ارز دیجیتالبرترین های کسب و کار

بهترین سایت آموزش فارکس

یکی از منابعی که افراد علاقه مند برای یادگیری فارکس به دنبال آن هستند، وبسایت های آموزشی در زمینه فارکس می‌باشد. در ایران و جهان وبسایت های مختلفی برای آموزش فارکس وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این مقاله آموزشی قصد داریم تا بهترین سایت های آموزشی برای فارکس را معرفی کنیم.

بهترین وبسایت های آموزش فارکس

این لیست از بهترین وبسایت های بوده که در ایران و جهان در زمینه آموزش فارکس فعال هستند. این وبسایت ها خدمات همچون آموزش فارکس و روانشناسی و مدیریت در زمینه فارکس فعال هستند.

1 آکادمی مجیدی راد

اولین وبسایتی که در زمینه آموزش فارکس در ایران قصد معرفی آن را داریم، وبسایت آکادمی مجیدی راد بوده که در زمینه آموزش فارکس و مشاوره آن فعال است. آکادمی مجیدی راد توسط استاد محسن مجیدی راد راه اندازی شده و دارای بخش های آموزشی و خدمات مختلفی است. این آکادمی با توجه به تجربه چندین ساله استاد مجیدی راد در بازار فارکس، دوره های آموزش رایگان فارکس و دوره جامعه فارکس را منتشر کرده است. در دوره آموزش رایگان فارکس، تمامی مباحث ورود به بازار فارکس برای علاقه مندان به این بازار به صورت رایگان منتشر شده است. همچنین در دوره جامعه فارکس، مباحث تکمیلی بازار فارکس با نظارت مستقیم استاد مجیدی راد آموزش داده شده است که به صورت مداوم روند آموزشی دانشجویان دوره مورد بررسی قرار گرفته و وبینارهای پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

محسن مجیدی راد آموزش فارکس

مباحث آموزشی فارکس آکادمی مجیدی راد فقط به این دو دوره ختم نشده و بخش های دیگر مانند تحلیل فارکس، مقالات آموزش فارکس، مشاوره فارکس نیز وجود دارد. در این وبسایت معامله گران علاقه مند به فارکس امکان قرار دادن تحلیل های خود را داشته که از طریق ثبت نام در وبسایت امکان آپلود تحلیل های جفت ارزهای فارکس را دارند. همچنین دیگر معامله گران نیز امکان استفاده از تحلیل معامله گران دیگر را دارند. برای استفاده از خدمات آکادمی مجیدی راد کافیست تا وارد وبسایت مجیدی راد شده و وارد بخش دوره ها و بخش های دیگر شوید. دوره رایگان آموزش فارکس آکادمی مجیدی راد به شرح زیر می‌باشد:

  • بازارهای مالی

نحوه قیمت گذاری در فارکس

  • عرضه و تقاضا در فارکس
  • فعالان بازار فارکس
  • اصول تحلیل تکنیکال
  • ثبت نام در بروکرهای فارکس
  • نصب متاتریدر و معرفی آن
  • پرایس اکشن
  • مدیریت ذهن و احساسات
  • اصول تحلیل بنیادی
  • منابع خبری فارکس و معامله با آن
  • استراتژی ویژه معاملاتی فارکس

2 – وبسایت فارکس فکتوری

دومین وبسایت آموزشی در زمینه فارکس، وبسایت فارکس فکتوری بوده که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. فارکس فکتوری یک وبسایت جامع در زمینه فارکس می‌باشد که با ایجاد یک تالارگفتمان در زمینه فارکس، به کاربران این امکان را داده است تا سوالات خود را در این تالارگفتمان ارسال کرده و یا آن را جستجو کنند. همچنین امکان اشتراک گذاری استراتژی ها و ابزارهای مربوط فارکس نیز در فارکس فکتوری فراهم بوده و امکان دانلود ابزارهای اشتراک گذاشته توسط دیگر کاربران امکان پذیر است. امکانات فارکس فکتوری شامل این موارد است :

محسن مجیدی راد آموزش فارکس

  • اخبار اقتصادی فارکس
  • تالارگفتمان فارکس
  • معرفی بروکرهای فارکس
  • ساعت بازار فارکس

3 – وبسایت babypips فارکس

وبسایت babypips هم از جمله وبسایت های آموزشی در زمینه فارکس بوده که محتوای ارزشمندی در زمینه آموزش فارکس ارائه داده است. در این وبسایت آموزش های مربوط به فارکس دسته بندی شما و به صورت مرحله به مرحله  به شما آموزش می‌دهد. آموزش های این وبسایت به صورت متنی بوده و نیازمند یادگیری انگلیسی برای مطالعه آن می‌باشد.

محسن مجیدی راد آموزش فارکس

4 وبسایت DAILYFX

DAILYFX نیز جمله وبسایت های کاربردی در زمینه آموزش فارکس بوده که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این وبسایت شامل بخش های : اخبار اقتصادی، پیش بینی اقتصادی، استراتژی های معاملاتی فارکس، اطلاعات جفت ارزهای فارکس، تقویم اقتصادی، آموزش های فارکس از مبتدی تا پیشرفته و وبینارهای آموزشی فارکس می‌باشد.

بهترین وبسایت آموزشی برای فارکس

لیست پیش رو شامل چند مورد از بهترین وبسایت های بود که در زمینه آموزش فارکس در ایران و جهان فعال هستند. با توجه به انگلیسی زبان بودن این وبسایت ها و اینکه نیازمند یادگیری زبان تخصصی در زمینه بازارهای مالی می‌باشد، ما وبسایت آکادمی مجیدی راد را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم که شامل بخش های متنوعی برای یادگیری بازار فارکس می‌باشد. فارکس یک بازار پرنوسان بوده و یادگیری آن نیازمند داشتن یک مربی متخصصی در این زمینه می‌باشد. برای این منظور ما وبسایت آکادمی مجیدی راد را به عنوان بهترین وبسایت آموزشی فارکس برای شما علاقه مندان به فارکس معرفی می‌کنیم. تمامی مقالات آموزشی این وبسایت به صورت رایگان در دسترس شما عزیزان قرار گرفته و دوره رایگان فارکس نیز از طریق وبسایت این آکادمی قابل دسترس می‌باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا