برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

بهترین روش خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

برای خرید یک آپارتمان و خانه ابتدا باید منطقه موردنظر خود را به‌خوبی بشناسید؛ زیرا برای خرید یک آپارتمان شما تنها مالک یک آپارتمان نخواهید شد بلکه شریک بخشی از محله نیز خواهید شد. به‌طورکلی ساختمان‌سازی در منطقه اندیشه از دوران قبل از انقلاب اسلامی آغازشده و در همان زمان نیز پیشرفت چشمگیری را به همراه داشته است. در سال­‌های اخیر با رشد جمعیت در منطقه اندیشه موجب شده تا بیشتر خانه­‌های ویلایی تبدیل به آپارتمان شود. این منطقه دارای فازهای مختلفی است که برای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه باید به این نکته توجه داشت. در ادامه به بررسی بیشتر این شهرک می­‌پردازیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

امنیت | تهران

موقعیت جغرافیایی منطقه اندیشه

برای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه، ابتدا باید از موقعیت جغرافیایی این منطقه به‌خوبی آگاهی داشته باشید. این منطقه در بخش‌­های جنوبی رشته‌کوه البرز قرار دارد. به‌طورکلی این منطقه جزو شهر شهریار می‌­باشد که نقشه کلی این منطقه به شکل مثلث است. از سمت غرب این بخش با فردیس کرج و از جهت جنوب و شرق با شهر شهریار در ارتباط خواهد بود. بخش‌­هایی از شهر شهریار همچون شهرک‌­های صدف، شهرک کوثر و شهرک مریم در محدوده اندیشه قرار می‌­گیرند. به‌طورکلی از منطقه شهریار تا میدان آزادی حدود 30 کیلومتر فاصله دارد و ازآنجایی‌که این بخش با سرعت زیادی در حال رشد و توسعه است در آینده این فاصله کمتر خواهد شد.

 اگر ازنظر جغرافیایی و آب‌وهوا بخواهیم این منطقه را بررسی کنیم، این منطقه نسبتاً آب‌وهوای گرم و خشکی دارد. برای خرید آپارتمان در اندیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که این بخش در مسیر بادهای معروف شهریار قرار می‌گیرد؛ بنابراین آلودگی زیادی در این منطقه وجود ندارد و آب‌وهوای پاک و مطبوعی دارد.

جمعیت و ساکنین منطقه اندیشه

یکی از عوامل مؤثر در خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه میزان جمعیت و ساکنین این منطقه است. با توجه به اینکه این منطقه نوپا بوده بیشتر ساکنین این بخش را افراد مهاجر تشکیل می‌­دهد. اکثر ساکنین این منطقه از شهرهای تهران و یا شهریار به این منطقه آمده و سکونت گزیده‌­اند. ساکنین این منطقه را بیشتر افراد کارمند و شاغل در اداره و یا کارخانه‌­های بزرگ اطراف شهر تشکیل می‌­دهد.

طبق آخرین آمارگیری‌­های معتبر جمعیت این منطقه 120 هزار نفر است که همچنان باگذشت زمان نیز این مقدار در حال افزایش خواهد بود. ازجمله هدف­‌های ساختن آپارتمان در این منطقه می‌­توان به مواردی همچون ایجاد محیط‌زیست مناسبی برای مردم، نزدیکی مردم به محل کارشان، استفاده درست از زیرساخت­‌ها، امکان سازمان‌دهی کردن ساکنین شهریار و تهران اشاره کرد.

آپارتمان­‌های اداری و مسکونی مناسب در منطقه اندیشه

در منطقه اندیشه و شهرک صدف آپارتمان­‌ها و ساختمان­‌های اداری باقیمت بسیار مناسب وجود دارد؛ بنابراین برای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه، موارد بسیار مناسبی برای شما وجود دارد. در هر منطقه‌­ای علاوه بر ساختمان­‌های مسکونی برای راحتی ساکنین آن محل باید تعدادی ساختمان اداری و تجاری و فروشگاهی وجود داشته باشند.

در منطقه اندیشه امروزه تعداد بالایی از ساختمان­‌های اداری و تجاری و مسکونی ساخته‌شده که برای رفاه ساکنین آن منطقه تأثیر زیادی دارد. یکی از دلایل رضایت بالای ساکنین این منطقه، نزدیک بودن آن به مراکز اداره­‌های گوناگون است که همه‌­ی ساختمان­‌های تجاری و اداری به‌طور کامل از ساختمان و آپارتمان­‌های مسکونی تفکیک و جداشده و هیچ‌گونه مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد نخواهند کرد.

امنیت | تهران

همچنین به دلیل نزدیک بودن ساختمان‌های اداری به آپارتمان‌­های مسکونی، افراد زیادی که در این منطقه ساکن هستند، در همین منطقه نیز مشغول به کار هستند و دیگر هیچ‌گونه نگرانی برای رفت‌وآمد به سرکار خود ندارند. اگر شما نیز قصد خرید آپارتمان در شهر صدف اندیشه را دارید و شاغل نیز هستید، این ویژگی کار شما را بسیار راحت می­‌کند و با ارتباط گرفتن با مشاوره املاک اندیشه، بهترین آپارتمان را در نزدیکی محل کار خود پیدا خواهید کرد.

امکانات و تجهیزات منطقه اندیشه

بسیاری از افراد برای خرید آپارتمان در اندیشه، نگران امکانات و تجهیزات موجود در این منطقه هستند و ازآنجایی‌که این منطقه نوپا بوده، افراد در نظر دارند که امکانات رفاهی و تجهیزات زیادی وجود دارند. ولی این‌طور نیست… به‌طورکلی در این منطقه امکاناتی همچون مدارس دولتی، میدان‌ها میوه و تره‌بار، مراکز پستی و خدمات پیشخوان دولتی، ورزشگاه و باشگاه­‌های ورزشی بزرگ و مجهز، دارا بودن شعب بانک­‌های مختلفی همچون بانک ملی، مسکن، رفاه و صادرات و …، کتابخانه، سینماهای گوناگون، ایستگاه آتش‌نشانی، پاسگاه­‌های نظامی، دارا بودن مسجدهای گوناگون، پمپ‌بنزین و … وجود دارد.

ویژگی­‌های مثبت برای خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

  1. آب‌وهوای مناسب: شهرک صدف اندیشه به دلیل داشتن فضای سبز و باغات فراوانی که در اطراف شهر شهریار وجود دارد، آب‌وهوای پاک و معتدلی دارد و همین ویژگی یکی از مهم‌ترین دلایل خرید آپارتمان در اندیشه است.
  2. امکانات و تجهیزات رفاهی: همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم بیشتر تجهیزات و امکاناتی که در شهر تهران وجود دارد، در این منطقه نیز افتتاح‌شده و رضایت ساکنین این منطقه را به خود جلب کرده است.
  3. یکی دیگر از نکات مثبت منطقه اندیشه امنیت بالای آن است. این امنیت توسط نیروی انتظامی و همچنین سطح فرهنگی و اجتماعی بالای ساکنین این منطقه به وجود آمده است.
  4. دسترسی سریع و آسان به شهر تهران و کرج: اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه را دارید، دسترسی آسان به شهر کرج و تهران یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این منطقه به شمار می­‌رود. از این منطقه تا شهر تهران و کرج بزرگراه و جاده­‌های باکیفیت زیادی وجود دارد که رفت‌وآمد شما را به این مناطق آسان می‌کند.

خرید آپارتمان در اندیشه

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک اندیشه را دارید از طریق مشاوره املاک اندیشه می‌­توانید ساختمان و آپارتمان موردنظر را در بهترین موقعیت جغرافیایی این شهرک پیدا کنید. این منطقه ازجمله محله­‌هایی است که همواره طرفداران زیادی برای خرید ساختمان داشته است. خیابان­‌های عریض و کوچه­‌های پهن این منطقه، روح فعالیت وزندگی کردن را در این محدوده به وجود آورده است.

امنیت | تهران

نتیجه‌گیری

یکی از مناطق پرطرفدار در اطراف شهر شهریار، منطقه اندیشه و شهرک صدف است که امروزه پیشرفت زیادی درزمینهٔ ساختمان‌سازی و امکانات رفاهی و تفریحی داشته است. بزرگراه و جاده­‌های عریض و باکیفیت این منطقه تا شهر تهران و کرج موجب شده تا رفت‌وآمد به این مناطق آسان شود و یکی از ویژگی‌­های مثبت این منطقه محسوب می‌شود. علاوه بر آن به دلیل داشتن فضای سبز و باغات فراوان و همچنین بادهای معروف شهر شهریار، منطقه اندیشه نسبت به دیگر مناطق آب‌وهوای پاک و بدون آلاینده و آلودگی را داراست.

برچسب ها : خرید آپارتمان در اندیشه

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا