریعتر ، نتایج بهتری”.

دوستی موبایل – ما همچنین در قسمت قبلی مقاله گفتیم که موتورهای جستجوگر الگوریتم های خود را بطور مرتب به روز می کنند و طبق آخرین بروزرسانی الگوریتم گوگل ، تأیید کرد که هرچه سایت مناسب برای کاربران تلفن همراه مناسب باشد ، رتبه صفحات آن نیز بالاتر می رود. بنابراین ، دوستی با موبایل روی تلاشهای SEO تأثیر می گذارد. بررسی کنید که آیا سایت شما سازگار با موبایل است یا نه. اگر اینگونه نباشد ، این اولویت اول شما خواهد بود.

سن دامنهURL و مجوز – سن وب سایت ، URL ، و DA / PA (دامنه و صفحه) همه فاکتورهای مهم SEO هستند. DA / PA با تعدادی استراتژی بهبود می یابد – بک لینک ، کیفیت پیوندهای محتوای داخلی.

بهبود تصویر – توصیه می شود همه تصاویر را در سایت خود بهینه کنید زیرا این امر شانس شما را بهبود می بخشد. عناوین مرتبط و برچسب alt را به همه عکس ها اضافه کنید. این مقدار زیادی به نتایج جستجو در تصویر می ارزد.

اشاره های اجتماعی – در مورد استراتژی های سئو ، نشانک ها یا پیوندهای اجتماعی قابل چشم پوشی نیستند. این نشانکهایی هستند که نه تنها بینش شما را افزایش می دهند بلکه پیوندهایی را به شکل علائم اجتماعی ایجاد می کنند. می توان وب سایت خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تقویت سیگنال به اشتراک گذاشت. بهترین ، بهترین.

داده های ساختاری روی ساختار صفحات وب خود تمرکز کنید زیرا باید دقیقاً هم تراز شوند. نقشه سایت را به روز کنید. نکته اصلی این است که شما باید از دید کاربر خود فکر کنید زیرا می دانیم تعامل کاربر نمی تواند نادیده گرفته شود.

نتیجه گیری: حالا ما می دانیم نحوه کار SEO و چه عواملی اصلی موثر بر سرعت بخشیدن به تلاشهای بازاریابی دیجیتال ارگانیک هستند ، این موارد را در نظر داشته باشید و به صورت جداگانه روی این پارامترها کار کنید تا دیگران را دور بزنید و سایت یا مشتریان خود را در بالای SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) قرار دهید. SEO به روشنی یکی از موثرترین استراتژی ها برای استفاده از تشدید اقتصاد دیجیتال است و همچنین تا زمانی که شما استراتژی های صحیح را دنبال کرده و اصول را سالم نگه دارید ، به نتایج پایدار شما می دهد. این یک روند مداوم است و نیاز به تلاش مستمر دارد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا