ارز دیجیتال

بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2021

بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2021 از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از Knowledge ما به صورت کامل در مورد بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2021 خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین در سال 2021

افزایش مقبولیت بیت کوین و سودآوری استخراج این ارز دیجیتال باعث شده است صنعت استخراج بیت کوین روزبه‌روز بزرگتر شود و همان‌ طور که احتمالاً می‌دانید، برای استخراج بیت کوین دیگر نمی‌‌شود از کامپیوترهای خانگی استفاده کرد و به دستگاه‌های مخصوصی با عنوان ای‌سیک (ASIC) نیاز داریم. از طرف دیگر، با توجه به رقابتی‌بودن فرایند استخراج و سخت‌ترشدن ماینینگ، معمولاً در بازه‌های زمانی چندماهه دستگاه‌های جدید و کارآمدتر به بازار عرضه می‌شوند و آرام‌آرام دستگاه‌های قدیمی‌تر را از دور خارج می‌کنند.

بهترین دستگاه استخراج بیت کوین در حال حاضر کدام مدل است و پس از آن چه مدل‌های دیگری وجود دارد؟ معیارهای مهم در سودآوری یک دستگاه استخراج کدام‌ها هستند؟ پاسخ تمام این سوالات را در این فیلم میبینید.

در این پس از بررسی بهترین دستگاه استخراج بیت کوین جهان، ابتدا کمی درباره معیارهای سودآوری یک دستگاه استخراج توضیح می‌دهیم و سپس بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را معرفی می‌کنیم.

https://www.youtube.com/watch?v=6Wvs3TtyZmU

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا