دنیای وب

بهترین روشها در عامل فروش و بازاریابی B2B – غلبه بر مخالفت Prospect


فروش بیمه B2B می تواند یک کار دلهره آور باشد ، حتی اگر انتظار زیادی داشته باشید. یک فرآیند تصویب بودجه شامل بررسی CFO ، خرید اعضای اصلی تیم ، هماهنگی ، بررسی رسمی و سرانجام وجود دارد. یک قلم از کاغذ درست کنید. در اینجا برخی از چالش های بسیاری که بازاریابان B2B با آن روبرو هستند آورده شده است. هزینه بالقوه بیمه را به این موارد اضافه کنید ، اما اعتراضاتی به میزان پولی که شما ارائه می دهید یا سطح ارتباط شما با رقبا در سمت مدیریت اجرایی “Executive C” وجود دارد و ما فقط در مورد موانع عمده بازاریابی B2B بحث کرده ایم. چرخه چگونه می توانید بر این اعتراض ها غلبه کرده و بپذیرید؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در غلبه بر مخالفت و ایجاد روشی آسان برای بازاریابی آورده شده است:

رایج ترین مقاومت را ارزیابی کرده و پاسخ را آماده کنید.
لیستی از موارد اضافی برای استفاده تهیه کنید – آسانسور شما ممکن است حتی 30 ثانیه دوام نداشته باشد اما پیشنهادات زیادی وجود دارد که باید در جیب خود داشته باشید.
نمونه ای از موفقیت مشتری داشته باشید که مشابه آنچه انتظار دارید و می خواهید آن را به صورت شفاهی و کتبی به اشتراک بگذارید (مطالعه موردی برای مشتریان).
هر زمان منطقی بود این نام پایین می آید – اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، مطمئن شوید که در زمین مناسب هستید.
درباره راه حل ها و استراتژی های بیمه رقابتی اطلاعات کسب کنید و دریابید که چگونه و چرا راه حل برتر شماست. راه حل نهایی شما خدماتی است که به میز می آورید.
راه هایی برای ایجاد یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد پیدا کنید که شما را از رقبا متمایز کند. غالباً ، در گلوله بعدی بهترین راه برای این کار ذکر شده است.
با گفتن آن را بفروشید. داستان جالب تر و اطلاعات منتقل شده کوتاه تر است. شاید شما جزئیات آخرین جلسه ای را که شرکت کرده اید به خاطر نیاورید – اما من مطمئن هستم که تمام جزئیات واضح “پسری که گرگ را گریه کرد” را به خاطر می آورید ، و همه چیز با ازوپ شروع شد.

به دنبال این نکات ، کارگزاران بیمه B2B یا تقریباً هر خرده فروش B2B می توانند نرخ تبدیل آنها را بهبود بخشند و می توانند چرخه فروش بهتری ایجاد کنند. بازاریابی B2B یک هنر و یک علم ، یک بازی اعداد و در نتیجه اعداد است ، اما همچنین یک فرآیند طولانی مدت است که نیاز به بررسی و ارزیابی مداوم دارد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا